Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad er OB’s startegi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad er OB’s startegi?

    Hyppigt diskuteret men sjældent besvaret. Måske strategien er skjult, fyldt med forretningshemmeligheder eller pakket ind i noget OS&E der ikke tåler dagens lys eller blot styres af folk der ikke er i direkte forbindelse med OB.

    Tråd startet på baggrund af begyndt debat i 20/21 sæsonen men kan vi samle links og artikler om strategien for OB her?

    Målet for OB skulle efter sigende være:

    “Top 6 hvert år men hvor en 6. Plads er en dårlig sæson
    Jævnligt at komme i europa
    Komme langt i pokal turneringen
    Så kan man syntes om den målsætning hvad man vil. Men det er vidst ambitionerne. Og så 1-2 op fra akademiet pr sæson”

    Men en strategi er den langsigtede planlægning der skal føre hen til målet og det er vist en underdrivelse at sige at OB ikke helt er i mål endnu og der her på sitet er en vis tvivl om der er nogen der ved hvordan man kommer derhen eller hvem der har ansvaret for det.

    Personligt tror jeg ikke at hverken JM eller MH har hverken kompentencer eller ressourcer til at hverken fastsætte, fastholde eller udføre en langsigtet strategi. MH er sportschef og ikke sportsdirektør og der ER forskel men hvem er så direktør for OB? https://ose.dk/om-os/ny-direktoer/
    Enrico der havde stor ord med da han blev ansat? Han er direktør for OS&E og dermed ikke fokus på OB alene. Det er normalt bestyrelsen der udstikker en strategi for virksomheden og uden at skulle tæske halm på det igen så har de givetvis en strategi for OS&E men igen nok ikke særskilt fokus på OB.

    So what to do?

    En særskilt bestyrelse for OB? Den er der jo men hvem er i den og er det bare en formalisering af sportsudvalget? Hvornår kommer de med en startegi?
    https://faa.dk/artikel/nye-tider-i-o...gen-bestyrelse Det kan jo ikke kun være TC.. vel ..

    Sidste reelle udmeldte strategi kan jeg ikke finde på nettet mere eller link til herinde men overordnet kom den et års tid efter fyringerne VJ, LO og KB hvorefter det reelt bare er gået i hegnet.
    Var tingene bedre da man kunne pege på KB som sportsdirektør mht strategi? Måske, måske ikke. Den var i hvert fald tydligere - det blev proppet penge i kassen til at købe et mesterskab https://www.information.dk/moti/2009...letoel-paa-fyn
    , hvilket jo slog fejl med købet af Midtfynsfestival og det gik jo som sagt heller ikke. https://www.kristeligt-dagblad.dk/se...fynsfestivalen


    Er der reelt meldt en ny strategi ud siden 2011? Med de ti pr på bagen kan man vel godt tillade sig en opfølgning og evaluering som man jo bør og hører sig til.

    Mange er refter NT og det giver mening men der er også udfordringer: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...paa-ob/7750122

    Fansne er efter ham http://obstruktion.dk/starten-paa-en...varig-protest/ men ikke særlig vedvarende eller med stor opbakning ..

    Ret skal være ret .. der ER kommet nyt træningsanlæg og bedre faciliteter er på vej https://www.bt.dk/superligaen/ob-er-...medium=twitter

    Der er sket noget med Akademiet https://ronaldo.com/dk/fodboldnyhede...demi-arbejdet/ https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aettere-sammen
    og lagt planer for det og endda bakket op med flere trænere etc. men hvordan passer det sammen med 1. holdet i den langsigtede strategi og hvorfor kan man ikke få samme reelle plan for hvordan man skal nå top6 og komme jævnligt i Europa?

    Er akademiet for optimistiske? https://www.tv2fyn.dk/amp/330647

    Nyt stadion eller renovering? Hvordan passer det ind i den store plan? https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ring-velkommen

    Ddt er tidligere meldt ud af ændring af strategi fra besparelser til investeringer er dyrt https://fyens.dk/artikel/thorborg-sk...d-i-ob-selskab
    men lad os da høre mere ..

    Og så har jeg ikke nævnt OB DNA, OB ånd, OB spillestil osv osv ..

    Kom lidt omkring og det blev lidt rodet men nogen der vil tilføje?

    Specifikt
    Målbart
    Attraktivt
    Realistisk
    Tidsspecifikt

    SMART strategi, ja tak.

    Og så noget med kommunikationen: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ikere-skarpere

    Har jeg misset det?
    https://www.bt.dk/superligaen/superl...medium=twitter

    Odense Sport & Event løfter snart sløret for, hvad planerne med OB i det hele taget er. Men Enrico Augustinus foretrækker at holde på hemmeligheden lidt endnu.

    »Det er ikke, fordi jeg ikke vil svare, men vi har i den kommende uge indkaldt til møde med vores sponsorer og nærmeste samarbejdspartnere, hvor vi orienterer dem om, hvad vores planer med OB er. Og jeg synes, at de skal have orienteringen først, før vi snakker med medierne,« fortæller Enrico Augustinus, der dog tilføjer:

    »I forhold til det sportslige er det ingen hemmelighed, at min holdning er, at vi skal geare op. Men der er ikke sat beløb eller procenter på endnu. Jeg har sindssygt mange planer, men det vil være upassende at fortælle om dem endnu. Men jeg kan sige, at jeg er sat i søen for at udvikle
    ”.


    Last edited by Plum; 30-12-2020, 18:25.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Puh Plum. Det var sgu noget af en tråd.... Men noget af det sidste er meget interessant. For den del blev der vel aldrig fulgt op på officielt mm det var mere overordnet som faciliteter,superligahus,stadion osv.



    Og så noget med kommunikationen: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ikere-skarpere

    Har jeg misset det?
    https://www.bt.dk/superligaen/superl...medium=twitter

    Odense Sport & Event løfter snart sløret for, hvad planerne med OB i det hele taget er. Men Enrico Augustinus foretrækker at holde på hemmeligheden lidt endnu.

    »Det er ikke, fordi jeg ikke vil svare, men vi har i den kommende uge indkaldt til møde med vores sponsorer og nærmeste samarbejdspartnere, hvor vi orienterer dem om, hvad vores planer med OB er. Og jeg synes, at de skal have orienteringen først, før vi snakker med medierne,« fortæller Enrico Augustinus, der dog tilføjer:

    »I forhold til det sportslige er det ingen hemmelighed, at min holdning er, at vi skal geare op. Men der er ikke sat beløb eller procenter på endnu. Jeg har sindssygt mange planer, men det vil være upassende at fortælle om dem endnu. Men jeg kan sige, at jeg er sat i søen for at udvikle
    ”.

    Comment


      #3
      Men det er jo ikke fordi at der ikke sker noget i OB ...

      Øens hold
      Udbygning af træningsanlæg
      Udbygning af faciliteter
      Nyt eller modernisering af stadion på vej
      Ny adm. dir. der er sat til at investere/udvikle frem for at spare
      Ny bestyrelse for OB delen alene (nyt for mig)
      Ny sportschef fremfor sportsdirektør
      Udbygning af akademiet der vandt U19 ligaen
      Sponsorklubben går fremad

      Men det sælges godt nok ikke ret godt og ikke i en samlet fortælling om hvor man vil hen på den lange bane ..

      På banen halter det, bevares men ..
      Last edited by Plum; 30-12-2020, 19:34.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Men det er jo ikke fordi at der ikke sker noget i OB ...

        Øens hold
        Udbygning af træningsanlæg
        Udbygning af faciliteter
        Nyt eller modernisering af stadion på vej
        Ny adm. dir. der er sat til at investere/udvikle frem for at spare
        Ny bestyrelse for OB delen alene (nyt for mig)
        Ny sportschef fremfor sportsdirektør
        Udbygning af akademiet der vandt U19 ligaen
        Sponsorklubben går fremad

        Men det sælges godt nok ikke ret godt og ikke i en samlet fortælling om hvor man vil hen på den lange bane ..

        På banen halter det, bevares men ..
        Ja, der er også gode ting som sker og vi skal vel én gang mere konstatere at OB forstår ikke at kommunikere særlig godt.
        Men synes der er også strategiske udtalelser som passer ikke til handlinger i de sidste år. At man vil bygge mere på egne talenter vises sig ikke rigtigt i handlinger.
        JM bruger de ikke meget ud over flere uger i foråret da han mere eller mindre havde ingen anden mulighed - og hvor de reddede hans røv. Men derefter rykkede de - med undtagelse af Frø og Oliver- igen tilbage i tredje række og er desværre alt for langt fra spilletid. Tværtimod: Østrøm, Fenger, Nissen sidder på bænken eller bliver ikke en gang udtaget til truppen og Eskesen og Greve præsterer nu hos andre klubber. Ved ikke om der ligger baggrunden for ledelsens interesse i et trænerskifte.
        Hvis det er faktisk del af strategien at bygge mere på talenter så skal man vel sige at JM arbejder ikke særlig tæt efter strategien.
        Men OBs transferhandlinger med at hente alt for ofte middelmådige spiller udefra som holder egne talenter væk fra spilletid er vel selv ikke på linje med strategien...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          God tråd. Men måske lige omfangsrig nok. Skal tænke mere før jeg eventuelt byder ind.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #6
            Vi har diskuteret det i et årti snart. For at komme videre kræver det at klubben rent faktisk lytter til kritikken.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
              Vi har diskuteret det i et årti snart. For at komme videre kræver det at klubben rent faktisk lytter til kritikken.
              Vi har diskuteret det ja, men er der nogen der ved hvad strategien er for OB?
              Det er nemt at være kritisk men hvis strategien reelt er at holde sig i ligaen på et minimumsbudget og melde nogle mål ud som er minimumsambitiøse så kan man dårligt kritisere det der sker.

              Den største anke er vel at mange ikke ved hvad strategien reelt er.

              Efterhånden som jeg googlede artikler gik det op for mig at der reelt er sket en del i OB og at der var en særskilt bestyrelse særskilt for OB var nyt for mig.

              Nogen burde gå til Enrico og følge op på de udtalelser der var med hvad der skulle ske og kommunikation og så spørge ind til hvem der sidder i bestyrelsen og hvad deres opgave er.

              Er det en ny/opdateret strategi? Hvornår bliver den offentlig og er de tiltag en del af en større strategi eller lidt tilfældige efterhånden som de har været nødvendige’
              Last edited by Plum; 02-01-2021, 18:42.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Spørger mig mere og mere om der virkelig mangler strategien. Har vi de ikke, en strategi og en målsætning?
                Vi vil skabe et hold med fynsk identitet som hvert år til mindst er med i Top 6 og skal derudover kæmpe om medaljer i en del af sæsonerne. Et hold som bygger på egne talenter som bliver styrket af enkelte profiler vi henter udefra.
                Derfor skaber vi endelig nye og professionelle fasciliteter i Ådalen, vi styrker akademiet og Øens Hold aktiviteter og udretter vores PR-arbejde "fynsk" med slogans som "Sammen for klubben. For byen. For altid", skaber fanarealer som tiltrækker forskellige grupperinger med en familiezone, ny fanområde og forskellige events der. Vi udbygger det lokale sponsorarbejde med at skabe et forbedret netværk og skifter hovedsponsoren til den lokale bryggeri Albani. Med Hummel skifter vi også til en dansk trøjesponsor.
                For mig viser sig der en strategi/strategisk tilgang og tror mere og mere at problemet ligger i en mangel af strategi men kun i den måde hvordan og hvem tager sportslige beslutninger i hensigt af førsteholdet. Vi har en sportschef, havde tidligere en sportsdirektør som ansvarlig for transfers men faktisk kunne ikke beslutte meget uden at spørge sporsydvalget som faktisk kunne ikke beslutte noget hvis NT selv ville det ikke. Det betyder en struktur uden et ægte hierarki fordi hierarki betyder at der er et ansvarsområde tilknyttet til et magtonråde ned lov at tage beslutninger. Det betyder faktisk en svækket struktur fordi det tillader at de forskellige positioner er magtesløse. En sportsdirektør som er magtesløse duer ja ikke som chef for træneren. Et sportsudvalg duer ja ikke for at beslutte professionelt hvis det er mere eller mindre en legetøj for ejeren. Så ligger beslutningsgrundlag til sidst hos ejeren som er ikke fagmand. Og han sidder på en svækket struktur/hierarki.
                Tror mere og mere vi har brug for "den stærke mand". Den havde vi med Kim Brink hvor beslutninger blev taget af nogen med fodboldforstand.
                Siden blodbådet oplever vi en klub uden interne struktur - og struktur mener ikke kun at der er forskellige hierarkiske niveauer men at de er tilknyttet til magt og dermed ansvar. Hvis man har ikke (beslutnings-)magt så har man ikke ansvar.
                Måske ville det være bedst at kigge til en Teammanager i sted af en ny træner som i PL hvor det samlede sportslige ansvar ligger hos én mand med fodboldforstand som er ansvarlig for transfers, træning, taktik og holdopstilling og som får en større trænerteam for den daglige arbejde. En mand som har strategiske retningslinjer og et økonomisk råderum han skal holde sig til men derudover må beslutte meget.
                Måske er det den medicin klubben har brug for om at komme fremad efter 10 år med bløde strukturer som er indspillet nu desværre og lammer klubben uafhængigt hvilke personer sidder på trænerbænken eller sportsdirektørens kontor. Men det kræver selvfølgeligt at NT forstår hvor problemet ligger, er villig at give legetøjet væk og vil nyde en professionel drevet succesfuld fodboldklub.

                ​​​
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Spørger mig mere og mere om der virkelig mangler strategien. Har vi de ikke, en strategi og en målsætning?
                  Vi vil skabe et hold med fynsk identitet som hvert år til mindst er med i Top 6 og skal derudover kæmpe om medaljer i en del af sæsonerne. Et hold som bygger på egne talenter som bliver styrket af enkelte profiler vi henter udefra.
                  Derfor skaber vi endelig nye og professionelle fasciliteter i Ådalen, vi styrker akademiet og Øens Hold aktiviteter og udretter vores PR-arbejde "fynsk" med slogans som "Sammen for klubben. For byen. For altid", skaber fanarealer som tiltrækker forskellige grupperinger med en familiezone, ny fanområde og forskellige events der. Vi udbygger det lokale sponsorarbejde med at skabe et forbedret netværk og skifter hovedsponsoren til den lokale bryggeri Albani. Med Hummel skifter vi også til en dansk trøjesponsor.
                  For mig viser sig der en strategi/strategisk tilgang og tror mere og mere at problemet ligger i en mangel af strategi men kun i den måde hvordan og hvem tager sportslige beslutninger i hensigt af førsteholdet. Vi har en sportschef, havde tidligere en sportsdirektør som ansvarlig for transfers men faktisk kunne ikke beslutte meget uden at spørge sporsydvalget som faktisk kunne ikke beslutte noget hvis NT selv ville det ikke. Det betyder en struktur uden et ægte hierarki fordi hierarki betyder at der er et ansvarsområde tilknyttet til et magtonråde ned lov at tage beslutninger. Det betyder faktisk en svækket struktur fordi det tillader at de forskellige positioner er magtesløse. En sportsdirektør som er magtesløse duer ja ikke som chef for træneren. Et sportsudvalg duer ja ikke for at beslutte professionelt hvis det er mere eller mindre en legetøj for ejeren. Så ligger beslutningsgrundlag til sidst hos ejeren som er ikke fagmand. Og han sidder på en svækket struktur/hierarki.
                  Tror mere og mere vi har brug for "den stærke mand". Den havde vi med Kim Brink hvor beslutninger blev taget af nogen med fodboldforstand.
                  Siden blodbådet oplever vi en klub uden interne struktur - og struktur mener ikke kun at der er forskellige hierarkiske niveauer men at de er tilknyttet til magt og dermed ansvar. Hvis man har ikke (beslutnings-)magt så har man ikke ansvar.
                  Måske ville det være bedst at kigge til en Teammanager i sted af en ny træner som i PL hvor det samlede sportslige ansvar ligger hos én mand med fodboldforstand som er ansvarlig for transfers, træning, taktik og holdopstilling og som får en større trænerteam for den daglige arbejde. En mand som har strategiske retningslinjer og et økonomisk råderum han skal holde sig til men derudover må beslutte meget.
                  Måske er det den medicin klubben har brug for om at komme fremad efter 10 år med bløde strukturer som er indspillet nu desværre og lammer klubben uafhængigt hvilke personer sidder på trænerbænken eller sportsdirektørens kontor. Men det kræver selvfølgeligt at NT forstår hvor problemet ligger, er villig at give legetøjet væk og vil nyde en professionel drevet succesfuld fodboldklub.

                  ​​​
                  Meget enig og har også tidligere linket til denne: https://faa.dk/artikel/nye-tider-i-o...gen-bestyrelse (september 2020)

                  Cateringdelen i Odense Sport & Event (OS&E), der før hed Kai Thor og har fået nyt navn med Smag&Smil, har også fået sin egen bestyrelse. Det er helt efter planen i den strategi, den adm. direktør i OS&E, Enrico Augustinus, lagde, da han i 2018 overtog posten.

                  - Hvert af de fem ben i OS&E skal have sin egen bestyrelse for at få mere fokus på den enkelte forretning, fortæller han.

                  - Det er sket med OB, som har sin egen, selvstændige bestyrelse


                  Så er det store spørgsmål bare hvem der sidder i den bestyrelse og hvad har de af beføjelser? Kan de noget uden NT og er NT formand - er det bare en formalisering af Sportsudvalget?

                  Hvorfor hører vi ikke om det - er det hemmeligt?

                  Må vi høre mere om Enricos strategi?

                  Hvad blev der af mere åben og direkte kommunikation?:
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ikere-skarpere (april 2018)

                  For den brede befolkning er der nok ingen tvivl om, at det er OB, der er det mest interessante ben i taburetten i Odense Sport & Event, og det er selskabets nye direktør også godt klar over.

                  Enrico Augustinus vil blandt andet have fokus på kommunikationen i forhold til fodboldklubben.

                  - Der ligger ikke en endegyldig plan endnu. Vi skal have lagt en plan for Odense Sport & Event og lave et sigtekorn for de næste tre-fire år, og derefter bliver der lavet en forretningsplan for hver enkelt. Vi vil også være lidt skarpere i at kommunikere, hvor vi er på vej hen - det skylder vi fansene, og det skylder vi medarbejderne, og det er også noget af det, jeg er sat til, siger Enrico Augustinus”


                  Og hvem fulgte op på dette:
                  https://www.bt.dk/superligaen/superl...medium=twitter

                  Odense Sport & Event løfter snart sløret for, hvad planerne med OB i det hele taget er. Men Enrico Augustinus foretrækker at holde på hemmeligheden lidt endnu.

                  »Det er ikke, fordi jeg ikke vil svare, men vi har i den kommende uge indkaldt til møde med vores sponsorer og nærmeste samarbejdspartnere, hvor vi orienterer dem om, hvad vores planer med OB er. Og jeg synes, at de skal have orienteringen først, før vi snakker med medierne,« fortæller Enrico Augustinus, der dog tilføjer:

                  »I forhold til det sportslige er det ingen hemmelighed, at min holdning er, at vi skal geare op. Men der er ikke sat beløb eller procenter på endnu. Jeg har sindssygt mange planer, men det vil være upassende at fortælle om dem endnu. Men jeg kan sige, at jeg er sat i søen for at udvikle


                  Artiklen er fra maj 2018?

                  Beklager genbrug af links ...
                  Last edited by Plum; 03-01-2021, 00:27.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Vi har diskuteret det ja, men er der nogen der ved hvad strategien er for OB?
                    Det er nemt at være kritisk men hvis strategien reelt er at holde sig i ligaen på et minimumsbudget og melde nogle mål ud som er minimumsambitiøse så kan man dårligt kritisere det der sker.

                    Den største anke er vel at mange ikke ved hvad strategien reelt er.

                    Efterhånden som jeg googlede artikler gik det op for mig at der reelt er sket en del i OB og at der var en særskilt bestyrelse særskilt for OB var nyt for mig.

                    Nogen burde gå til Enrico og følge op på de udtalelser der var med hvad der skulle ske og kommunikation og så spørge ind til hvem der sidder i bestyrelsen og hvad deres opgave er.

                    Er det en ny/opdateret strategi? Hvornår bliver den offentlig og er de tiltag en del af en større strategi eller lidt tilfældige efterhånden som de har været nødvendige’


                    Det kan unægteligt godt ligne strategien på de indre linjer er at holde os i ligaen uden alt for store omkostninger. Fair nok hvis det er hvad man har sf ambitioner og vilje for OB, men når vi så er gået fra FCK-Light til AC Horsens look alike så ville det være klædeligt med mere troværdige udmeldinger fremfor det pinlige gøgl om medaljer og 6. plader i de dårlige sæsoner.

                    Som du skriver så er meget af udenoms tingene kommer på plads så som anlæg og akademi, jeg mangler dog stadig svar på hvor meget vi ofrer ud over det der kræves fra dbu i forhold til at opretholde vores elite smiley lige som OB stadig er tavse omkring stadion planerne.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Ved ikke om det er den rette tråd derfor men finder ikke en bedre:
                      Det lyder som vi er ved at genoprette OBs første logo:

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/en-del...se-siden-1887/
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Ved ikke om det er den rette tråd derfor men finder ikke en bedre:
                        Det lyder som vi er ved at genoprette OBs første logo:

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/en-del...se-siden-1887/
                        Så længe de ikke rigtig lytter til os fans og tager os med på rejsen kan jeg ikke rigtig lade mig begejstre over sådan noget her.
                        Det er bare smoke og noget marketingsafdelingen syntes er vigtigt for klubbens fans og sjæl. Vi må håbe de vågner op en dag og fatter hvad det er fansne har brug for

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Så længe de ikke rigtig lytter til os fans og tager os med på rejsen kan jeg ikke rigtig lade mig begejstre over sådan noget her.
                          Det er bare smoke og noget marketingsafdelingen syntes er vigtigt for klubbens fans og sjæl. Vi må håbe de vågner op en dag og fatter hvad det er fansne har brug for
                          Det lyder lidt som om vi skifter logo. Ved ikke om jeg overinterpreterer det. Men synes den gamle logo er fedt.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Det lyder lidt som om vi skifter logo. Ved ikke om jeg overinterpreterer det. Men synes den gamle logo er fedt.
                            For min skyld kan vi da godt skifte til det gamle logo. Det er da lidt mere specielt og faktisk ret lækkert umiddelbart

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              For min skyld kan vi da godt skifte til det gamle logo. Det er da lidt mere specielt og faktisk ret lækkert umiddelbart
                              Helt enig.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X