Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCK - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...s-fra-fcm-kamp
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #32
      Ifølge fyens stræber vi efter samme start-11'er, men Drachmann er i kapløb med tiden om at blive klar og testes i dag.
      Frø har måtte træne, men udtages ikke, da superligaens corona-protokol ikke tillader han spiller. Mærkeligt OB lader ham træne?

      Comment


        #33
        19 mand udtaget. Nok pga Drachmann

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...koebenhavn-ob/

        Comment


          #34
          Vi starter igen med:
          Oliver Ryan Kasper Den dobbelte Lund
          Okosun Drachmann Kløve
          Sabbi Jebali Opondo

          Tverskov igen kun på bænken. Det betyder vel at Marco har overhalet ham !?!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Enten synes jeg at du totalt undervurderer vores niveau på hjemmebane kontra vores niveau på udebane, ellers overvurderer du FCM som udehold og undervurderer FCK som hjemmehold. På bundlinjen står der jo bare, at vi er et fint hjemmehold og et horribelt udehold, og lige præcis i Parken har vi det vanvittigt svært. Vores bedste chance i en del år for at vinde i Parken er stadig meget lille, sammenlignet med vores chance for at slå et halvslidt FCM-hold, der ikke kommer i stærkeste opstilling, på hjemmebane. Man kan jo bare kigge på oddsene for kampene.
            Fair nok, men jeg lever med det ene point, som jeg sagde ikke var umuligt.

            Comment

            Working...
            X