Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Nu stopper det - ingen af dem er i ordenlig kampform og begge er fuldstændig drænet for selvtillid. Antipas er komplet ufarlig han dribler og dribler og sparker den ud til indkast - der er ingen ideer i hans spil. Det eneste fede ved ham er hans navn.
    Men hvem skal vi ellers hente? En alt for dyr Dalgaard? Men ja, han har en tendens til at drible sig selv ihjel, men tror bestemt ikke der er nogle midterforsvare der nyder at spille overfor ham.
    Ja, Antipas er et fedt navn, det må man sku nok sige.
    Pourie har mange af de egenskaber en god angriber skal have, han er i hvert fald langt bedre end Mos. Og nu tænkte jeg mere de ville være gode som angrebspar. Tror da nu stadig de er ok form. Pourie spillede i hvert fald lidt i mod Lyon, men ved ikke med Antipas.

    Comment


      Okay fuck det her..
      Så det nu de unge skal have chancen!!!!!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Synes nu også Antipas bliver gjort væsentligt dårligere end han er. Han kan drive gæk med de fleste i superligaen.

        I hans to sidste sæsoner i Sønderjyske/første sæson i Brøndby scorede han 16 mål og havde 15 assist i 57 kampe.
        Helt enig, han er bedre end som så.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Okay fuck det her..
          Så det nu de unge skal have chancen!!!!!!
          Problemet er jo at ingen af de nye unge der er kommet op er angribere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Synes nu også Antipas bliver gjort væsentligt dårligere end han er. Han kan drive gæk med de fleste i superligaen.

            I hans to sidste sæsoner i Sønderjyske/første sæson i Brøndby scorede han 16 mål og havde 15 assist i 57 kampe.
            enig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Problemet er jo at ingen af de nye unge der er kommet op er angribere
              Greve er angriber. Raaben har også råbt på chancen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                Greve er angriber. Raaben har også råbt på chancen.
                Greve står listet som midtbanespiller på ob.dk. Og har ofte set ham omtalt som offensiv midt..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Greve står listet som midtbanespiller på ob.dk. Og har ofte set ham omtalt som offensiv midt..
                  Han er angriber på søndag - sådan er det!

                  Comment


                    Antipas er en joke på vestegnen - det er der en grund til.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                      Han er angriber på søndag - sådan er det!
                      Jo jo. Hvis det er så'n så er det jo så'n

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                        Antipas er en joke på vestegnen - det er der en grund til.
                        Super. Så må han være billig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Synes nu også Antipas bliver gjort væsentligt dårligere end han er. Han kan drive gæk med de fleste i superligaen.

                          I hans to sidste sæsoner i Sønderjyske/første sæson i Brøndby scorede han 16 mål og havde 15 assist i 57 kampe.
                          Hvis man sammenregner hans tre sæsoner i SDJ+ hans første sæson i BIF, spillede han 84 kampe og scorede 21 mål i løbet af 6191 minutter = 3.27 kampe pr. mål. Efter skiftet til Brøndby scorede han i den første sæson kun fem mål i 22 kampe, hvor han spillede fuld tid i størstedelen. Han havde så til gengæld otte assists. Men det giver jeg ikke meget for, hvis det er Bodul han skal assistere. Jeg synes han scorer alt for lidt til at være angriber. Hængende, måske. Kant, måske. Men ikke angriber.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Jeg synes da raben bør ha chancen, men sammen med en ny, for han lære ikke meget af bodul..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Super. Så må han være billig
                              Jeg tror vi får ham gratis!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                                Jeg tror vi får ham gratis!
                                Det en pris jeg kan forstå, men med hans udtalelser vil han vist gerne have en god løn, og det skal vi ikke gi.. 70-100 k om måneden max.. Evt med en del af det som mål og assist bonus..

                                Comment

                                Working...
                                X