Jeg kan ikke se kampen og det er ikke meget der står her, men kan kun sige at det er i dette vindue at Jesper Hansen skal stå sin prøve. Gad vide om Troels kan/skal fortsætte.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - EFB 11/05/2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg kan ikke se kampen og det er ikke meget der står her, men kan kun sige at det er i dette vindue at Jesper Hansen skal stå sin prøve. Gad vide om Troels kan/skal fortsætte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg kan ikke se kampen og det er ikke meget der står her, men kan kun sige at det er i dette vindue at Jesper Hansen skal stå sin prøve. Gad vide om Troels kan/skal fortsætte.
Mht Jesper H. ja han får i den grad travlt - men mon ikke han er godt i gang allerede; der skal findes noget rutine og gerne laves nogle forlængelser, bla kadrii ville være fantastisk at forlænge med. Kunne man også få signet med jbl ville det sgu være dejligt.
Men amc, skoubo skal væk og bør erstattes - det samme med ruud, vi skal have nogle erfarne folk ind der kan hjælpe alle de unge der kommer op nu.
Kunne man få sendt n'koum og bodul videre ville det bestemt heller ikke gøre mig noget - og så vil jeg da tro at emil forsøger at finde andre græsgange.
Alt i alt BØR det blive endnu et travlt vindue....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlægJeg synes at man skal give AMC den ære og respekt han har fortjent for hans lange og tro tjeneste i OB trøjen og ikke lade hans seneste tid plette den afsked der meget vel kan komme i sommerpausen! Så er det sagt :-)
Al ære og respekt til AMC - det fortjener han. Men tiden MÅ være kommet til at det ikke længere hedder OB for ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHelt enig i at AMC skal hædres for lang og tro tjeneste. Spørgsmålet er, om vi har råd til bedre?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHelt enig i at AMC skal hædres for lang og tro tjeneste. Spørgsmålet er, om vi har råd til bedre?Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Vi har før taget meget fejl. HHA (som jeg elskede) blev fyret af fans flere sæsoner før det skete og endte som vigtig anfører på et bedre hold end os - og lavede mål. AMC har jo gode kampe for os - også i år. Er usikker?!Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægVi har før taget meget fejl. HHA (som jeg elskede) blev fyret af fans flere sæsoner før det skete og endte som vigtig anfører på et bedre hold end os - og lavede mål. AMC har jo gode kampe for os - også i år. Er usikker?!
Mener det må være på tide at sige farvel til amc - selvfølgelig med tak for al hans tid i klubben, men det går for meget ned af bakke nu til at jeg mener det kan forsvares med endnu en forlængelse
Comment
Comment