Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad er OB’s startegi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
    Er der nogen, der kan forklare mig, hvad vi skal forvente af den her berømte strategi, der åbenbart skal præsenteres midt i April?
    Er det kun en sludder for en sladder for at lukke munden på overdenen i denne tid, hvor intet tilsyneladende fungerer?
    Er der andre eksempler på, at en fodboldklub skal lægge en strategi frem i pressen?
    Er der f.eks. nogen, der kender noget som helst til hvilken strategi, de har i Randers, eller Lyngby, eller måske Manchester United?
    Findes der et eller andet sted på nettet, hvor man kan læse om, hvad de har af strategiske overvejelser i Juventus?

    Hvis man eksempelvis melder ud, at vi vælger at satse på at købe unge spillere, der har stort potentiale, og som er billige i pris. Kan man så ikke forvente at prisen automatisk stiger eller der kommer masser af klausuler, i det øjeblik vi henvender os?

    Hvad forventer I, der bliver præsenteret, eller hvad skal der præsenteres?
    Uanset hvad, så kan man sagtens forudsige, at ligegyldigt hvad, der bliver lagt frem, så kan det næsten kun give yderligere ballade og dårlig omtale af klubben, idet der altid er nogen, der ønsker eller forventer noget andet.
    Efter fyringen af trioen blev der ho også fremlagt en strategi så det er vel ikke helt ukendt og BIF har også gjort det i sin tid.
    Hørte en podcast fra SFÅ omkring Akademiet og forhåbentligt er det noget at det man bygger videre på ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Drachmann til Horsens har været rygtet længe og bliver stort set bekræftet i ugens SFÅ. Den handel er på plads

      Lieders kone skal til Bulgarien. Altså har du set hende? Hende turde jeg ikke lade være alene i Bulgarien et år med stadige Corona rejse besværligheder. Og så er han helt ude af truppen. Syntes det siger alt. Han ryger også

      Svendsen casen er vel bare en logisk udeladning af hans situation i OB. Han har stadig et navn og en alder til et skifte. Han er helt sikkert også væk
      Hun skal til Rumænien.... Bulgarerne finder livet alt for kort til håndbold

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Enig. Men uanset hvad så bliver resultatet en udrensning til sommer hvor man så bruger den til at vise de i mindste gør noget radikalt. For der kommer en udrensning

        Oliver Lund 30 år for ikke forlænget(100%)
        Janus Drachmann 32 år skal til Horsens(99,9%)
        Mart Lieder 30 år skibes afsted til Bulgarien(90%)
        Sander Svenden sælges til højestbydende(90%)

        Disse 4 er væk. Lur mig om man ikke prøver at komme af med en enkelt eller 2 mere der bare ikke passer ind i Hemmingsens OB. Det kunne være AJA,Okosun og Sveinn. Måske Tverskov endelig har fået nok og vil væk for næsten hver en pris

        Det bliver en travl sommer i svingdøren
        Er Sveinn ikke kun lejet ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Hun skal til Rumænien.... Bulgarerne finder livet alt for kort til håndbold
          Same same

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Er Sveinn ikke kun lejet ?
            Yep

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Same same
              Uuuhhh... Du lever livet farligt... Aldrig sige at de to lande er ens til en bulgarer, hvis dine børn ikke skal være faderløse

              De to lande er meget meget forskellige mht. sprog, alfabet, religion, kultur, historie, befolkning/mentalitet m.m..... Som at sammenligne Fyn med Krimhalvøen... Kan underholde i timer, men skal nok lade være
              Last edited by Online; 11-04-2021, 20:47.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Uuuhhh... Du lever livet farligt... Aldrig sige at de to lande er ens til en bulgarer, hvis dine børn ikke skal være faderløse

                De to lande er meget meget forskellige mht. sprog, alfabet, religion, kultur, historie, befolkning/mentalitet m.m..... Som at sammenligne Fyn med Krimhalvøen... Kan underholde i timer, men skal nok lade være
                Sorry

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Sorry
                  No worries.... kender bare meget til Bulgarien pga. mit familieforhold

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Enig. Men uanset hvad så bliver resultatet en udrensning til sommer hvor man så bruger den til at vise de i mindste gør noget radikalt. For der kommer en udrensning

                    Oliver Lund 30 år for ikke forlænget(100%)
                    Janus Drachmann 32 år skal til Horsens(99,9%)
                    Mart Lieder 30 år skibes afsted til Bulgarien(90%)
                    Sander Svenden sælges til højestbydende(90%)

                    Disse 4 er væk. Lur mig om man ikke prøver at komme af med en enkelt eller 2 mere der bare ikke passer ind i Hemmingsens OB. Det kunne være AJA,Okosun og Sveinn. Måske Tverskov endelig har fået nok og vil væk for næsten hver en pris

                    Det bliver en travl sommer i svingdøren
                    De fire du nævner er helt oplagte til at ryge.

                    Jeg vil desuden blive MEGET overrasket, hvis vi køber Sveinn Gudjohnsen fri med tanke på de antal minutter han har fået so far.

                    Okosun ligner også en mand, der slet ikke passer ind (big surprise i øvrigt).

                    Alexander Juel har jo sådan set fået pænt med spilletid, så uanset hvor gerne jeg så ham erstattet af noget bedre og yngre, så tror jeg ikke han ryger til sommer.

                    Mikkel Hyllegaard ligner desuden også en mand, der har meget langt til spilletid, især nu hvor Fenger er ved at være tilbage. Spørgsmål er, om der bliver plads til ham, når der bliver luget ud i den øvrige trup?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      De fire du nævner er helt oplagte til at ryge.

                      Jeg vil desuden blive MEGET overrasket, hvis vi køber Sveinn Gudjohnsen fri med tanke på de antal minutter han har fået so far.

                      Okosun ligner også en mand, der slet ikke passer ind (big surprise i øvrigt).

                      Alexander Juel har jo sådan set fået pænt med spilletid, så uanset hvor gerne jeg så ham erstattet af noget bedre og yngre, så tror jeg ikke han ryger til sommer.

                      Mikkel Hyllegaard ligner desuden også en mand, der har meget langt til spilletid, især nu hvor Fenger er ved at være tilbage. Spørgsmål er, om der bliver plads til ham, når der bliver luget ud i den øvrige trup?
                      Nu kender vi ikke frikøbsklausulen på Sveinn. Hvis den er ok lav så kunne jeg da godt se os forsøge at købe ham da man nok køber potentialet i ham. Husk han også lige har haft debut på landsholdet og med tanke på det også en værdi i at håbe på at få en god sæson ud af ham og skyde ham af.

                      Piner mig vi kan ikke kan udnytte hans styrke og bliver ved med at fremhæve hans svagheder på banen. Som 6`er sidste gang.... Come on...

                      AJA har nok ikke selv en interesse i at skulle væk. Men så må han blive det sidste år i overgangen til at få integreret Vestergaard,Østrøm og måske Obbekjær og Khemdee

                      Syntes helt sikkert der er plads til Hylle. Tror han kommer igen. Han er desuden billig og en rigtig trupspiller der for ikke lang tid siden rendte rundt i 2. Div. Tror stadig han er ok tilfreds

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Nu kender vi ikke frikøbsklausulen på Sveinn. Hvis den er ok lav så kunne jeg da godt se os forsøge at købe ham da man nok køber potentialet i ham. Husk han også lige har haft debut på landsholdet og med tanke på det også en værdi i at håbe på at få en god sæson ud af ham og skyde ham af.

                        Piner mig vi kan ikke kan udnytte hans styrke og bliver ved med at fremhæve hans svagheder på banen. Som 6`er sidste gang.... Come on...

                        AJA har nok ikke selv en interesse i at skulle væk. Men så må han blive det sidste år i overgangen til at få integreret Vestergaard,Østrøm og måske Obbekjær og Khemdee

                        Syntes helt sikkert der er plads til Hylle. Tror han kommer igen. Han er desuden billig og en rigtig trupspiller der for ikke lang tid siden rendte rundt i 2. Div. Tror stadig han er ok tilfreds
                        Sveinn kunne givetvis blive et fint køb, af de grunde, du nævner. Det kræver dog at vi får en træner, der er villig til at skifte ud langt tidligere, og evt. rotere. Ellers bliver der nok ikke meget spilletid til ham, og han udvikler sig ikke meget, hvis han får lov til at rådne op på bænken. Det hjælper ham selvfølgelig heller ikke, at vi lige pludselig fik købt Bashkim hjem.

                        Er helt enig mht. Hylle. Han skal nok komme igen. Jeg ser ham potentielt som lige så stort salgsobjekt, som Fenger blev udråbt til. Mener iøvrigt, man bør forlænge med begge ret hutigt. De har begge kun et år tilbage, og hvis en af dem får tur i den, er der stor risiko for, at de smutter på en fri transfer.

                        Okosun tror jeg ikke ryger nogen steder lige nu. Eftersom man har givet han 4 år, så må det være fordi, man ser ham som en væsentlig del af truppen. Hans markedsværdi er vel heller ikke ligefrem blevet voldsomt forøget på det seneste. Og så har han ligesom Hylle en unik spidskompetense, som vi burde kunne få brug for, hvis vi ellers kan forstå at udnytte den. Muligvis skal han ikke benyttes i alle kampe, men jeg mener, han har sin berettigelse. (Det er så nok ikke alle, der er enige)

                        Comment


                          Vi har en lærling, mens GF finder rutine med netværk.
                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tschef/8532742

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Vi har en lærling, mens GF finder rutine med netværk.
                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tschef/8532742
                            Men er det så god rutine og et brugbart netværk? Så vidt jeg kan se, blev han fyret på gråt papir i Rosenborg og hentede primært en masse spillere i andre norske klubber. Rosenborg er jo heller ikke ligefrem, hvad de har været efter han har været der.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Men er det så god rutine og et brugbart netværk? Så vidt jeg kan se, blev han fyret på gråt papir i Rosenborg og hentede primært en masse spillere i andre norske klubber. Rosenborg er jo heller ikke ligefrem, hvad de har været efter han har været der.
                              Enig. Men var det ikke også ham der hentede Bendtner i sin tid til Rosenborg? Det var da en vild signing i sin tid

                              Comment


                                Vi venter stadig på en strategi.
                                Godt råd: når/hvis den foreligger, anbefaler jeg, at Enrico præsenterer den.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X