Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis han direkte er set i Ådalen, må det godt nok være tæt på med et skifte. Lige der af alle steder, skal man nok holde sig fra. Hvis man er suppe-topscorer, og ikke vil have noget frem om et skifte. Er det Leif Rasmussen der har spottet ham, eller baserer det sig på second hand information.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Har hørt gennem en journalist, at vi har talt med Dalgaard "længe". Hvad "længe" så lige er, ved jeg ikke.

      Min egen konklusion er, at vi må være en seriøs bejler, hvad det så ender med, har jeg ingen mening om.

      Comment


        Så skulle den være skudt ned. Eller?

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...agter-angriber

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Så skulle den være skudt ned. Eller?

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...agter-angriber

          Ja, for vi ved jo, at når en fodboldagent siger noget, så kan man regne med det

          Jeg tror mere på de herinde, der har set ham, og endda mere på Stiftidende, end en eller anden agent med dollartegn i øjnene.

          EDIT: Ok, jeg havde ikke lige set, at det var Jesper H. der var ude og afvise, ud over agenten. Men jeg tror nu stadig på det sagtens kan være tågesnak.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Så skulle den være skudt ned. Eller?

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...agter-angriber
            umiddelbart ville han vel sige "ingen kommentar" hvis der havde været et møde - som han jo selvfølgelig ikke kan eller vil bekræfte offenligt....så vil tro den er skudt ned.
            Meeeeeen meget kan ske og det er vel ikke ret meget anderledes end en træner der har fuld opbakning lige til han ikke har det mere.
            Om Dalgaard vil være det helt rigtige for OB kan jeg ikke helt blive enig med mig selv om - men en angriber med mål i støvlerne det mangler vi jo i den grad, og det må man jo sige at han har bevist han har.

            Comment


              Jeg ville gerne have Dalgaard - synes også han virker ganske sympatisk efter jeg læste hans blog til Game of Hope for et års tid siden

              http://www.bold.dk/blog/2708/22/Game...kan-bare-ringe

              Comment


                Troede ikke vi havde milliorne til at købe ham fri. Håber jeg tager fejl!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Ja, for vi ved jo, at når en fodboldagent siger noget, så kan man regne med det

                  Jeg tror mere på de herinde, der har set ham, og endda mere på Stiftidende, end en eller anden agent med dollartegn i øjnene.

                  EDIT: Ok, jeg havde ikke lige set, at det var Jesper H. der var ude og afvise, ud over agenten. Men jeg tror nu stadig på det sagtens kan være tågesnak.

                  Jeg ved ikke hvor meget Jesper Hansen afviser:
                  "- Jeg kommenterer ikke på rygter, konkrete navne, og hvad jeg ellers går og laver, men jeg har også læst, at hans agent har været ude og sige, at vi aldrig har snakket med Dalgaard, siger Jesper Hansen til tipsbladet.dk."

                  Ellers har jeg et nyt rygte her: Leif Rasmussen er "SVINET".

                  Jeg tror dog Thomas Dalgaard vil være en fremragende mand at få til OB. Så det vil da give god mening at invitere ham på en kop kaffe i Ådalen til en lille fremtidssnak.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Jeg ved ikke hvor meget Jesper Hansen afviser:
                    "- Jeg kommenterer ikke på rygter, konkrete navne, og hvad jeg ellers går og laver, men jeg har også læst, at hans agent har været ude og sige, at vi aldrig har snakket med Dalgaard, siger Jesper Hansen til tipsbladet.dk."

                    Ellers har jeg et nyt rygte her: Leif Rasmussen er "SVINET".

                    Jeg tror dog Thomas Dalgaard vil være en fremragende mand at få til OB. Så det vil da give god mening at invitere ham på en kop kaffe i Ådalen til en lille fremtidssnak.
                    Muligvis, men det skal hverken OB eller agent i så tilfælde snakke ret højt om, idet han har kontrakt 3 år endnu i Viborg og ikke må tale med andre klubber, før Viborg giver lov til det. Nu har Viborg så ikke sagt det store (indtil videre) i denne sag, hvilket måske er tegn på, at de er parate til at slippe ham, hvis tilbuddet er godt nok (og det ville ikke være overraskende). Men 3 år er længe; det må koste en pæn slat at købe ham fri. Og har OB virkelig pengene til det?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Muligvis, men det skal hverken OB eller agent i så tilfælde snakke ret højt om, idet han har kontrakt 3 år endnu i Viborg og ikke må tale med andre klubber, før Viborg giver lov til det. Nu har Viborg så ikke sagt det store (indtil videre) i denne sag, hvilket måske er tegn på, at de er parate til at slippe ham, hvis tilbuddet er godt nok (og det ville ikke være overraskende). Men 3 år er længe; det må koste en pæn slat at købe ham fri. Og har OB virkelig pengene til det?
                      Jeg vil helst ikke vurdere hvad han koster i fri handel, men tænker, at hvis vi har råd til at købe ham, så må der være en klausul i hans kontrakt, enten generelt eller i forbindelse med de ikke er i superligaen længere.

                      Jeg ser gerne Dalgaard i OB, der er meget han ikke kan, men vil betragte det som en opgradering i forhold til Skoubo og Mos.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Jeg vil helst ikke vurdere hvad han koster i fri handel, men tænker, at hvis vi har råd til at købe ham, så må der være en klausul i hans kontrakt, enten generelt eller i forbindelse med de ikke er i superligaen længere.

                        Jeg ser gerne Dalgaard i OB, der er meget han ikke kan, men vil betragte det som en opgradering i forhold til Skoubo og Mos.
                        Eller også er der simpelthen en ret begrænset mængde klubber, der a) vil betale hans løn og transfer, og b) kan leve med hans fodboldmæssige begrænsninger. Skal vi gætte på, at OB, Randers og FCV kunne udgøre det ret snævre felt af klubber, der lige præcis kan og vil betale for en 30-årig angriber, som ville have det svært på et højere niveau?

                        Comment


                          http://www.transfermarkt.com/jumplis.../spieler/40022

                          Dalgaard har nu kun kontrakt i 2 år endnu, jf. Transfermarkt

                          Comment


                            Der må vel snart være råd med alle de ekstraordinær møder Lars Løkke indkalder til i Odense Congress Center. Der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget!

                            edit:
                            Kan se det bliver holdt I Arena Fyn som også er under Odense Sport & Event.

                            Lidt specielt playersponsorat :)
                            Last edited by bettet; 03-06-2014, 16:17.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Eller også er der simpelthen en ret begrænset mængde klubber, der a) vil betale hans løn og transfer, og b) kan leve med hans fodboldmæssige begrænsninger. Skal vi gætte på, at OB, Randers og FCV kunne udgøre det ret snævre felt af klubber, der lige præcis kan og vil betale for en 30-årig angriber, som ville have det svært på et højere niveau?
                              Kan sagtens hænge således sammen også.

                              Men tænker også lidt, at selvfølgelig kan de være tvunget til salg i Viborg, men han er også næsten deres "returbillet", så helt billig er han næppe i fri handel.

                              Jeg kan ikke rigtigt vurdere hans pris i fri handel - 3-4 mio. kr. ? er det helt skævt ? og vil vi give det for ham ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Muligvis, men det skal hverken OB eller agent i så tilfælde snakke ret højt om, idet han har kontrakt 3 år endnu i Viborg og ikke må tale med andre klubber, før Viborg giver lov til det. Nu har Viborg så ikke sagt det store (indtil videre) i denne sag, hvilket måske er tegn på, at de er parate til at slippe ham, hvis tilbuddet er godt nok (og det ville ikke være overraskende). Men 3 år er længe; det må koste en pæn slat at købe ham fri. Og har OB virkelig pengene til det?
                                Du har helt ret, måske derfor agenten har så travlt med at afvise historien. En mulighed kan dog også være at Viborg har givet grønt lys til et OB bud og at det bare er løn og kontraktlængde der skal på plads ;-)

                                Comment

                                Working...
                                X