Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

    Onkel Riffel:Hvis Mos holder kadencen og spiller lige så godt resten af sæsonen som i de sidste par kampe, tror jeg ikke på at FCK er til at tale med om en "rimelig pris". De gav næsten ni millioner for ham, og han har kontrakt til sommeren 2016.

    Santin vil meget gerne videre, hverken Adi, Braaten eller Vetokele har for alvor imponeret, og Ståle Solbakken kan åbenbart ikke sammen med Pourié. Så der er ikke så langt til spilletid i FCK for Mos, hvis han imponerer hos os.

    Det ironiske er, at jo bedre han er, jo mindre er chancen for at vi får lov til at beholde ham.
    Eller også bliver han vel bare solgt til en klub, som vil betale mere eller det samme som OB. Der skal nok være norske og måske tyske klubber, som kunne være interesseret, hvis han spiller godt resten af sæsonen. Der er ingen grund for FCK til at sælge en succes til OB. Det ville være meget imod deres transferpolitik i de seneste mange år (køber de bedste suppespillere fra andre klubber, selv om de egentlig ikke har brug for dem).

    Comment


      #77
      Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

      OnkelGobber:
      Onkel Riffel:Hvis Mos holder kadencen og spiller lige så godt resten af sæsonen som i de sidste par kampe, tror jeg ikke på at FCK er til at tale med om en "rimelig pris". De gav næsten ni millioner for ham, og han har kontrakt til sommeren 2016.

      Santin vil meget gerne videre, hverken Adi, Braaten eller Vetokele har for alvor imponeret, og Ståle Solbakken kan åbenbart ikke sammen med Pourié. Så der er ikke så langt til spilletid i FCK for Mos, hvis han imponerer hos os.

      Det ironiske er, at jo bedre han er, jo mindre er chancen for at vi får lov til at beholde ham.
      Eller også bliver han vel bare solgt til en klub, som vil betale mere eller det samme som OB. Der skal nok være norske og måske tyske klubber, som kunne være interesseret, hvis han spiller godt resten af sæsonen. Der er ingen grund for FCK til at sælge en succes til OB. Det ville være meget imod deres transferpolitik i de seneste mange år (køber de bedste suppespillere fra andre klubber, selv om de egentlig ikke har brug for dem).
      Lige præcis. Hvorfor skulle de sælge ham til os for fire-fem mil (hvilket jeg tror er maks. pris for os), når de kan få seks eller syv i Norge, Holland, Belgien eller Tyskland.

      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #78
        Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

        Nu skal man måske passe på med at blive helt væltet af 3 mål i én kamp. Det var flot, ja; men betyder det, at Mos er en sublim angriber, der passer til OBs behov på den lange bane? Jeg tvivler, må jeg indrømme. Det er fint at have en 'fisker' oppe foran, der kan putte nogle kasser ind - og hvis Mos udviser den kvalitet over sæsonen, så er det i sig selv mange penge værd.

        Men han bliver næppe angriberen, der kan holde på bolden og vente på 2.bølge med sin fysik; angriberen, der overssprinter et forsvar, eller afdribler en mand; truslen på dødbolde, eller den sikre spilstation, der er god med en forsvarer i ryggen.Derfor koster han måske heller ikke en milliard - hvis vi altså vil have ham til den tid.

        Comment


          #79
          Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

          nixcha:Nu skal man måske passe på med at blive helt væltet af 3 mål i én kamp. Det var flot, ja; men betyder det, at Mos er en sublim angriber, der passer til OBs behov på den lange bane? Jeg tvivler, må jeg indrømme. Det er fint at have en 'fisker' oppe foran, der kan putte nogle kasser ind - og hvis Mos udviser den kvalitet over sæsonen, så er det i sig selv mange penge værd.

          Men han bliver næppe angriberen, der kan holde på bolden og vente på 2.bølge med sin fysik; angriberen, der overssprinter et forsvar, eller afdribler en mand; truslen på dødbolde, eller den sikre spilstation, der er god med en forsvarer i ryggen.Derfor koster han måske heller ikke en milliard - hvis vi altså vil have ham til den tid.
          Jeg kan fint leve med angriberen der scorer mål....

          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #80
            Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

            Onkel Riffel:
            nixcha:Nu skal man måske passe på med at blive helt væltet af 3 mål i én kamp. Det var flot, ja; men betyder det, at Mos er en sublim angriber, der passer til OBs behov på den lange bane? Jeg tvivler, må jeg indrømme. Det er fint at have en 'fisker' oppe foran, der kan putte nogle kasser ind - og hvis Mos udviser den kvalitet over sæsonen, så er det i sig selv mange penge værd.

            Men han bliver næppe angriberen, der kan holde på bolden og vente på 2.bølge med sin fysik; angriberen, der overssprinter et forsvar, eller afdribler en mand; truslen på dødbolde, eller den sikre spilstation, der er god med en forsvarer i ryggen.Derfor koster han måske heller ikke en milliard - hvis vi altså vil have ham til den tid.
            Jeg kan fint leve med angriberen der scorer mål....
            Hvis Mos laver 10 kasser i år, fordelt på 3 kampe, og derudover stinker i de andre kampe, så ved jeg ikke rigtigt. Men nu er jeg også bare på tværs, ved det. Er bare ikke overbevist om, at han evt. ville være pengene værd (endnu).

            Comment


              #81
              Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-vil-holde-paa-truppen-til-januar



              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #82
                Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                Plum: http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-vil-holde-paa-truppen-til-januar


                mon ikke det bliver

                ud løffe (mon der hentes en erstaning tror det næppe)

                Ind Azer Busuladzic

                det ville i hvertfald passe med et stille vindue som artiklen nævner

                Comment


                  #83
                  Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                  Floridon:
                  Plum: http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-vil-holde-paa-truppen-til-januar


                  mon ikke det bliver

                  ud løffe (mon der hentes en erstaning tror det næppe)

                  Ind Azer Busuladzic

                  det ville i hvertfald passe med et stille vindue som artiklen nævner
                  Jo, men det betyder så også at vi ikke får noget for Ruud after all.

                  Comment


                    #84
                    Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                    anglicantian:
                    Floridon:
                    Plum: http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-vil-holde-paa-truppen-til-januar


                    mon ikke det bliver

                    ud løffe (mon der hentes en erstaning tror det næppe)

                    Ind Azer Busuladzic

                    det ville i hvertfald passe med et stille vindue som artiklen nævner
                    Jo, men det betyder så også at vi ikke får noget for Ruud after all.
                    Det kan jo også være han forlænger? Synes efterhånden noget kan tyde på det, efter som der ikke har været noget fremme om at han har været tæt på et skifte de sidste par transfervinduer. Jeg tror ikke han kan få en så god kontrakt som han har nu nogen steder, og hvis han er glad for at være i Odense, som meget tyder på, ser jeg slet ikke en forlængelse som urealistisk, selvom han skal gå ned i løn.

                    Comment


                      #85
                      Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                      WhyNot?:
                      anglicantian:
                      Floridon:
                      Plum: http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-vil-holde-paa-truppen-til-januar


                      mon ikke det bliver

                      ud løffe (mon der hentes en erstaning tror det næppe)

                      Ind Azer Busuladzic

                      det ville i hvertfald passe med et stille vindue som artiklen nævner
                      Jo, men det betyder så også at vi ikke får noget for Ruud after all.
                      Det kan jo også være han forlænger? Synes efterhånden noget kan tyde på det, efter som der ikke har været noget fremme om at han har været tæt på et skifte de sidste par transfervinduer. Jeg tror ikke han kan få en så god kontrakt som han har nu nogen steder, og hvis han er glad for at være i Odense, som meget tyder på, ser jeg slet ikke en forlængelse som urealistisk, selvom han skal gå ned i løn.
                      ville gerne se ham væk for et år siden, man det virker som om han har fundet ny motivation, så jeg mener heller ikke at det er usandsynligt at vi forlænger med mindre at dirra sætter ham af holdet

                      Comment


                        #86
                        Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                        Skulle Emil Larsen blive solgt til vinter, kunne vi passende hente Kevin Mensah fra Viborg, han er ved at få sit gennembrud, 2 mål i dag for Viborg. Jeg synes de minder meget om hinanden, han er også 22 år.

                        Comment


                          #87
                          Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                          Mon ikke der i forbindelse med "MOS" er lavet en aftale om en bytte handel, såfremt kadrii skal til FCK. Var Kadrii ikke blevet skadet, havde han været FCKer nu uden tvivl.

                          Comment


                            #88
                            Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                            En Rasmus Thelander fra Aab har vist nogle gode ting i år synes jeg, og har kontrak udløb til, det er klart en mulighed nu hvor Aab har den dårlige økonomi



                            Comment


                              #89
                              Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                              Barcabat:En Rasmus Thelander fra Aab har vist nogle gode ting i år synes jeg, og har kontrak udløb til, det er klart en mulighed nu hvor Aab har den dårlige økonomi
                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/thelander-jeg-er-ikke-tilfreds-med-baenken

                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #90
                                Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                                Barcabat:En Rasmus Thelander fra Aab har vist nogle gode ting i år synes jeg, og har kontrak udløb til, det er klart en mulighed nu hvor Aab har den dårlige økonomi


                                I mine øjne vil det overhovedet ikke give mening at hente endnu en udviklingsspiller til midterforsvaret. I Høegh og Larsen har vi allerede to spillere på omtrent samme niveau, og det vil da være en skam, hvis en af dem skulle ende bagerst i køen. Pengene kan bruges meget bedre.

                                Personligt håber jeg, at OB forlænger kontrakten med Møller og han så efter sommerferien vil agere førstereserve. Det er nødvendigt med en forsvarsspiller med rutine, der også kan lære de unge meget mere end en anden ung spiller.



                                Nej tak.

                                Comment

                                Working...
                                X