Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tror Emil bliver en af OB's 3-4 bedste spillere i dette halvår

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tror Emil bliver en af OB's 3-4 bedste spillere i dette halvår

      Men siger det så meget? ;-)
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Kan bare ikke se hvad Falk vil i BIF og hvad BIF egentlig vil bruge Falk til. Det giver bare ikke meget mening, men så skulle det jo være Kadrii der måske byttes med? Emil kan jeg bare ikke forestille mig, har vi andre de kan bruge?

        Men ser gerne Antipas hos os, ham og Makienok har været et farligt makkerpar. Så hvis vi henter en stor og stærk angriber, ville Antipas være fornuftig.
        det er desværre Kadrii, der er på tale i begge klubber, vi er pressede økonomisk og han har kun et år tilbage af sin kontrakt..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Parsum Se indlæg
          det er desværre Kadrii, der er på tale i begge klubber, vi er pressede økonomisk og han har kun et år tilbage af sin kontrakt..
          Hmmm. Giver selvfølgelig mening at sælge når der kun er 1 år tilbage. Men at sælge en angriber når vi mangler 2 giver ingen mening

          så hvad giver mening???

          (nok ikke denne post)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Men siger det så meget? ;-)
            Det må vi da håbe Plum

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Parsum Se indlæg
              det er desværre Kadrii, der er på tale i begge klubber, vi er pressede økonomisk og han har kun et år tilbage af sin kontrakt..
              Bedømt ud fra hvad der ses på fodboldbanen, er jeg noget mere til Pourie end Antipas. Der kan så spille andet ind. TB har heldigvis haft Pourie før, så han ved, vist det er for farligt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Bedømt ud fra hvad der ses på fodboldbanen, er jeg noget mere til Pourie end Antipas. Der kan så spille andet ind. TB har heldigvis haft Pourie før, så han ved, vist det er for farligt.
                TB har før med god succes tøjlet Marvin Pourie, om det er for farligt ved jeg ikke og det må andre end jeg afgøre. MP ejer et kæmpe vindergen og han kender til TB's system og er sikkert i en acceptabel form og vil kunne bruges så snart papirene er landet.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Bedømt ud fra hvad der ses på fodboldbanen, er jeg noget mere til Pourie end Antipas. Der kan så spille andet ind. TB har heldigvis haft Pourie før, så han ved, vist det er for farligt.
                  Hvis OB ikke kan holde på Kadrii, så er jeg også positiv ift en byttehandel hvor Pourie indgår.

                  Måske kunne byttehandlen give overskud til også at hente Patrick Mortensen:-)

                  Ser hellere FCK end Brøndby få glæde af Kadrii. Mon ikke også Kadrii ser større perspektiver i at spille Champions League end at være med i Brøndby det års tid de har penge til at holde liv i forretningen:-)

                  Comment


                    bare en strøtanke hvis BK havner i BIF kan det så være at, hvis TB mener vi mangler fysik (N'Goo) at vi kikker på Zohore som er fysisk stærk og relativt hurtig og i besiddelse af en pæn teknik.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      bare en strøtanke hvis BK havner i BIF kan det så være at, hvis TB mener vi mangler fysik (N'Goo) at vi kikker på Zohore som er fysisk stærk og relativt hurtig og i besiddelse af en pæn teknik.
                      Hvis Brøndby ikke kan købe ham fri kan vi da slet ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvis Brøndby ikke kan købe ham fri kan vi da slet ikke
                        OB har jo før bevist at de evner at hente spillere, der gerne vil spille på godt niveau, med en bemærkning om at det er op til spilleren hvor meget han vil og ønsker at spille i DK (JC)
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          bare en strøtanke hvis BK havner i BIF kan det så være at, hvis TB mener vi mangler fysik (N'Goo) at vi kikker på Zohore som er fysisk stærk og relativt hurtig og i besiddelse af en pæn teknik.
                          Zohore er for mig i samme kategori som Zanka - totalt overvurderet, irriterende at se og høre på. Zohore NEJ TAK :-)

                          Og - tror heller ikke vi kan betale den ophøjet pris, som Fiorentina forlanger

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Zohore er for mig i samme kategori som Zanka - totalt overvurderet, irriterende at se og høre på. Zohore NEJ TAK :-
                            Og - tror heller ikke vi kan betale den ophøjet pris, som Fiorentina forlanger
                            Et kæmpe nej tak herfra , vi har købt middelmådigheder i hobetal de seneste år og flere fejlkøb er der ikke råd til .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Er der nogen der kan opsummere??
                              Hvor stor er risikoen(!!!) for at vi henter Antipas? Og at BK ryger den anden vej?
                              Jeg er nervøst anlagt i øjeblikket....
                              Lykken er at se Brøndby fejle.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                                Er der nogen der kan opsummere??
                                Hvor stor er risikoen(!!!) for at vi henter Antipas? Og at BK ryger den anden vej?
                                Jeg er nervøst anlagt i øjeblikket....
                                BK ryger ikke til Brøndby. Han ville pt ikke kunne bestå et lægecheck IMO

                                Comment

                                Working...
                                X