Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Jeg er også lidt skeptisk omkring Dalgaard, ift. hvordan han vil passe ind ved os hvor der trods alt vil blive stillet andre - især spillemæssige - krav til ham. Magter han det og tager det noget fra hans målfarlighed?

    Men selvom jeg har mine tvivl så er det helt overordnet svært rigtig at sige noget til hvis vi henter sidste sæsons ligatopscorer.
    Han passer bedre ind i forhold til Bodul (TD kan rent faktisk score).

    Skulle det vise sig, at TD slet ikke passer ind, så vil TD stadig score mål og dermed have sin berettigelse.

    Skoubo's berettigelse i sidste sæson, var at han vel var stærk med hoved og kunne fylde. På en dårlig dag, så kan TD forhåbentlig udfylde denne rolle med samme kvalitet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Ambitiøst og forhandlingsteknisk. Finder det positivt at OB trods alt er efter en angriber.
      Nu går forhandlingerne igang og mon det kan blive 3 mio. + N'Koum eller noget andet....
      Læser det ikke som forhandlingerne er slut..
      Ser det også klart som et jydespil, hvor det nærmest forventes, at man ryster på hovedet af hinandens sære forslag i første runde, mens man venter på, om nogen bliver mør. Gad vide, om der ikke bliver spyttet i næverne og givet håndslag ved lidt over 3 mio, mens begge parter vånder sig over den anden parts hårde forhandlingsteknik?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Han passer bedre ind i forhold til Bodul (TD kan rent faktisk score).

        Skulle det vise sig, at TD slet ikke passer ind, så vil TD stadig score mål og dermed have sin berettigelse.

        Skoubo's berettigelse i sidste sæson, var at han vel var stærk med hoved og kunne fylde. På en dårlig dag, så kan TD forhåbentlig udfylde denne rolle med samme kvalitet
        Skoubo var også god med fødderne i opspillet. Han spillede klogt og mistede ikke mange bolde. Når Skoubo var fit hang vores spil generelt bedre sammen i mine øjne. Han leverede også altid en solid defensiv indsats og pressede ganske godt. Hans mangler var jo klart, at han jo stort set aldrig var farlig foran kassen og ikke havde farten til at true dybt (og ja, det er store mangler for en angriber).

        De to sidste kan TD jo. Min bekymring går mere på om han kan/vil levere nok i presspillet og om han har teknik og overblik til at deltage ordentligt i opspillet - og når hvis han påduttes dette i vores system, hvad gør det så ved hans målfarlighed?

        Men som sagt så har han jo bare fysik og stor målnæse. Det kan aldrig rigtig holdes nede.

        Comment


          Jeg tror, at hans stærke sider vil kompensere for de mindre gode sider. Sat lidt (edit: meget) på spidsen, så kunne en centerforsvarer udfylde samme rolle som Skoubo havde i sidste sæson

          apropo TD:
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...homas-dalgaard

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            Jeg tror, at hans stærke sider vil kompensere for de mindre gode sider. Sat lidt (edit: meget) på spidsen, så kunne en centerforsvarer udfylde samme rolle som Skoubo havde i sidste sæson

            apropo TD:
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...homas-dalgaard
            Der bliver vi vidst bare ikke helt enige. Skoubo er som jeg ser det alle ligaens midterforsvarere overlegen når det kommer til teknik og overblik. Han lavede lige så meget godt med fødderne som med hovedet. Hvis han dog bare også kunne score mål.

            Comment


              hehe - jeg er enig i det du siger ;-) Skoubo gjorde en fin figur, dækkede bolden godt af og gik godt ind i spillet med de øvrige på holdet. Som ejg har set hans funktion, så har den primært været som den "store" fyr, man kan smide bolden op på og her kunne en stor fyr som AMC/KL også have lavet noget ravage - omend det helt sikkert havde været mindre elegant end Skoubo. Bla har standarden/rutinen i flere kampe været, at på målspark blev den smidt ud i en side, hvor Skoubo kunne dominere en lille back i hovedspillet og vores midtbane kunne tage sig af 2. boldene.

              Og havde Skoubo været den type angriber "der scorer mål", så skulle der forlænges med ham asap.

              Comment


                Jeg vil til hver en tid hellere have Dalgaard end Skoubo, eller Bodul, for den sags skyld. Hvis Bodul kan findes god nok til at kunne bruges i vores presspil af vores ærede trænere, så kan Dalgaard eddermame også...
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Lidt om Dalgaard og OB.

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...homas-dalgaard
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Jeg vil til hver en tid hellere have Dalgaard end Skoubo, eller Bodul, for den sags skyld. Hvis Bodul kan findes god nok til at kunne bruges i vores presspil af vores ærede trænere, så kan Dalgaard eddermame også...
                    Helt sikkert. Dalgaard kan umuligt være dårligere end Bodul i presspil.. Og han burde score flere mål. Andet er vel matematisk umuligt..

                    Comment


                      Vi nupper Dalsgaard - men ved ikke hvor begejstret jeg er over det. 2-3 gode sæsoner, 30 år og lidt over 3 mio..

                      Comment


                        Et gæt eller noget du ved? :). Jeg er personligt tilfreds hvis det bliver en realitet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Vi nupper Dalsgaard - men ved ikke hvor begejstret jeg er over det. 2-3 gode sæsoner, 30 år og lidt over 3 mio..
                          Nu er det jo ikke fordi vi selv vader rundt i spillere der har præsteret godt i 2-3 sæsoner, der er måske en enkelt, og han har en alder hvor vi ikke kan holde på ham... så hvor "kræsne" må vi egentlig være, før det giver mening...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Hellere Dalgaard end Skoubo, Mos, Jeppe eller Bodul, men til 3 mio. kr. kunne vi også hente Patrick Mortensen i Lyngby.

                            Nu har jeg ikke set Lyngby spille i sidste sæson overhovedet - indrømmet, men synes han lyder mere som typen til vores hold. Han kan ud fra det man læser, både deltage i spillet langs jorden, bruges til opspils station og deltager i genpres. Dalgaard han er Mos version 2.0

                            Men Dalgaard skal være så hjertens velkommen, vi kan sagtens bruge ham og jeg vil bestemt ikke udelukke det er et bedre valg end Patrick M.

                            Comment


                              Det rygtes åbenbart blandt Brøndby fans om, at de henter enten Bashkim eller Falk, og sender Antipas, Almebäck og Stenderup den anden vej. Gad vide hvad de ryger på Vestegnen?

                              Comment


                                Fantasien fejler i hvert fald ikke noget :P





                                Det er vidst et "Brøndby-svin" :D

                                Comment

                                Working...
                                X