Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad er OB’s startegi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hvad betyder det egentlig når man vil investere i HR?
    Oplagt: Styrke HR, som er professionelle til at ansætte de RIGTIGE personer i de rigtige stillinger. Sådan fungerer det jo ude i erhvervslivet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Hvad betyder det egentlig når man vil investere i HR?
      HR - Human Ressources - Personaleafdelingen ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

        Oplagt: Styrke HR, som er professionelle til at ansætte de RIGTIGE personer i de rigtige stillinger. Sådan fungerer det jo ude i erhvervslivet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          HR - Human Ressources - Personaleafdelingen ..
          Ved godt hvad HR betyder. Er bare lidt i tvivl om hvad det betyder for en fodboldklub. Og rent praktisk for OB

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Hallandsen Se indlæg


            ​​​​​​Jeg forstår så udemærket din frustration over de sidste mange års manglende resultater og udvikling, men det er dog helt utroligt så grimt og nedladende du taler om både klubben og dens ansatte. Desværre en generel ting på dette forum, som ellers burde være for OB fans.

            Har du tænkt over om din ytringer kan være én af grundene til at fynske familier ikke kommer på stadion med deres yngste?
            At nogle skriver på en fanforum for nørder, at ledelsen ikke er dygtige til at løse deres opgaver, er simpelthen en grund til, at familier ikke vil komme til fodbold på Odense Stadion? Ikke de kontinuerligt dårlige resultater, ikke de luftige og mislykkede målsætninger, ikke klubbens talen ned til egne fans, nej det må næsten være fordi, at en bruger kaldte Hemmingsen for en "lærling" på et debatforum.

            Måske var det også kritikken af Jesper Hansen herinde som gjorde en kineser i Wuhan så fortørnet, at han kneppede en flagermus og åd den bag efter? Skulle ikke undre mig, om det var de sure herinde der også satte den kædereaktion i gang.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              https://www.bt.dk/fodbold/ob-hyrer-a...ny-cheftraener

              OB har tidligere meddelt, at man først vil præsentere den nye cheftræner, efter at man har præsenteret en ny strategi for klubbens fremtid. Og den er først klar om et par uger.

              »Vi har brugt noget af den stilhed, der har været i forbindelse med corona, til at få lavet en helt ny strategi for OB. En femårsstrategi fra sommeren 2021 til sommeren 2026. Den er 95 procent færdig og forventes offentliggjort midt i april,« lyder det fra Enrico Augustinus.

              »Det bliver en samlet OB-strategi, så den dækker alt omkring OB. Ikke bare det sportslige.
              I fortsættelse af sidste linie i ovennævnte, bliver et meget vigtigt punkt i strategiarbejdet vurderingen af, om man i selskabet har de personalemæssige ressourcer, kvalitativt og antalsmæssigt, som skal til at gennemføre den 5 årige plan. Altså en organisationsplan uden hensyntagen til, om personerne allerede findes i selskabet, eller skal rekrutteres udefra. Dette punkt vil være afgørende for planens succes. Jeg tror Selskabet OB har en stor udfordring her.
              mvh pnl

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                At nogle skriver på en fanforum for nørder, at ledelsen ikke er dygtige til at løse deres opgaver, er simpelthen en grund til, at familier ikke vil komme til fodbold på Odense Stadion? Ikke de kontinuerligt dårlige resultater, ikke de luftige og mislykkede målsætninger, ikke klubbens talen ned til egne fans, nej det må næsten være fordi, at en bruger kaldte Hemmingsen for en "lærling" på et debatforum.

                Måske var det også kritikken af Jesper Hansen herinde som gjorde en kineser i Wuhan så fortørnet, at han kneppede en flagermus og åd den bag efter? Skulle ikke undre mig, om det var de sure herinde der også satte den kædereaktion i gang.
                +1

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Hallandsen Se indlæg


                  ​​​​​​Jeg forstår så udemærket din frustration over de sidste mange års manglende resultater og udvikling, men det er dog helt utroligt så grimt og nedladende du taler om både klubben og dens ansatte. Desværre en generel ting på dette forum, som ellers burde være for OB fans.

                  Har du tænkt over om din ytringer kan være én af grundene til at fynske familier ikke kommer på stadion med deres yngste?
                  Goddag, mand, økseskaft...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    At nogle skriver på en fanforum for nørder, at ledelsen ikke er dygtige til at løse deres opgaver, er simpelthen en grund til, at familier ikke vil komme til fodbold på Odense Stadion? Ikke de kontinuerligt dårlige resultater, ikke de luftige og mislykkede målsætninger, ikke klubbens talen ned til egne fans, nej det må næsten være fordi, at en bruger kaldte Hemmingsen for en "lærling" på et debatforum.

                    Måske var det også kritikken af Jesper Hansen herinde som gjorde en kineser i Wuhan så fortørnet, at han kneppede en flagermus og åd den bag efter? Skulle ikke undre mig, om det var de sure herinde der også satte den kædereaktion i gang.
                    ​​​ Mener at jeg spurgte om det kunne være ÉN af grundende.

                    ​​​​​​Lad mig så spørge om du mener at dine ytringer gavner din klub og bidrager til at flere mennesker ønsker at komme på stadion?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hallandsen Se indlæg

                      ​​​ Mener at jeg spurgte om det kunne være ÉN af grundende.

                      ​​​​​​Lad mig så spørge om du mener at dine ytringer gavner din klub og bidrager til at flere mennesker ønsker at komme på stadion?
                      Mener du at sådanne ytringer skader klubben og bidrager til at færre mennesker ønsker at komme på stadion? Er det dig Hemmingsen?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        At nogle skriver på en fanforum for nørder, at ledelsen ikke er dygtige til at løse deres opgaver, er simpelthen en grund til, at familier ikke vil komme til fodbold på Odense Stadion? Ikke de kontinuerligt dårlige resultater, ikke de luftige og mislykkede målsætninger, ikke klubbens talen ned til egne fans, nej det må næsten være fordi, at en bruger kaldte Hemmingsen for en "lærling" på et debatforum.

                        Måske var det også kritikken af Jesper Hansen herinde som gjorde en kineser i Wuhan så fortørnet, at han kneppede en flagermus og åd den bag efter? Skulle ikke undre mig, om det var de sure herinde der også satte den kædereaktion i gang.
                        Hvis nogen herinde står bag alt den coronalort så skal han sove i en Brøndby-trøje for resten af hans hele liv. NO MERCY!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Det er muligvis lidt mere klar tale, men jeg synes stadig der er et ganske stort problem i forholdet til de ting han siger og de ting som der reelt er sket i klubben og jeg finder det ikke specielt troværdigt. Han lægger meget vægt på at man i OB er tro mod ledere og ledende medarbejdere og at disse skal have en chance for at rette op på tingene. At det blandt andet er grunden til at man i december valgte at beholde JM efter en periode hvor man fandt at det spillemæssige var med pil op. Han fortæller at man valgte at give ham noget snor og at ledelsen således nu kan kigge sig selv i spejlet og sige at de gav det en ekstra chance.

                            Den køber jeg ikke i et sekund. Vi ved at kemien mellem Hemme og JM har været dårlig og at ledelsen allerede i sommers rendte og tilbød JMs job til flere andre trænere, ligesom man i bund og grund udtalte at det arbejde JM havde lavet ikke var godt nok. Så prøver man alligevel at skabe en fortælling om at man valgte at være tro mod JM og give ham muligheden for at vende det sportslige - I call BULSHIT. Jeg tror langt mere at sandheden skal findes i det faktum at ledelsen, på trods af at de i meget lang tid ikke har ment at JM var god nok, ikke har magtet at finde den rigtige træner.

                            I forlængelse af det forsøger man så at gøre det til noget helt normalt at man har brug for eksterne konsulenter til at finde den rette cheftræner til klubben, fordi det samme gør man i mange andre grene af koncernen. Nej det er ikke normalt at skulle have hjælp til at finde en ny cheftræner.
                            "Det er altså en erkendelse af, at vi dels ikke er tilfredse og dels rækker ud efter spidskompetencer til at gøre det endnu bedre i fremtiden.
                            Han lader således forstå at vi i OB ikke har de rigtige spidskompetencer til at lande den rigtige cheftræner - bør det ikke føre til en pæn portion af selvransagelse? Hvis man i en professionel superligaklub ikke har de rigtige ledelsesmæssige kompetencer til at finde en ny cheftræner, så skulle man måske overveje om man har de rigtige personer ansat til at træffe sådanne sportslige beslutninger.

                            Jeg finder det også ekstremt specielt at han er ude og sige at klubben simpelthen er nød til at have strategien endeligt på plads før end en cheftræner skal ansættes. Hvordan flugter det helt præcis med at man siden i sommers har rendt og forhørt sig hos diverse trænere?

                            Til sidst må jeg bare sige at han rammer fuldstændigt ved siden af når han igen og igen drejer fansnes frustrationer over på at vi er skuffede over de sportslige resultater. Fansnes frustrationer stikker langt dybere end en dårlig kamp, en dårlig sæson eller et årti med dårlige resultater. Det tror jeg også at han er udmærket klar over, og jeg synes det er mangel på respekt at han bevidst nægter at anderkende nogle fuldstændigt forstående frustrationer mod ledelsen.

                            "Vi har forbedret banerne, vundet u19 bla.bla.bla." Han forsøger at sælge et sminket lig i et omfang hvor det nærmest er en hån mod os fans. Jeg havde personligt rigtigt store forventninger til ham da han startede i sin tid, der må jeg bare sige nu at jeg er ekstremt skuffet over ham.
                            Syntes han træder vande og lægger vægt på at der har været fremgang fra Bech til K.N og til JM , fint nok han et stolt af det men det er satme små og ubetydelige fremgange.
                            Er træningsfaciliteterne blevet gode nok?
                            Hvor er OB’s rolle i at der kommer nyt græstæppe til maj?
                            Man vil vente med at afsøge en ny træner til man har strategien på plads, alligevel havde Hemmingsen snakke med træneremner for et halvt års tid siden?
                            Man har hyret Gaarde fordi man vil have eksperthjælp og så siger han at Gaarde og kompagni ikke laver andet. Tjaa måske ikke men gad nu godt at vide hvilke trænere de har fundet til hvilke klubber?
                            Last edited by Magge; 16-03-2021, 21:26.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hallandsen Se indlæg

                              ​​​ Mener at jeg spurgte om det kunne være ÉN af grundende.

                              ​​​​​​Lad mig så spørge om du mener at dine ytringer gavner din klub og bidrager til at flere mennesker ønsker at komme på stadion?
                              Jeg tror at mine ytringer herinde har tæt på ingen indflydelse på nogen som helst andre menneskers lyst til at tage på stadion, og selv hvis det havde, så ville jeg have det helt fint med det. OB har fortjent at folk bliver væk sådan som de har talt ned til os fans gennem mange år og sådan som de har behandlet de stemningsskabende fans de sidste 15 år.

                              Men nu er det her lille forum heldigvis kun noget en meget begrænset del af OBs fanbase interesserer sig for, som består af nogle af de mest inkarnerede og nørdede fans, så jeg tror der er meget få jeg kan få held til at skræmme væk fra OB. De fans nu snakker om, dem for hvem det ikke er en selvfølgelig at man skal følge klubben tæt og se deres kampe, de er bedøvende ligeglade med, hvad der bliver sagt på et debatforum, dem er jeg ikke så arrogant, at jeg tror jeg kan påvirke.

                              Det vil have en 10.000 gange større effekt på folks lyst til at komme på stadion, om OB vandt deres næste kamp, uanset hvad jeg eller andre måtte skrive herinde. Og det er det som HELE min kritik bunder i, nemlig at jeg ikke synes at OB gør et godt nok job med at forsøge at vinde fodboldkampe og skabe oplevelser der gør, at folk i stigende grad gider at følge klubben. Hvis min kritik kan føre til, at vi i sidste ende får jaget nogle af alle de mindre kompetente mennesker, der har undertrykt OBs potentiale i alt for mange år, ud på hjul og stejle, og erstattet dem med nogle kompetente ledere, så har min negativitet jo faktisk ført til at flere gider at interessere sig og følge OB.

                              Jeg er så heller ikke så arrogant, at jeg tror at jeg er i besiddelse af den slags magt, så det her vedbliver nok at være min ventil, hvor jeg kan diskutere og få afløb for min frustration over den inkompetence der har præget den her klub i alt for mange år.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Syntes han træder vande og lægger vægt på at der har været fremgang fra Bech til K.N og til JM , fint nok han et stolt af det men det er satme små og ubetydelige fremgange.
                                Er træningsfaciliteterne blevet gode nok?
                                Hvor er OB’s rolle i at der kommer nyt græstæppe til maj?
                                Man vil vente med at afsøge en ny træner til man har strategien på plads, alligevel havde Hemmingsen snakke med træneremner for et halvt års tid siden?
                                Man har hyret Gaarde fordi man vil have eksperthjælp og så siger han at Gaarde og kompagni ikke laver andet. Tjaa måske ikke men gad nu godt at vide hvilke trænere de har fundet til hvilke klubber?
                                De har ikke fundet nogen som helst, firmaet startede i november og OB er givetvis en af deres første kunder. Gaarde har også brugt Mediano i det sidste halve års tid for at reklamere for sig selv og sit nye foretagende.

                                Selv dem der fastholder, at det giver god mening at få eksterne folk til at stå for rekrutteringsprocessen af en fodboldtræner, selvom en fodboldklub der uddanner og udvikler fodboldtrænere vel burde have alle kompetencer til at klare det selv, må vel også kunne erkende det meget tvivlsomme forhold, at den eksterne hjælp er fra en mand der har ansat 3 cheftrænere og 0 af dem var gode ansættelser. De 2 af dem var decideret dårlige.

                                Comment

                                Working...
                                X