Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    problemet er vel at der havde vi en angriber. Lige nu har vi kun en Bodul
    Tjae .. i sidste sæson scorede han 3 kasser og lavede et par assist på trods af at han spiller forholdsvis lidt ... mange andre offensive spillere fik mere tid men scorede ikke tilsvarende flere mål ...
    Det er vel mere det at han fra tid til anden brænder nogle direktører ....
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      forstår ikke hvor du vil hen? Artiklen siger at de har afvist bud uden forhandlinger på ca 5 mill
      allerede der står vi jo af. Og hvis en dansk klub ville have ham var det kun FCK og Brøndby der ligger disse transfers pt
      Du skrev bare "hvis", så ville jeg bare understrege, at det tæt på et faktum.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Tjae .. i sidste sæson scorede han 3 kasser og lavede et par assist på trods af at han spiller forholdsvis lidt ... mange andre offensive spillere fik mere tid men scorede ikke tilsvarende flere mål ...
        Det er vel mere det at han fra tid til anden brænder nogle direktører ....
        Scorer på de svære og brænder de nemme..
        det er det billed jeg ser når jeg overværer træning i ådalen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Tjae .. i sidste sæson scorede han 3 kasser og lavede et par assist på trods af at han spiller forholdsvis lidt ... mange andre offensive spillere fik mere tid men scorede ikke tilsvarende flere mål ...
          Det er vel mere det at han fra tid til anden brænder nogle direktører ....
          Bodul har scoret 7 mål i 41 kampe, fordelt på 2043 minutters spilletid. Cirka 3.25 kamp pr mål.

          Antipas har faktisk et dårligere målsnit(!) end Bodul, med 25 mål i 122 kampe, men fordelt på 8.500 minutter, eller 3.7 kampe pr mål...

          (Edit: kampe pr mål, ikke mål pr kamp, selvfølgelig)
          Last edited by Onkel Riffel; 18-07-2014, 19:48.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Bodul har scoret 7 mål i 41 kampe, fordelt på 2043 minutters spilletid. Cirka 3.25 kamp pr mål.

            Antipas har faktisk et dårligere målsnit(!) end Bodul, med 25 mål i 122 kampe, men fordelt på 8.500 minutter, eller 3.7 mål pr kamp...
            scary

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Bodul har scoret 7 mål i 41 kampe, fordelt på 2043 minutters spilletid. Cirka 3.25 kamp pr mål.

              Antipas har faktisk et dårligere målsnit(!) end Bodul, med 25 mål i 122 kampe, men fordelt på 8.500 minutter, eller 3.7 mål pr kamp...
              jamen det er jo helt perfekt hvis vi henter ham - Antipas og Bodul så skal i bare se løjer - bech og hansen har en plan!

              Comment


                3,7 mål pr. Kamp, crazy shit.... Ikke engang Christiano kan være med der...

                Comment


                  Jeg vil så våge den påstand, at Antipas tilbyder væsentligt mere på fodboldbanen end Bodul, og desuden kan bruges både som offensiv midt og kant.

                  Comment


                    Ja det virker som om jeg er den eneste der gerne vil have Antipas, det kan godt være han ikke scorer mange mål, men han er så tilgengæld helt vildt farlig, med en enorm fart og gode drible egenskaber, ville være godt med ham ved siden af Pourie

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Ja det virker som om jeg er den eneste der gerne vil have Antipas, det kan godt være han ikke scorer mange mål, men han er så tilgengæld helt vildt farlig, med en enorm fart og gode drible egenskaber, ville være godt med ham ved siden af Pourie
                      Nu stopper det - ingen af dem er i ordenlig kampform og begge er fuldstændig drænet for selvtillid. Antipas er komplet ufarlig han dribler og dribler og sparker den ud til indkast - der er ingen ideer i hans spil. Det eneste fede ved ham er hans navn.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Ja det virker som om jeg er den eneste der gerne vil have Antipas, det kan godt være han ikke scorer mange mål, men han er så tilgengæld helt vildt farlig, med en enorm fart og gode drible egenskaber, ville være godt med ham ved siden af Pourie
                        Jeg ville også godt have ham i truppen. Hvis vi henter 2 andre gode angribere også ved siden af

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg ville også godt have ham i truppen. Hvis vi henter 2 andre gode angribere også ved siden af
                          Så tager han pladsen for en udviklinsspiller? De spillere vi skal have skal gå ind i start 11eren nu er vi simpelthen drænet til det maksimale.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            jeg fik sammen med prisen for kadrii at vide at Emil er på vej væk.... til FCK. vi må se om det holder vand.
                            hvad var prisen ?

                            Comment


                              Ikke et rygte, men jeg har hele tiden ment at Patrick Mortensen kunne være et bud. God alder, topscorer i 1. division, god i nogen af de parametre vi gerne vil styrke (teknik, genpres, fysik).

                              Han mangler at bevise, at han er vokset til superliga niveau og så er han vist heller ikke vildt hurtig, men han passer noget bedre til vores skabelon end Antipas.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Ja det virker som om jeg er den eneste der gerne vil have Antipas, det kan godt være han ikke scorer mange mål, men han er så tilgengæld helt vildt farlig, med en enorm fart og gode drible egenskaber, ville være godt med ham ved siden af Pourie
                                Synes nu også Antipas bliver gjort væsentligt dårligere end han er. Han kan drive gæk med de fleste i superligaen.

                                I hans to sidste sæsoner i Sønderjyske/første sæson i Brøndby scorede han 16 mål og havde 15 assist i 57 kampe.

                                Comment

                                Working...
                                X