Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - EFB 11/05/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg er temmelig sikker på at der har været en del andre at stemme på også, og at Mos blot var den der fik flest stemmer... så må I jo melde jer ind, og stemme, hvis i har en anden mening...

    Og ja, havde jeg stemt var det nok heller ikke Mos jeg ville have smidt min stemme efter... ,o)

    Mvh

    MaxHH
    Før i tiden blev afstemningerne lagt op herinde. Og man skulle ikke logge ind for at stemme. At Mos kan blive månedens spiller (med 26% af stemmerne) siger vist alt om, hvordan det nye koncept virker...

    Edit: Og jeg har det i øvrigt svært med at en lejespiller, der ikke har leveret noget ekstraordinært, kan blive stemt ind som månedens spiller af OB-fans. Det virker besynderligt for mig.
    Last edited by Onkel Riffel; 13-05-2014, 04:03.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Hvad sker der lige for, at Mos blev månedens spiller? Mest ufortjente kåring jeg længe har oplevet, hvem har stået for det?
    Jeg er temmelig sikker på at der har været en del andre at stemme på også, og at Mos blot var den der fik flest stemmer... så må I jo melde jer ind, og stemme, hvis i har en anden mening...

    Og ja, havde jeg stemt var det nok heller ikke Mos jeg ville have smidt min stemme efter... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Hvor ser du det? Det er da heeeelt væk fra vinduet. Er Striberne holdt op med at have de der hjemmesideafsteminger de havde i gamle dage?
    Det blev nævnt inden kampen og at afstemningen sker via stribernes hjemmeside. MOS som månedens spiller er en joke.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Hvad sker der lige for, at Mos blev månedens spiller? Mest ufortjente kåring jeg længe har oplevet, hvem har stået for det?
    Hvor ser du det? Det er da heeeelt væk fra vinduet. Er Striberne holdt op med at have de der hjemmesideafsteminger de havde i gamle dage?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Hvad sker der lige for, at Mos blev månedens spiller? Mest ufortjente kåring jeg længe har oplevet, hvem har stået for det?
    Whaaaaaat???

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Mos? Seriøst???

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Hvad sker der lige for, at Mos blev månedens spiller? Mest ufortjente kåring jeg længe har oplevet, hvem har stået for det?

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Med farvel til Ruud og AMC, siger vi også farvel til 9 kampes karantæne... Det var/er måske lidt vel meget for "rygraden" i forsvaret...
    syntes godt nok også vi hiver mange kort hjem - 5 alene i dag; og så meget blev der da ikke gået til stålet?

    62 gule og 1 rødt er det blevet til i sæsonen so far, vi lægger nr. 2 på den liste....

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Skula spillede en fin kamp mod Randers, og krydrer indsatsen med et mål. I dag er han så på bænken, erstattet af O´Brien som nærmest ikke har spillet for os. Underlig logik Troels Bech.
    Mon ikke tre kampe på en uge har påvirket beslutningen om at sætte Ari på bænken? Han har trods alt også været svingende.

    Jeg synes, det var opløftende at se O'Brien. Synes egentlig han gjorde det fint. Havde nogle fejlafleveringer - formentlig pga rust. Men synes han fordelte spillet fint og fik skabt lidt ro på midtbanen.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Med farvel til Ruud og AMC, siger vi også farvel til 9 kampes karantæne... Det var/er måske lidt vel meget for "rygraden" i forsvaret...

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nåh okey.
    For at få det hele på det rene.
    Hvem fik blomster og hvem blev nævnt?
    ruud og kv hørte jeg da også nævnt - og så dd

    må jo betyde der ihvertfald officielt ikke er truffet nogen endegyldig beslutning mht skoubo og amc....og jbl vel også

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Skula spillede en fin kamp mod Randers, og krydrer indsatsen med et mål. I dag er han så på bænken, erstattet af O´Brien som nærmest ikke har spillet for os. Underlig logik Troels Bech.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Jamen han blev nævnt på stadion så hans tid her er forbi
    Nåh okey.
    For at få det hele på det rene.
    Hvem fik blomster og hvem blev nævnt?

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nej vel. Så er der bare sjovt at man ikke siger farvel. Men som sagt før. Ingen officielle beslutninger før efter sidste kamp
    Jamen han blev nævnt på stadion så hans tid her er forbi

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Det er han. Det kan der ikke være tvivl om.
    Nej vel. Så er der bare sjovt at man ikke siger farvel. Men som sagt før. Ingen officielle beslutninger før efter sidste kamp

    Leave a comment:

Working...
X