Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad er OB’s startegi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Men er det så god rutine og et brugbart netværk? Så vidt jeg kan se, blev han fyret på gråt papir i Rosenborg og hentede primært en masse spillere i andre norske klubber. Rosenborg er jo heller ikke ligefrem, hvad de har været efter han har været der.
    jo men de har jo stadig JN som jeg anser for en kompetent chef når han ikke er fuld (I kender sikkert historierne)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Vi venter stadig på en strategi.
      Godt råd: når/hvis den foreligger, anbefaler jeg, at Enrico præsenterer den.
      Hørte at der er overvejelser i klubben at vente på at Mette Frederiksen hæver forsamlingsforbuddet så de kan invitere pressen om at udlægge strategien og at de satser på efter 26. april.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Enig. Men var det ikke også ham der hentede Bendtner i sin tid til Rosenborg? Det var da en vild signing i sin tid
        Jo, og det var en blandet fornøjelse. Han var god i første sæson, men ikke noget særligt for en Rosenborg-angriber, og så gik det helt skidt derefter.

        Det er sjovt at læse reaktioner på de sociale medier. AGF-fans og danskere, som ikke har en skid kendskab til ham, skriver til som scoop og godt set og alt muligt pjat. De folk der kender ham, Rosenborg-fans og nordmænd, skriver ting som:

        "Haha ufd. Bjørnebye er elendig. Han har null fotballinteresse."
        "Han var virkelig dårlig. Svak på planlegging, svak i forhandling, svak på spillerscouting"
        "Elendig på kommunikasjon, ikke minst. Både internt og eksternt. Er helt i sin egen verden."
        "Nei, rekrutteringa var veldig svak under han. 2015-sesongen var unntaket heller enn regelen. Selnæs hadde hvem som helst tjent godt på. Det var laget som sørger for salgene framfor SIB."
        "Det ble hentet obskure unge talentet som enten ikke fikk tillit eller bare var for dårlige, og det ble for mange kriseløsninger. Ingen rød tråd, ingen større plan."


        Læg dertil en skandalesag omkring brug af en agent der lyder til at have hentet spillere for ham til Rosenborg, via nogle lokumsaftaler der bl.a. involverer Jebali. https://www.fotbollskanalen.se/sveri...as-overgangar/

        Vi er ikke selv for heldige, men jeg vil ikke blive overrasket, hvis AGF har begået en stor fejl ved den her ansættelse. Jeg har tilgode at se bare ét argument for, hvorfor han skulle være dygtig og kunne tilføre AGF noget nyt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Jo, og det var en blandet fornøjelse. Han var god i første sæson, men ikke noget særligt for en Rosenborg-angriber, og så gik det helt skidt derefter.

          Det er sjovt at læse reaktioner på de sociale medier. AGF-fans og danskere, som ikke har en skid kendskab til ham, skriver til som scoop og godt set og alt muligt pjat. De folk der kender ham, Rosenborg-fans og nordmænd, skriver ting som:

          "Haha ufd. Bjørnebye er elendig. Han har null fotballinteresse."
          "Han var virkelig dårlig. Svak på planlegging, svak i forhandling, svak på spillerscouting"
          "Elendig på kommunikasjon, ikke minst. Både internt og eksternt. Er helt i sin egen verden."
          "Nei, rekrutteringa var veldig svak under han. 2015-sesongen var unntaket heller enn regelen. Selnæs hadde hvem som helst tjent godt på. Det var laget som sørger for salgene framfor SIB."
          "Det ble hentet obskure unge talentet som enten ikke fikk tillit eller bare var for dårlige, og det ble for mange kriseløsninger. Ingen rød tråd, ingen større plan."


          Læg dertil en skandalesag omkring brug af en agent der lyder til at have hentet spillere for ham til Rosenborg, via nogle lokumsaftaler der bl.a. involverer Jebali. https://www.fotbollskanalen.se/sveri...as-overgangar/

          Vi er ikke selv for heldige, men jeg vil ikke blive overrasket, hvis AGF har begået en stor fejl ved den her ansættelse. Jeg har tilgode at se bare ét argument for, hvorfor han skulle være dygtig og kunne tilføre AGF noget nyt.
          Det lyder sgu godt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Jo, og det var en blandet fornøjelse. Han var god i første sæson, men ikke noget særligt for en Rosenborg-angriber, og så gik det helt skidt derefter.

            Det er sjovt at læse reaktioner på de sociale medier. AGF-fans og danskere, som ikke har en skid kendskab til ham, skriver til som scoop og godt set og alt muligt pjat. De folk der kender ham, Rosenborg-fans og nordmænd, skriver ting som:

            "Haha ufd. Bjørnebye er elendig. Han har null fotballinteresse."
            "Han var virkelig dårlig. Svak på planlegging, svak i forhandling, svak på spillerscouting"
            "Elendig på kommunikasjon, ikke minst. Både internt og eksternt. Er helt i sin egen verden."
            "Nei, rekrutteringa var veldig svak under han. 2015-sesongen var unntaket heller enn regelen. Selnæs hadde hvem som helst tjent godt på. Det var laget som sørger for salgene framfor SIB."
            "Det ble hentet obskure unge talentet som enten ikke fikk tillit eller bare var for dårlige, og det ble for mange kriseløsninger. Ingen rød tråd, ingen større plan."


            Læg dertil en skandalesag omkring brug af en agent der lyder til at have hentet spillere for ham til Rosenborg, via nogle lokumsaftaler der bl.a. involverer Jebali. https://www.fotbollskanalen.se/sveri...as-overgangar/

            Vi er ikke selv for heldige, men jeg vil ikke blive overrasket, hvis AGF har begået en stor fejl ved den her ansættelse. Jeg har tilgode at se bare ét argument for, hvorfor han skulle være dygtig og kunne tilføre AGF noget nyt.
            Måske men de har stadig JN som trods alt har gjort det godt i Randers og GF. Der er forskel på direktør jobbet og chef jobbet. Men indrømmer gerne, at jeg blev imponeret over navnet uden at kende hans meritter.

            Comment


              Udrag fra EB om Fcks strategi

              18-årige Victor Kristiansen har vist, at han sagtens kan begå sig i Superligaen.

              Han er væsentlig billigere i drift end Oviedo og belaster heller ikke fremtidens regnskaber med afskrivninger.

              Flere andre står på spring, og FCK skal under Peter Christiansen fortsætte talentkursen.

              I den nuværende trup er det kun Jonas Wind og Mohamed Daramy, der er kommet fra FCK's talentafdeling, men allerede til sommer rykkes flere op.

              Målsætningen er at have mellem fem og syv egenudviklede spillere i truppen.

              Hele forudsætningen er, at de er dygtige nok, men det er der en begrundet forventning om.

              Vel lidt det samme som OB kommer med.

              Comment


                Er det bare mig eller ville strategien ikke blive offentlig gjort midt i april....
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Er det bare mig eller ville strategien ikke blive offentlig gjort midt i april....
                  Man venter vidst på at kunne forsamle mere end 5 og derved holde et rigtigt pressemøde/præsentation. Så det bliver nok efter onsdag i næste uge

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Er det bare mig eller ville strategien ikke blive offentlig gjort midt i april....
                    I min verden ville det give mening at afvente, at man er matematisk fri af nedrykning, før man får den kommende træner til at sætte sit navn på kontrakten, og derefter fremlægge strategi samtidig med præsentation af ny træner.

                    Men det er jo forudsat, at man allerede ved hvem træneren skal være.
                    Det kan jo være man end ikke er i nærheden af at have et navn

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      I min verden ville det give mening at afvente, at man er matematisk fri af nedrykning, før man får den kommende træner til at sætte sit navn på kontrakten, og derefter fremlægge strategi samtidig med præsentation af ny træner.

                      Men det er jo forudsat, at man allerede ved hvem træneren skal være.
                      Det kan jo være man end ikke er i nærheden af at have et navn
                      Helt enig, jeg tror bestemt man venter til klubben er fri af nedrykning.

                      Comment


                        Kan man så forvente at den nye store strategi præsenteres eller er der andre undskyldninger der står i vejen?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Kan man så forvente at den nye store strategi præsenteres eller er der andre undskyldninger der står i vejen?
                          Nok flere undskyldninger.....

                          Strategien bør ikke være afhængig af, hvor du er, men hvor du gerne vil hen !

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Nok flere undskyldninger.....

                            Strategien bør ikke være afhængig af, hvor du er, men hvor du gerne vil hen !
                            Jeg tror på at den kommer inden næste kamp.

                            Og synes det er fair at vente indtil vi var sikre på at undgå nedrykning, for tror der i den står nye mål i Superligaen, og ville sgu virke tosset at sige det hvis vi endte i 1 division.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Jeg tror på at den kommer inden næste kamp.

                              Og synes det er fair at vente indtil vi var sikre på at undgå nedrykning, for tror der i den står nye mål i Superligaen, og ville sgu virke tosset at sige det hvis vi endte i 1 division.
                              Strategien bør være den samme om vi er i SL eller 1. Division.

                              Det der måske ikke er det samme er kortsigtede mål / målsætninger !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Strategien bør være den samme om vi er i SL eller 1. Division.

                                Det der måske ikke er det samme er kortsigtede mål / målsætninger !
                                Men var vi rykket ned skulle den jo nok lige have været justeret lidt til. Så fair nok man lige ventede lidt til den var sikker
                                Men nu har de også bare at præsentere den i næste uge

                                Comment

                                Working...
                                X