Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    og vigtigst så har han genfundet niveauet....der var en periode hvor det ikke så godt ud
    Enig. Og det er sgu sejt gået af ham.

    Forstår slet ikke timingen for en kritik af Høegh.

    Comment


      Jeg vil være meget godt tilfreds hvis vi skriver med Lasse N.

      Han har noget fysik, noget hovedstødsstyrke og en god fighterindstilling. Han er måske ikke lynende letbenet eller et teknisk vidunder, men han byder ind med noget vi mangler. Jeg tror han vil hjælpe os rigtig fint, måske ikke med at vinde DM, men vi må nok tage et lidt mere ydmygt udgangspunkt, bare et lille stykke tid.

      Så er der rutine snakken. Han har ganske rigtigt ikke flere superligakampe end Daniel, men det er altså ikke det eneste parameter i rutine. Han er en del ældre og har rigtigt mange kampe i den næstbedste række. Det er ikke uden betydning.

      Anders Kure er måske noget af det samme som Lasse. Jeg har bare en noget bedre mavefornemmelse for at Lasse vil være den rigtige til os. Jeg kan ikke se noget i dansk fodbold, der er bedre end Lasse OG tilgængeligt for os.

      Om vi er mere attraktive end FCV og Randers, tjahh, vil da sige, jeg synes ikke vi er mindre attraktive end dem.

      herfra til at gå efter Lasse.

      Comment


        Jeg har læst et sted at Lasse N's bedre halvdel vist er i gang med en Kandidat på Odense Universitet. Det kunne jo være trækplaster nok

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Jeg vil være meget godt tilfreds hvis vi skriver med Lasse N.

          Han har noget fysik, noget hovedstødsstyrke og en god fighterindstilling. Han er måske ikke lynende letbenet eller et teknisk vidunder, men han byder ind med noget vi mangler. Jeg tror han vil hjælpe os rigtig fint, måske ikke med at vinde DM, men vi må nok tage et lidt mere ydmygt udgangspunkt, bare et lille stykke tid.

          Så er der rutine snakken. Han har ganske rigtigt ikke flere superligakampe end Daniel, men det er altså ikke det eneste parameter i rutine. Han er en del ældre og har rigtigt mange kampe i den næstbedste række. Det er ikke uden betydning.

          Anders Kure er måske noget af det samme som Lasse. Jeg har bare en noget bedre mavefornemmelse for at Lasse vil være den rigtige til os. Jeg kan ikke se noget i dansk fodbold, der er bedre end Lasse OG tilgængeligt for os.

          Om vi er mere attraktive end FCV og Randers, tjahh, vil da sige, jeg synes ikke vi er mindre attraktive end dem.

          herfra til at gå efter Lasse.
          Han har tre børn og en kone der studerer i Odense. Det kan vel også få en betydning for hans valg, at der ikke skal ske for meget omvæltning på familiefronten.

          Tak for beskrivelsen af ham til os der ikke lige har det store kendskab til ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Han har tre børn og en kone der studerer i Odense. Det kan vel også få en betydning for hans valg, at der ikke skal ske for meget omvæltning på familiefronten.

            Tak for beskrivelsen af ham til os der ikke lige har det store kendskab til ham.
            det lyder da lovende, men det tager ikke lang tid i bil fra O'ense til Rend os 😳
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det lyder da lovende, men det tager ikke lang tid i bil fra O'ense til Rend os 😳
              Fire timer i bil hver dag er nu en slat. Især når formålet er at ende i Randers. Jeg ved godt hvad jeg ville anbefale:-)

              Comment


                Tror ikke han ville være en gevinst for OB, hvis det skulle vise sig at han skiftede til os.

                bla. pga. At han er for langsom og ikke er hurtig nok på de første par meter (har set ham spille)
                Vil også lige lave en lille sammenligning med bla. Da Simon Kjær da han spillede i Palermo i Italien der spillede han nogen rigtige gode sæsoner pga. deres spillestil passede godt til ham ( hvor de stod langt tilbage foran eget mål og der kom han ikke ud og løbe en mod en ret ofte)

                Derefter skiftede han til Wolfsburg og der var han en kæmpe fiasko. Der spillede de en gang fodbold som han ikke var så stærk i (De står højt med de bagerste 4)

                FCV: Spiller med en parkeret bus foran eget mål ret tit og der kommer Lasse Nielsen ikke ud og løbe og hans forcer/stærke sider kommer til udtryk med vilje, hovedstødstærk, fysik osv.

                Men hvis han derimod skulle komme til OB skal han ud og spille en anderledes gang fodbold end de gør i FCV og der TROR jeg ikke han ville få stor succes.

                Håber OB vælger en med større rutine...

                DonJuan

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  Det var da et mærkeligt ønske.. Høegh har imo spillet rigtig fint i foråret, derudover har han gode lederegenskaber, er ung med udviklingspotentiale og endda en rigtig OB'er.
                  Høgh har ikke spillet specielt fint siden vi skrev 2012 !

                  Det er desværre en kendsgerning... og jeg ville rigtig gerne at han var en gevinst for os, men det har han på ingen måde været, desværre.
                  Vi mangler i den grad et forsvar. Et helt forsvar.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Henrik Kristensen Se indlæg
                    Høgh har ikke spillet specielt fint siden vi skrev 2012 !

                    Det er desværre en kendsgerning...
                    Nej det er ikke en kendsgerning. Det er din holdning og der er alligevel en lille forskel

                    Min påstand. Daniel er vores bedste forsvarer og det vil et køb af Lasse Nielsen ikke ændre på. Jeg synes for øvrigt at det er ærgerligt at vi har 2 så gode talenter som Daniel og Kasper hvis klubben ikke tør satse 100% på dem
                    Last edited by Oblisk; 25-05-2014, 20:56.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Nej det er ikke en kendsgerning. Det er din holdning og der er alligevel en lille forskel

                      Min påstand. Daniel er vores bedste forsvarer og det vil et køb af Lasse Nielsen ikke ændre på. Jeg synes for øvrigt at det er ærgerligt at vi har 2 så gode talenter som Daniel og Kasper og det er endnu mere ærgerligt hvis klubben ikke tør satse på dem.
                      Jeg forstår godt man gerne vil have forstærkning ind til forsvaret, men jeg er også lidt ked af hvis man ikke satser på vores to unge. Jeg tror vi kunne styrke defensiven mere ved at forstærke os på andre positioner end midterforsvaret.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Jeg tror vi kunne styrke defensiven mere ved at forstærke os på andre positioner end midterforsvaret.
                        Helt enig. Det vi har brug for er spillere som er villige til at ligge pres på modstanderen oppe i banen. Jeg enig med mange i at både Daniel og Kasper har lavet en del fejl, men hold da op de er også blevet solgt af at midtbanen ikke altid har hjulpet og også et pres fra angriberne har ofte manglet i sådanne situationer. De spillere, som kommer ind, uanset positionerne, skal være spillere som rykker noget i pres spillet. Det er ofte der, at det er gået galt for os som jeg ser det.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Henrik Kristensen Se indlæg
                          Høgh har ikke spillet specielt fint siden vi skrev 2012 !

                          Det er desværre en kendsgerning... og jeg ville rigtig gerne at han var en gevinst for os, men det har han på ingen måde været, desværre.
                          Vi mangler i den grad et forsvar. Et helt forsvar.
                          Og her gik jeg og troede noget helt andet. Fjollede mig når nu kendsgerningerne siger det. -.-'
                          Du har selvfølgelig lov til din holdning, jeg er sjovt nok uenig, men lad dog være med indirekte at sige at vi andre er ignorante og gør dig til ham med sandheden.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Jeg forstår godt man gerne vil have forstærkning ind til forsvaret, men jeg er også lidt ked af hvis man ikke satser på vores to unge. Jeg tror vi kunne styrke defensiven mere ved at forstærke os på andre positioner end midterforsvaret.
                            Det optimale vil naturligvis være at KL og Høegh bliver det kommende midterforsvar og at de begge gør det så fantastisk at der slet ikke er nogen tvivl om at det er dem der skal spille fast. Det ændrer dog ikke på at 2 midterforsvarere suppleret med Diarra samt et par nyoprykkede u19 spillere er lige lidt for optimistisk. AMC's afsked efterlader et hul som skal fyldes og alle meldinger fra TB og JH tyder da heldigvis også på at der bliver arbejdet på dette. Lasse Nielsen er nævnt som en mulighed og han lyder umiddelbart også som et spændende bud. Lønmæssigt vil Kurt Andersen i FCV dog nok hurtigt kunne overgå os, men lad os nu se. Anders Kure er også nævnt som en mulighed.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Det optimale vil naturligvis være at KL og Høegh bliver det kommende midterforsvar og at de begge gør det så fantastisk at der slet ikke er nogen tvivl om at det er dem der skal spille fast. Det ændrer dog ikke på at 2 midterforsvarere suppleret med Diarra samt et par nyoprykkede u19 spillere er lige lidt for optimistisk. AMC's afsked efterlader et hul som skal fyldes og alle meldinger fra TB og JH tyder da heldigvis også på at der bliver arbejdet på dette. Lasse Nielsen er nævnt som en mulighed og han lyder umiddelbart også som et spændende bud. Lønmæssigt vil Kurt Andersen i FCV dog nok hurtigt kunne overgå os, men lad os nu se. Anders Kure er også nævnt som en mulighed.
                              Vil lige komme med en kommentar ang. Citat: Lønmæssigt vil Kurt Andersen i FCV dog nok hurtigt kunne overgå os, men lad os nu se.

                              OB vil kunne tilbyde en bedre løn pakke til hvilken som helst spiller end de ville kunne i FCV.
                              FCV løn budget er stadigvæk meget lavere end i OB´s selvom vi er på slankekur, men vi har immervæk sparet en masseløn kr. på spillerafgang, så spørgsmålet er snarere om OB vil nøjes med ham eller håbe på der kommer en mere interessant spiller tilgængelig i løbet af transfervinduet.

                              DonJuan

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
                                Vil lige komme med en kommentar ang. Citat: Lønmæssigt vil Kurt Andersen i FCV dog nok hurtigt kunne overgå os, men lad os nu se.

                                OB vil kunne tilbyde en bedre løn pakke til hvilken som helst spiller end de ville kunne i FCV.
                                FCV løn budget er stadigvæk meget lavere end i OB´s selvom vi er på slankekur, men vi har immervæk sparet en masseløn kr. på spillerafgang, så spørgsmålet er snarere om OB vil nøjes med ham eller håbe på der kommer en mere interessant spiller tilgængelig i løbet af transfervinduet.

                                DonJuan
                                Kan vi det? Hvis jeg ikke husker helt forkert - men ret mig gerne - så var der stærke rygter om Michael Lumb til OB, da han valgte FCV - og der var enighed om, at det næppe var sportslige ambitioner eller storbyen Slagelses mangfoldige kulturliv, der fik Lumb til at vælge FCV fremfor OB. Nu aner jeg jo ikke, om der var noget i de rygter, men mon dog ikke onkel Kurt har skullet op med læderet for at få Lumb til Slagelse?

                                Comment

                                Working...
                                X