Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad er OB’s startegi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    Så står man så og skal hen og finde en ny (og bedre) sportschef - er det lettere?

    edit: og måske ikke helt optimalt for den nye strategi hvis man allerede nu begynder at overveje hvordan man lettest kan komme af med MH.

    - kampen mod AAB hjalp lidt på mit indtryk af ham, men generelt ville jeg virkeligt håbe de startede helt forfra - ny sportschef og træner
    Håber heller ikke på at han fortsætter som træner, men at der findes en anden rolle til ham i OB hvis muligt.

    Så desværre ikke kampen mod Aab, han skal selvfølgelig have kredit når noget lykkes, ligesom han får kritik når det ser meget skidt ud, men spørgmålet er hvor meget der skyldes HH og Tonny Hermansen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

      Håber heller ikke på at han fortsætter som træner, men at der findes en anden rolle til ham i OB hvis muligt.

      Så desværre ikke kampen mod Aab, han skal selvfølgelig have kredit når noget lykkes, ligesom han får kritik når det ser meget skidt ud, men spørgmålet er hvor meget der skyldes HH og Tonny Hermansen.
      - og hvad en som Kadrii siger. Allerede efter den første kamp med en halvleg pres påpegede han at holdet trives med den type spil. Næste kamp, den seneste var det i begge halvlege. Er ikke i tvivl om at trænerteamet lytter til ham. Alt andet ville også være torskedumt.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        “2021/22-sæsonen bliver også den første sæson, som vores nye strategi kommer til at pege hen imod. Strategien præsenteres om ganske kort tid”

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/inform...tuel-refusion/
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          “2021/22-sæsonen bliver også den første sæson, som vores nye strategi kommer til at pege hen imod. Strategien præsenteres om ganske kort tid”

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/inform...tuel-refusion/
          Kan du definere "ganske kort tid" på OBsk

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Kan du definere "ganske kort tid" på OBsk
            OB har ikke udtalt sig direkte, men SFÅ har fået nys om det bliver når sæsonen er forbi. Så mon ikke den kommer om en uges tid. Længere giver det ikke mening at trække den.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              OB har ikke udtalt sig direkte, men SFÅ har fået nys om det bliver når sæsonen er forbi. Så mon ikke den kommer om en uges tid. Længere giver det ikke mening at trække den.
              De har jo trukket den ret så længe nu så det ikke gør så meget. Eller dvs. den er jo ekstremt afgørende og jeg er spændt på at se hvad den indebærer. Men det vigtigste er jo trods alt, at den er klar og, at de rent faktisk følger den. Kunne godt forestille mig det bliver på et eller andet fanarrangement/pressemøde sammen med præsentation af Andreas Alm. Så måske først i juni.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                De har jo trukket den ret så længe nu så det ikke gør så meget. Eller dvs. den er jo ekstremt afgørende og jeg er spændt på at se hvad den indebærer. Men det vigtigste er jo trods alt, at den er klar og, at de rent faktisk følger den. Kunne godt forestille mig det bliver på et eller andet fanarrangement/pressemøde sammen med præsentation af Andreas Alm. Så måske først i juni.
                Det er vigtigste er, at det reelt er en strategi. Der er forudsætninger for at kalde noget en strategi. Og dernæst, selvfølgelig, at den er mulig og god.
                Der kommer sikkert til at stå noget om at satse på egne talenter. Sådan har det været i årevis. Men hvordan. En opgørelse viste at OB var det hold der havde givet færrest spilleminutter til sine u-21. Og hvorfor. Nok fordi de sgu er for dårlige..... Jeg bemærker, at de få der klarer den, er importerede fra var det ikke Kbh. Altså udover Oliver C.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                  Det er vigtigste er, at det reelt er en strategi. Der er forudsætninger for at kalde noget en strategi. Og dernæst, selvfølgelig, at den er mulig og god.
                  Der kommer sikkert til at stå noget om at satse på egne talenter. Sådan har det været i årevis. Men hvordan. En opgørelse viste at OB var det hold der havde givet færrest spilleminutter til sine u-21. Og hvorfor. Nok fordi de sgu er for dårlige..... Jeg bemærker, at de få der klarer den, er importerede fra var det ikke Kbh. Altså udover Oliver C.
                  De må hive fat i Mintzberger åh de gode dage på HD 2. del …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Strategien kommer næste uge siger Hemme

                    Comment


                      Nå men en del af strategien er fortsat top6 med glæde over medaljer ..

                      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-top-seks-i-ob
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Nå men en del af strategien er fortsat top6 med glæde over medaljer ..

                        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-top-seks-i-ob
                        Så skal Alm vel være en meeeeeeget bedre træner end den aktuelle.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Nå men en del af strategien er fortsat top6 med glæde over medaljer ..

                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-top-seks-i-ob
                          Bare at høre ordet medaljer får mig til at frygte at man igen overvurderer sig selv og ikke har fattet at man er et blødt mellemhold og det ikke ændrer sig med ord, længere træninger og flyvske drømme

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Bare at høre ordet medaljer får mig til at frygte at man igen overvurderer sig selv og ikke har fattet at man er et blødt mellemhold og det ikke ændrer sig med ord, længere træninger og flyvske drømme
                            Helt enig! Det er sikkert sikkert i sjov, men i så fald er det så malplaceret som noget kan være. Man jamrer over at vi fans åbenbart har for høje forventninger og når man så tænker på, at vi på ingen måde har udviklet os positivt i denne sæson, så er det dumt overhovedet at nævne det ord. Det virker som om, at ledelsen tror de har opfundet den dybe tallerken ved at have fokus på fysik og possesion og at det er nok sammen med en ny træner. Vi skal være meget tilfredse, hvis vi blot kan komme i top 6 i næste sæson. Brøndby, FCM, FCK, AGF er helt klart bedre end os og nu får Randers også lidt penge at handle for ligesom det samme måske er tilfældet i Sønderjyske. FCN skal også nok sætte noget fornuftigt sammen igen i næste sæson, så top 6 kan blive svært nok i sig selv.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Bare at høre ordet medaljer får mig til at frygte at man igen overvurderer sig selv og ikke har fattet at man er et blødt mellemhold og det ikke ændrer sig med ord, længere træninger og flyvske drømme
                              Enig og jeg frygter oprigtigt at Michael Hemmingsen stadig mener vores nuværende hold hører til i top 6 og at det eneste der skal til er en ny træner. Hvis det stadig er den drømmeverden Hemmingsen lever i, så bliver det igen nedrykningsstregen vi primært skal forholde os til.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Enig og jeg frygter oprigtigt at Michael Hemmingsen stadig mener vores nuværende hold hører til i top 6 og at det eneste der skal til er en ny træner. Hvis det stadig er den drømmeverden Hemmingsen lever i, så bliver det igen nedrykningsstregen vi primært skal forholde os til.
                                Den nye strategi bliver simpelthen den bedste ever. Vi har aldrig tidligere oplevet noget mere positivt og givende til vores klub.
                                Glæd jer, nu er I “advaret” positivt og I kan fremadrettet bare sende en tak for alt til NT

                                Comment

                                Working...
                                X