Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    tv?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Så tv var på vej i Ådalen.... troede sgu der skete noget. Nå men har ikke hørt mere til vores nye "spids"
      "spids" ??? hvorfor nu de anførselstegn??
      nu kommer du snart med noget konkret ellers kommer jeg og skider på dit gulv Guldtilob!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Så tv var på vej i Ådalen.... troede sgu der skete noget. Nå men har ikke hørt mere til vores nye "spids"
        nåh okey. Fair nok.
        Hvorfor denne ??

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
          tv?
          Tv Fyn var der i dag. Har lige været i regional

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tv Fyn var der i dag. Har lige været i regional
            Det så jeg godt og jeg noterede at TB sagde at de leder efter en angriber der er BEDRE end dem vi har. Herefter antager jeg at det er til start11'eren der arbejdes på og at hvis N'Goo signes må der komme mere end ham.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              - Gammel kending

              - Nye "spids"

              Det er langt ude, men er nød til lige at sikre mig... Der er ikke noget af det der som har noget med Absalonsen eller Borring at gøre, VEL..?

              Hmmm, Rurik..?
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det så jeg godt og jeg noterede at TB sagde at de leder efter en angriber der er BEDRE end dem vi har. Herefter antager jeg at det er til start11'eren der arbejdes på og at hvis N'Goo signes må der komme mere end ham.
                Ja sådan kan det sagtens tolkes ja

                Comment


                  Bashkim spottet i parken i aften ifølge flere kilder på Twitter.

                  Comment


                    Cesar Santin...

                    Comment


                      Arrrgh nerverne sidder uden på tøjet, og så kommer der sådan en melding. " Nå men har ikke hørt mere til vores nye spids " Og så den der smiley ?

                      Nu håber jeg ikke at næste melding lyder. Mine kilder var ellers så sikre på at. Ryst vandrørene guldtilob. Ellers barrikaderer jeg din hoveddør med gamle cykler.

                      Dybt frustrerende at vi har første kamp søndag, og truppen er stadig ikke komplet.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Altså hvis vi kan få Rurik og Pourie for Baskhim er det da bare go go go! Selvom jeg er stor Baskhim sympatisør...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                          Bashkim spottet i parken i aften ifølge flere kilder på Twitter.
                          Ja. Men lyder det ikke lidt mærkeligt, at han skulle sidde med en "agenttype" i Parken, hvis der skete noget den vej? Ville man så ikke forsøge at holde lidt lav profil? Det lyder i hvert fald lidt uprofessionelt. Udover det så er John Sivebæk hans agent, og ham kan folk vel genkende?

                          Nah, Bash... Bliv du hellere i Odense og forlæng med et år eller to.
                          "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                          RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                            Bashkim spottet i parken i aften ifølge flere kilder på Twitter.
                            Han er nok bare hjemme ved sine forældre da han har fri indtil torsdag kl 10
                            han er meget tæt knyttet til sine forældre

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Cesar Santin...
                              Flot 1. Post

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Altså hvis vi kan få Rurik og Pourie for Baskhim er det da bare go go go! Selvom jeg er stor Baskhim sympatisør...
                                hvorfor skulle Gisla skifte fra FCK når han stort set spiller hver gang? Jeg tror nærmere han snart forlænger

                                Comment

                                Working...
                                X