Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Der skal nok være nogen, der bliver sure. Personligt kan jeg ikke blive sur på en ung spiller, der kun har én karriere, og som skal tænke på den også. Og jeg synes også, at Falk har givet alt det, som man kan forvente - det er jo derfor, der er følelser med her. Jeg håber bare inderligt, at han ryger til udlandet - men hvis det unævnelige sker, så vil jeg bare være trist. Virkelig trist.
    enig ville også blive trist.......samtidigt ville det dog lægge yderligere brænde på det hadefulde bål ift. OBs inkompetente ledelse de sidste mange år som jeg har indeni
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
      Jeg er helt enig med fmprOB her - jeg tror ikke der er en skid i det, ud over det en vis kildeløs bitter mand på fyens stifttidende har fundet på..

      Jeg vil dog godt lige nævne leif's glimrende klumme idag i sports sektionen hvor han også stiller store spørgsmåls tegn ved OB indkøbs politik samt nævner vores nye unge drenge der rykker op i år

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Jeg var som 10-årig Manchester United fan, da de spillede CL-finale '99.

        Idag er jeg Newcastlefan og hader Man United.

        Er det smukkeste jeg har læst i lang tid

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg vil dog godt lige nævne leif's glimrende klumme idag i sports sektionen hvor han også stiller store spørgsmåls tegn ved OB indkøbs politik samt nævner vores nye unge drenge der rykker op i år
          Gider du give et kort referat af hvad Leif mener.

          Comment


            Halvt rygte. Er der andre der har hørt om at vi har interesse i at tilknytte Emil Nielsen fra Roskild?
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Gider du give et kort referat af hvad Leif mener.
              Han kritiserer lidt for kun at rekruttere fra "dårligere" hold samt stiller spørgsmålstegn ved om OB kan stabilisere sig som midterhold med den nuværende økonomiske politik. Han stiller også spørgsmålstegn ved hvad der sker nu når du fjerner rigtig mange års superliga rutine og ikke umiddelbart erstatter det..

              han siger desuden at han glæder sig ulideligt meget til at følge de unge med Desler i spidsen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Halvt rygte. Er der andre der har hørt om at vi har interesse i at tilknytte Emil Nielsen fra Roskild?
                Må være ham her http://www.fc-roskilde.dk/emil-nielsen

                har intet hørt om dette nej

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Gider du give et kort referat af hvad Leif mener
                  Leif fabulerer over, at lønudgifterne er skåret ned, og at OB er begyndt at købe spillere fra en hylde under sig selv siger. Det rummer en risiko for, at en uprøvet trup ikke udvikler sig til et midterhold i ligaen, mener han.

                  Derudover remser han de sidste 8-10 handler op for at underbygge, at OB henter spillere fra en hylde under sig selv.

                  Og så runder han af med, at Rasmus Falk flirter med andre klubber.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Halvt rygte. Er der andre der har hørt om at vi har interesse i at tilknytte Emil Nielsen fra Roskild?
                    Det håber jeg helt sikkert at vi gør.. en mand der har lavet 30+ mål i 2. division er da værd at give en chance... han har alderen og målnæsen!

                    Selvom jeg ikke har set ham spille, håber jeg meget på at vi kan hente ham i en Jeppe Hansen rolle..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Han kritiserer lidt for kun at rekruttere fra "dårligere" hold samt stiller spørgsmålstegn ved om OB kan stabilisere sig som midterhold med den nuværende økonomiske politik. Han stiller også spørgsmålstegn ved hvad der sker nu når du fjerner rigtig mange års superliga rutine og ikke umiddelbart erstatter det..

                      han siger desuden at han glæder sig ulideligt meget til at følge de unge med Desler i spidsen
                      Mange tak for ref.

                      Han kan da have ret i det med de "dårligere" hold, men tænker det er økonomisk nødvendighed. Selvfølgelig kan man investere sig frem, men det kræver man har pengene eller nogen vil låne/give os dem.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Mange tak for ref.

                        Han kan da have ret i det med de "dårligere" hold, men tænker det er økonomisk nødvendighed. Selvfølgelig kan man investere sig frem, men det kræver man har pengene eller nogen vil låne/give os dem.
                        Selv tak. Der bliver ikke nævnt økonomisk ansvarlighed, men nærmere (mellem linierne): OB er ved at spare sig selv ihjel

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Selv tak. Der bliver ikke nævnt økonomisk ansvarlighed, men nærmere (mellem linierne): OB er ved at spare sig selv ihjel
                          men det er vel også en reel risiko - forstår sagtens der skal være noget ansvarlighed og at man går væk fra lønninger i DD klassen. Men man skal bare passe på al begejstring ikke suges ud af projektet da mange sæsonner med middelmådigt spil og dårlige placeringer vil have indvirkning på opbakningen.
                          Da man lagde stilen om blev der snakket om flere egne talenter supleret med, kan ikke huske ordet - det var næppe stjerner, men så etablerede/erfarne folk - folk med en vis kvalitet.
                          - De unge folk har efterhånden fundet vejen til truppen - så mangler den anden halvdel....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Selv tak. Der bliver ikke nævnt økonomisk ansvarlighed, men nærmere (mellem linierne): OB er ved at spare sig selv ihjel
                            Det tror jeg så på ingen måde at vi er. Men det er tydeligt at det åbenbart for OBs vedkommende er en skidt ting at være økonomisk forsvarlige. Hvorfor må guderne vide.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Det tror jeg så på ingen måde at vi er. Men det er tydeligt at det åbenbart for OBs vedkommende er en skidt ting at være økonomisk forsvarlige. Hvorfor må guderne vide.
                              Økonomisk forsvarlig er skam en god ting at være - men så må man jo melde ud, at sådan er tingenes tilstand, og at man ikke ønsker at ændre på det (lavvande).

                              Lige pt. (sidste sæson og måske også denne) melder man først en målsætning ud, når man har set, hvad man har kunnet rage til sig af spillere, modsat at man henter spillere, der kan være med til at opfylde en på forhånd fastlagt målsætning. Gad godt se den virksomhedsleder, der fik lov at blive siddende på posten, hvis han lige skulle have de 3 første måneder af året til at gå, for at se, hvor det bar henad, og først derefter lagde et budget for resten af året...

                              OB kan jo bare melde ud, at de pt. er glade for bare at være med - så kan vi da forholde os til det.
                              Jeg ser "min" klub være mere og mere "lalleglad" - forstået sådan, at det åbenbart er vigtigere blot at være med, end det er at tage kampen op og samle Fyn omkring et "top-"hold i Odense. Og at være et tophold i DK, det koster - og den leg er OB ikke villige til at lege med i
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Det tror jeg så på ingen måde at vi er. Men det er tydeligt at det åbenbart for OBs vedkommende er en skidt ting at være økonomisk forsvarlige. Hvorfor må guderne vide.
                                Det er overhovedet ikke skidt at være økonomisk ansvarlig. De skulle de have gået i gang med for 3 år siden mindst.
                                Det eneste jeg har kritiseret i dag er Jesper Hansen's evne til at finde en HB når han har haft næsten 1 år til at lede

                                Comment

                                Working...
                                X