Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nægter at tro på at en anden dansk klub end FCK bruger et 2 cifret million beløb på en spiller. Specielt hvis spilleren stadig spiller i dk...

    den dag Falk spiller i blåt og gult er den dag mit hjerte stopper med at banke det blå blod rundt i de hvide åre...
    så er jeg færdig med OB

    Comment


      Hvorfor skulle Brøndby ikke ville betale et tocifret millionbeløb for en spiller? Hvis der er noget de har vist det sidste år, er det da netop, at de på ingen tænkelig måde skeler til økonomisk ansvarlighed i deres transferstrategi. Det jeg slet ikke kan se, er at vi skulle være interesseret i at tage to midterforsvarere i bytte den anden vej, når vi har fire i førsteholdstruppen i forvejen. Man skal godt nok være fra betonen for at kunne se logikken i det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
        Fantasien fejler i hvert fald ikke noget :P





        Det er vidst et "Brøndby-svin" :D
        det lyder ihvertfald sådan.
        Jeg savner iøvrigt "Don Sjuang" som kan berette lidt om detaljerne i JBL's kontrakt. Jeg tænker på om der er klausuler m. v. kontrakten med OB
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Hvorfor skulle Brøndby ikke ville betale et tocifret millionbeløb for en spiller? Hvis der er noget de har vist det sidste år, er det da netop, at de på ingen tænkelig måde skeler til økonomisk ansvarlighed i deres transferstrategi. Det jeg slet ikke kan se, er at vi skulle være interesseret i at tage to midterforsvarere i bytte den anden vej, når vi har fire i førsteholdstruppen i forvejen. Man skal godt nok være fra betonen for at kunne se logikken i det.
          Jeg tror ærlig talt at den nye ledelse er det tætteste vi kommer på noget der minder om fornuftig..
          ja de ville købe Emil for 7,5 mill tidligere men i min verden er Falk meget mere værd. Og hvis OB sælger ham for et 1 cifret er de da helt væk for vinduet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det lyder ihvertfald sådan.
            Jeg savner iøvrigt "Don Sjuang" som kan berette lidt om detaljerne i JBL's kontrakt. Jeg tænker på om der er klausuler m. v. kontrakten med OB
            det mener du vel ikke seriøst manner?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              det mener du vel ikke seriøst manner?
              just kidding 😜
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Det vil være inkompetent ledelse af OB at sælge Falk til Brøndby for mindre end 15 mio. Pt. Falk er tydeligvis ikke færdigudviklet endnu, og viste mod slutningen af sidste sæson også at han kan score mål. Jeg er overbevist om at han bliver endnu bedre den kommende sæson end sidste, og da han har 2 år tilbage af kontrakten, bør vi holde på ham, en sæson mere. Skal vi absolut sælge til de to københavnerklubber, så lad det være enten EL eller Kadrii. EL pga. Klausulen, og fordi han ikke gider, og Kadrii fordi han har 1 år tilbage og formentlig ikke ønsker en forlængelse. Det vil gøre ondt med de to, men jeg kan se rationalet. Det kan jeg simpelthen ikke med Falk, med mindre han simpelthen nægter at yde 100% i OB hvis han ikke sælges, men det er utænkeligt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  just kidding 

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Det vil være inkompetent ledelse af OB at sælge Falk til Brøndby for mindre end 15 mio. Pt. Falk er tydeligvis ikke færdigudviklet endnu, og viste mod slutningen af sidste sæson også at han kan score mål. Jeg er overbevist om at han bliver endnu bedre den kommende sæson end sidste, og da han har 2 år tilbage af kontrakten, bør vi holde på ham, en sæson mere. Skal vi absolut sælge til de to københavnerklubber, så lad det være enten EL eller Kadrii. EL pga. Klausulen, og fordi han ikke gider, og Kadrii fordi han har 1 år tilbage og formentlig ikke ønsker en forlængelse. Det vil gøre ondt med de to, men jeg kan se rationalet. Det kan jeg simpelthen ikke med Falk, med mindre han simpelthen nægter at yde 100% i OB hvis han ikke sælges, men det er utænkeligt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg tror ærlig talt at den nye ledelse er det tætteste vi kommer på noget der minder om fornuftig..
                      ja de ville købe Emil for 7,5 mill tidligere men i min verden er Falk meget mere værd. Og hvis OB sælger ham for et 1 cifret er de da helt væk for vinduet
                      Hvad bygger du det på? Jeg mener, de har købt ind i stor stil siden emissionen sidste år, og har ikke solgt noget af værdi. De præsenterede et kæmpe underskud for 13' og forventer først i 17' at kunne levere sorte tal. Hiver det Brøndby tilbage på toppen af dansk fodbold, holder regnskaberne muligvis og retfærdiggøre det investeringen, men det er i den grad et sats. Aldo er ganske vidst ikke i klubben mere, men det visioner og dogmer de gav sig selv dengang er i hvert fald helt passé, og jeg ser ikke nogle tegn på, at tilgangen er ændret siden hans afgang.

                      "Brøndbys nyvalgte bestyrelsesformand, Aldo Petersen, havde i går dårligt nyt til, dem der går efter det, han selv kaldte 'et quick fix'.

                      For fremtidens Brøndby skal i stedet bygges op omkring økonomisk ansvarlighed, egne talenter og 'det lange seje træk'.


                      - Det vigtigste er, at man holder de ting, man lover (i forhold til regnskaber, red.). At hente ekstra 100 millioner og hente syv ekstra spillere ville måske have givet mesterskab, men gentaget tidligere tiders fejltagelser. Det vigtigste er, at have fundamentet med, for ellers kan huset ikke stå,« som Aldo Petersen formulerede det efter den ekstraordinære generalforsamling. "

                      Brøndby hentede 11 spillere sidste sæson...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Hvad bygger du det på? Jeg mener, de har købt ind i stor stil siden emissionen sidste år, og har ikke solgt noget af værdi. De præsenterede et kæmpe underskud for 13' og forventer først i 17' at kunne levere sorte tal. Hiver det Brøndby tilbage på toppen af dansk fodbold, holder regnskaberne muligvis og retfærdiggøre det investeringen, men det er i den grad et sats. Aldo er ganske vidst ikke i klubben mere, men det visioner og dogmer de gav sig selv dengang er i hvert fald helt passé, og jeg ser ikke nogle tegn på, at tilgangen er ændret siden hans afgang.

                        "Brøndbys nyvalgte bestyrelsesformand, Aldo Petersen, havde i går dårligt nyt til, dem der går efter det, han selv kaldte 'et quick fix'.

                        For fremtidens Brøndby skal i stedet bygges op omkring økonomisk ansvarlighed, egne talenter og 'det lange seje træk'.


                        - Det vigtigste er, at man holder de ting, man lover (i forhold til regnskaber, red.). At hente ekstra 100 millioner og hente syv ekstra spillere ville måske have givet mesterskab, men gentaget tidligere tiders fejltagelser. Det vigtigste er, at have fundamentet med, for ellers kan huset ikke stå,« som Aldo Petersen formulerede det efter den ekstraordinære generalforsamling. "

                        Brøndby hentede 11 spillere sidste sæson...
                        når jeg siger den nye ledelse mener jeg efter Aldo som var kongen af fjolser. Fjolset over alle fjolser.

                        Alene det at de får hentet Elmander og ham Nordmanden ind uden at springe banken. De springer højest sandsynlig fck knægten over der er på kontrakt i Italien. Jeg græmmer mig næsten over at skulle sidde og forsvare Brøndby som jeg hader mest af alle.. Jeg væmmes ved trøjen. Jeg får bræk fornemmelser når de vinder.
                        Men syntes stadigvæk at de har været fornuftige på transfermarkedet siden Jan B har smidt millionerne og Aldo er væk. Uanset om Aldo har snakket om længe seje træk. Det gør OB også nu. Men tror også at OB ville spendere en del og glemme "egne talenter" og "det lange seje træk" lidt hvis der kom en der smed 100 mill..
                        Last edited by fmprOB; 04-07-2014, 21:33.

                        Comment


                          Altså de penge de hidtil har brugt på transfermarkedet, ER jo Jan Bs millioner. Aldo har bare stået for at samle investorer. Jeg skal ikke kunne sige, om Elmander og Semb, har været hverken dyre eller billige, men jeg har svært ved at se, at man henter Elmander hjem for peanuts.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Altså de penge de hidtil har brugt på transfermarkedet, ER jo Jan Bs millioner. Aldo har bare stået for at samle investorer. Jeg skal ikke kunne sige, om Elmander og Semb, har været hverken dyre eller billige, men jeg har svært ved at se, at man henter Elmander hjem for peanuts.
                            Skriver vel også at det er Jan B millioner. Elmander har muligvis fået noget sign on men syntes ikke at de viser tegn på at være så letsindige at smide 10-15 efter en spiller som Falk. Bare det jeg siger

                            Comment


                              Dalgaard er ifølge hvad jeg hører ikke første prioritet. Tror han bliver brugt til at presse prisen på ham de har udset sig som ny angriber.... men kan jo være det ikke er nok ... så er Dalgaard nok mere realistisk.

                              Comment


                                Hmmm. Spændende. Er førsteønsket stadig den gamle kending du tidligere har omtalt? Btw hvis du har lidt insiderviden, kunne det være rart hvis du kunne afklare hvorvidt Kadrii og eller Falk kunne være på vej til BIF.
                                For sevan hvor jeg både elsker og hader tranfervinduer :-/

                                Comment

                                Working...
                                X