Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Andet ville da også være vanvid. Pt har vi Darko Bodul som eneste angriber. Jeg læser lige den foregående sætning igen: Darko Bodul som eneste angriber. Nu ved jeg lidt, hvordan det er at være Blackpool-fan.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Andet ville da også være vanvid. Pt har vi Darko Bodul som eneste angriber. Jeg læser lige den foregående sætning igen: Darko Bodul som eneste angriber. Nu ved jeg lidt, hvordan det er at være Blackpool-fan.
      Scary as hell!!!
      - Nicolai

      Comment


        Hold øje med bold.dk. Nu kan det gå stærkt

        Comment


          Falk også!??!?!?!?!?!?!?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Hold øje med bold.dk. Nu kan det gå stærkt
            Den der "smiley" kan jeg ikke lide.
            - Nicolai

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Hold øje med bold.dk. Nu kan det gå stærkt
              åh åh er Emil ryftet mon sandt?
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Er heller ikke helt tryg ved den "smiley"

                vil du ikke nok lige uddybe den ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Dr. Mabuse Se indlæg
                  Falk også!??!?!?!?!?!?!?
                  Hold op - det kan jeg. Simpelthen ikke klare!
                  Lykken er at se Brøndby fejle.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    åh åh er Emil ryftet mon sandt?
                    Til os der ikke har hørt det rygte??

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Hold øje med bold.dk. Nu kan det gå stærkt
                      Er det ophørsudsalg og lige op til sæsonstart? Der skal godt nok ske en del før, at jeg tror vi undgår at blive en del af nedrykning i år.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                        Til os der ikke har hørt det rygte??
                        jeg fik sammen med prisen for kadrii at vide at Emil er på vej væk.... til FCK. vi må se om det holder vand.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          jeg fik sammen med prisen for kadrii at vide at Emil er på vej væk.... til FCK. vi må se om det holder vand.
                          Hvor sikker er du på den kilde??

                          Comment


                            Uanset om det er oppe over eller ej, må vi forvente Emil snart er væk... Så begynder jeg i øvrigt at tænke en anelse på et citat af den sidste i 3-kløveren, Falk:

                            "Det er i hvert fald forkert af mig ikke at tænke tanken. Jeg kan ikke blive ved med at spille på et hold, som slås mod nedrykning. Derfor lurer jeg jo også på, at der kan ske noget her i OB. For der er da potentiale i klubben med spillere som Kadrii, Emil Larsen, Høegh, Spelmann og Ari Skúlason"

                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              jeg fik sammen med prisen for kadrii at vide at Emil er på vej væk.... til FCK. vi må se om det holder vand.
                              det positive i det vil være at der trods alt er tid nok til at finde nogle erstatninger(næppe fuldgode - men alligevel)
                              - og vi har jo vidst det ville ske, de største talenter skal videre og når OB igen og igen ikke kan præstere mere end bundplaceringer og dårligt spil så må det jo gå som det går......bare fandes ærgerligt at vi ikke kunne sælge dem, uden klausuler og efter de havde brændt en en fantastisk sæson af - så der i det mindste kom nogle ordentlige penge i kassen.
                              - istedet bliver det vel ikke til meget for kadrii efter en skadesplaget sæson og med kun et år tilbage...og så emil med sin klausul.....ikke mange basseøre der bliver at rutte med

                              Comment


                                Rygtet på Vestegnen siger at forhandlinger var i gang om/med Falk, men stoppede som salget af Kadrii blev en realitet...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X