Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hvad er OB’s startegi?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Det her tilbud kan altså ikke pisse mig af. Ser det mere som et plaster på såret, i forhold til de hjemmekampe hvor vi ikke kunne være på lægterne. Du sælger ikke din sjæl til OS&E ved at takke ja. Retten til at være kritisk, er stadig i behold.
Mener bare de kommer med lidt positivt nyt for at dække over, at de ikke leverer de ventede nyheder i øjeblikket.... lidt som en tryllekunstner, hvor vedkommende får dig til at fokusere på den "forkerte" hånd
Comment
-
Der går rygter om at ny træner præsenteres i morgenhttp://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Spændende ! Nogle hints om nationalitet m.m. ?
http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Der startede nogle rygter i begyndelsen af februar om at OB ville præsentere en ny strategi, så du må ikke blive skuffet hvis det ikke bliver i daghttp://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægFrygter, at man snart melder ud at MH fortsætter som træner (da han er den bedste på markedet / for klubben) og fastholder "strategien" om, at være en del af Top6
1) Der er masser af ledige trænere. De skal nok finde en med et pænt cv
2) Hvis det endelig skete ville det måske være det bedste for OB. Få ham væk fra Sportschef posten og ned på grænsværen hvor han hører til. Hvis han så ikke slår til der, er det meget nemmere at fyre ham end det er på sportschef posten.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror jeg ikke du skal være nervøs for.. Af 2 årsager..
2) Hvis det endelig skete ville det måske være det bedste for OB. Få ham væk fra Sportschef posten og ned på grænsværen hvor han hører til. Hvis han så ikke slår til der, er det meget nemmere at fyre ham end det er på sportschef posten.
Hmmm.... hvor nemt er det, da de har ledt siden sidste sommer ? ? ? ?
Frygter den værste panikløsning
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægFrygter, at man snart melder ud at MH fortsætter som træner (da han er den bedste på markedet / for klubben) og fastholder "strategien" om, at være en "fast" del af Top6
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægFrygter, at man snart melder ud at MH fortsætter som træner (da han er den bedste på markedet / for klubben) og fastholder "strategien" om, at være en "fast" del af Top6
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror jeg ikke du skal være nervøs for.. Af 2 årsager..
edit: og måske ikke helt optimalt for den nye strategi hvis man allerede nu begynder at overveje hvordan man lettest kan komme af med MH.
- kampen mod AAB hjalp lidt på mit indtryk af ham, men generelt ville jeg virkeligt håbe de startede helt forfra - ny sportschef og træner
Last edited by mhbp; 14-05-2021, 10:57.
Comment
Comment