Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - EFB 11/05/2014
Collapse
X
-
Tror bestemt bliver et 7-9 hold igen næste år.
Specielt med tanke på falk og Emil nok ryger og vi ikke har penge til at købe fuldgode erstatninger.
Næste år kan potentielt blive det sværeste siden det nye OB skulle realiseres
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægBortset fra måske Høegh, så er det vel nogle folk, vi skal regne med at undvære i næste sæson...og hvis du synes, det er sejt nu, så bliver det nok ikke mindre sejt næste sæson..."Hej 'GF i 1. div."
Jeg tror på bedre tider. Men jeg er ikke så naiv at jeg tror vi begynder at vinde det hele fra den ene dag til den anden. Jeg tror dog heller ikke på at vi bliver prugelknabe.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægLeif har skrevet således på twitter
Så bliver det lidt sejt at komme igennem en kamp i Parken hvor FCK kan vinder Ch.l. kval.
Leave a comment:
-
Puha. Ligner en svær kamp.
Vi må håbe at Randers max får uafgjort så vi holder 7. Pladsen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægVi har før taget meget fejl. HHA (som jeg elskede) blev fyret af fans flere sæsoner før det skete og endte som vigtig anfører på et bedre hold end os - og lavede mål. AMC har jo gode kampe for os - også i år. Er usikker?!
Leave a comment:
-
Leif har skrevet således på twitter
Anders Møller, Høegh, Ruud og Falk er alle i karantæne mod FCK
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægEndnu en hjerneblødning af AMC. At han løber rundt med ANFØRER-bindet, sætter hele vores situataion/sæson i perspektiv. Heldigt er det dog for den gode AMC, at han har så loyal og ubetinget (naiv) opbakning herinde. Klap i bare af jeres helt. Man undres
Leave a comment:
Leave a comment: