Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Hmmm måske misforstår jeg, men ville vi ikke (forhåbentligt) være et andet sted i processen, hvis de virkeligt vat gået alvorligt igang med processen noget før?
    Jo jo men det var mere det fald fra tinderne som vi har oplevet. Det var vi formodentlig ikke sluppet for uanset hvornår processen begyndte.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      "Vi" er godt nok flinke ved os selv, kontra da BIF/AaB lå i lignende situationer...

      Det skulle lige have være BIF: der havde lavet million klausuler i kontrakterne ved deres lejede spillere - Meldt Europa ambitioner og top-5 ud, i flere omgange - Ansat ligaens 2. dyreste træner - Sige "måske på gensyn" til truppens dyreste kontraktudløb, og til før omtalte million klausul(er)............. for så samtidig at melde ud der skulle spares...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        "Vi" er godt nok flinke ved os selv, kontra da BIF/AaB lå i lignende situationer...

        Det skulle lige have være BIF: der havde lavet million klausuler i kontrakterne ved deres lejede spillere - Meldt Europa ambitioner og top-5 ud, i flere omgange - Ansat ligaens 2. dyreste træner - Sige "måske på gensyn" til truppens dyreste kontraktudløb, og til før omtalte million klausul(er)............. for så samtidig at melde ud der skulle spares...
        Jubler du ikke mere når OB får pokaler end når BIF eller andre gør det? Jeg synes nu ikke at "vi" er flinke. Tag et kig på forummet og du vil generelt se det modsatte
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Jubler du ikke mere når OB får pokaler end når BIF eller andre gør det? Jeg synes nu ikke at "vi" er flinke. Tag et kig på forummet og du vil generelt se det modsatte
          ...
          Ud fra mine ca. 5 milliarder daglige kig herinde, er jeg af en anden opfattelse...
          (Kritikerne af "projektet" er i øvrigt af flere omgange blevet præsenteret for et argument, i form af en en "afstemning" der viser af vi er i undertal)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Det jo tydeligt at se og fornemme at den sti OB har valgt at gå, for at sikre sig sportslig- og økonomisk succes, er noget der deler vandede.

            Alle har en holdning, det hele er følelser og forskellige syn på sagerne.

            OB er igang med at genopbygge sig! Jeg er personligt rigtig glad og spændt på måden det pt. Er blevet gjort på. Det må briste eller bærer, men jeg kan godt se tegningerne og der vil sikkert være udsving.

            Kunne jo være man pludselig fik flere og flere penge i kassen i takt med at tingene begynder at flaske sig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Jeg har ikke et bud på hvor lang tid det tager at komme tilbage i den sjove ende, men jeg tror på at det bedste vi kan gøre er at finde spillere som kan hjælpe de unge på vej og samtidig ikke er så stærke at de unge aldrig får en chance for spilletid. Vi skal have gang i den udvikling af vores unge talenter nu. Både for at fremme økonomien ved salg ,men også i vores forsøg på at skabe en kultur omkring OB igen. Det tager tid og er til tider strengt for os alle, men vi undgår ikke det lange seje træk som vi er i gang med.
              jeg har heller ikke noget bud på det, men jeg erindre at ved sin ansættelse sagde TB at FCN havde brugt 6-7 år på det, og så lang tid ville OB ikke bruge på det, men lur mig om ikke den opfattelse er blevet revideret hen af vejen.
              Jeg tror også at signingen af især Kryger, og sikkert også Lasse Nielsen skal ses i de sammenhæng du nævner om talenter og lange seje træk.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                ...
                Ud fra mine ca. 5 milliarder daglige kig herinde, er jeg af en anden opfattelse...
                (Kritikerne af "projektet" er i øvrigt af flere omgange blevet præsenteret for et argument, i form af en en "afstemning" der viser af vi er i undertal)
                Her bliver vi vist ikke enig så lad os lade den snak ligge
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Jo jo men det var mere det fald fra tinderne som vi har oplevet. Det var vi formodentlig ikke sluppet for uanset hvornår processen begyndte.
                  Er enig i vi nok ikke var blevet sparet for faldet fra tinderne (mener hele derouten faktisk startede, da man i tidernes morgen, valgte at forlænge med LO....men det er så en anden snak) for mig er problemet mest, at jeg har en dybtliggende tvivl ift hvorvidt bestyrelsen er i stand til at træffe de rigtige beslutninger for klubben.
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Er enig i vi nok ikke var blevet sparet for faldet fra tinderne (mener hele derouten faktisk startede, da man i tidernes morgen, valgte at forlænge med LO....men det er så en anden snak) for mig er problemet mest, at jeg har en dybtliggende tvivl ift hvorvidt bestyrelsen er i stand til at træffe de rigtige beslutninger for klubben.
                    Enig i at vi ikke skulle have forlænget med LO.

                    Jeg tror vores problem er hele kulturen omkring klubben. Den er forsvundet og vi er nu i gang med at opbygge et nyt DNA (Hvis man kan sige det sådan). Det er en sejtrækker at få det på plads og det lider vi blandt andet under, fordi vi har masser af gode spillere og talenter. Jeg tror ikke det er TB eller JH, ej heller LO, TC, PH eller HC som skal have aben. Det er lidt igennem store dele af klubben det er gået galt. Er det bestyrelsens skyld? Igen tænker jeg nej. Det er i klubben som helhed den er gal. Vi har nok hvilet lidt for meget på laurbærene og måske tænkt at de skal nok gå og det gjorde det så ikke. Det jeg synes bestyrelsen skal have på hatten for, er at de ikke sagde stop i tide økonomisk set. Det er for dumt først at stoppe når Titanic er centimeter fra isbjerget. Jeg tror dog på at vi er i gang med at styre os uden om det.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Kunne dette være Rasmus Falk?

                      http://www.bold.dk/nyt/solbakken-udelukker-krohn-dehli

                      Comment


                        - Selvfølgelig er der spillere hos andre Superliga-klubber, der ville pynte på vores nuværende hold

                        http://www.bt.dk/superligaen/solbakk...dnu-en-spiller

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          - Selvfølgelig er der spillere hos andre Superliga-klubber, der ville pynte på vores nuværende hold

                          http://www.bt.dk/superligaen/solbakk...dnu-en-spiller
                          Det citat er fra 2011, hvor han friede til Krohn-Dehli, lige inden Dehli forlod DK.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det kan selvfølgelig ikke udelukkes det er falk. Men vil umiddelbart tro de mangler en angriber; adi er vidst på vej til portland, mos og pourie tror jeg ikke ståle ser det store i. Hvad er der så tilbage cornelius og vetokele. Så hvis de kun plan lægger at hente en til tror jeg vi undgår de store frierier til falk. Omvendt mangler de vel en erstatning for bolanos.....og her kunne jeg da godt frygte de har kig på rasmus

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Det kan selvfølgelig ikke udelukkes det er falk. Men vil umiddelbart tro de mangler en angriber; adi er vidst på vej til portland, mos og pourie tror jeg ikke ståle ser det store i. Hvad er der så tilbage cornelius og vetokele. Så hvis de kun plan lægger at hente en til tror jeg vi undgår de store frierier til falk. Omvendt mangler de vel en erstatning for bolanos.....og her kunne jeg da godt frygte de har kig på rasmus
                              Tror umiddelbart at Mussis skal spille på HK og de har jo også NJ til hængende angriber.. Samt Steve de Ridder er vel også en slags angriber..
                              så det er svært at se hvor de mangler noget. Kan jo bare være den simple årsag at de bare vil have Rasmus fordi han er pisse god

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Enig i at vi ikke skulle have forlænget med LO.

                                Jeg tror vores problem er hele kulturen omkring klubben. Den er forsvundet og vi er nu i gang med at opbygge et nyt DNA (Hvis man kan sige det sådan). Det er en sejtrækker at få det på plads og det lider vi blandt andet under, fordi vi har masser af gode spillere og talenter. Jeg tror ikke det er TB eller JH, ej heller LO, TC, PH eller HC som skal have aben. Det er lidt igennem store dele af klubben det er gået galt. Er det bestyrelsens skyld? Igen tænker jeg nej. Det er i klubben som helhed den er gal. Vi har nok hvilet lidt for meget på laurbærene og måske tænkt at de skal nok gå og det gjorde det så ikke. Det jeg synes bestyrelsen skal have på hatten for, er at de ikke sagde stop i tide økonomisk set. Det er for dumt først at stoppe når Titanic er centimeter fra isbjerget. Jeg tror dog på at vi er i gang med at styre os uden om det.
                                For mig at se, så er der en indgroet taberkultur i klubben, hvilket også er grunden til, at vi ikke har kunne hapse titlen en af de tre sølvsæsoner, blandt andet den hvor vi førte ved vinterpausen.

                                Det er så tydeligt, at der i FCK eksempelvis er en helt anden tilgang til tingene. Her går man ud og regner med at vinde, ledelsen er mere autoritær, og det hele skinner bare igennem af at være mere professionelt end i Odense. I kulturen er det indforstået, at man nu vinder titlen igen i år. I Odense der kunne det da være rart med lidt medgang, men hvis ikke det sker, så bliver vi bare nummer 8, og så er det også ok.

                                Comment

                                Working...
                                X