Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

    EgK:Hvor siger jeg han ikke gør? Jeg siger blot at vi ikke skal regne med det. Tro mig jeg vil gerne modbevises men så omfattende en skade har tidligere både bremset eller sat en stopper for spilleres udvikling - og det må vi være klar på. Og hvis han er væk i at halvt år så skal vi nok regne med lige så lang tid mindst, før han finder tilbage til sit strålende niveau.
    det tror jeg nu nok han gør....Per Pedersen spillede så vidt jeg husker på Superliga niveau i Lyngby efter 3 korsbåndsskader.....så tænk bare positivt her ?
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

      Bechs ønske er derfor at der falder mere ro på i januars transfervindue, da han gerne vil arbejde videre med den trup, han har nu. Det ønske er sportsdirektør Jesper Hansen klar til at opfylde.Et par 'nye' ansigter får man dog at se i OB's forårstrup.Azer Busuladzic fra Vejle og midtbanespilleren Busuladzic, der kommer til på en fri transfer.

      http://www.bold.dk/nyt/OB-boss-Troels-og-truppen-skal-bruge-tid





      Comment


        Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

        Familien L:Bechs ønske er derfor at der falder mere ro på i januars transfervindue, da han gerne vil arbejde videre med den trup, han har nu. Det ønske er sportsdirektør Jesper Hansen klar til at opfylde.Et par 'nye' ansigter får man dog at se i OB's forårstrup.Azer Busuladzic fra Vejle og midtbanespilleren Busuladzic, der kommer til på en fri transfer.

        http://www.bold.dk/nyt/OB-boss-Troels-og-truppen-skal-bruge-tid




        Fornuftig tilgang.

        Jeg så dog gerne, at vi lod Bodul gå kvit og frit, hvis der kan findes en klub, der vil overtage ham. Han er ikke værd at holde på. I samme ombæring må der meget gerne komme en (hurtig) angriber retur. Det mangler vi. Ganske vist viste Abdellaoue klør i sidste kamp, men samlet set har han ikke imponeret mig synderligt. Ligeledes er Skoubo er er god angriber at have i truppen, men vi har har nok - på godt og ondt - se hvad han kan og ikke kan.

        Ellers er jeg ret tilfreds med trupsammensætningen. Forsvinder Ruud, skal der naturligvis også hentes en ekstra forsvarsspiller ind.

        Comment


          Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

          Azer kommer simpelthen 2 gange? Både fra Vejle OG på fri transfer!?

          Comment


            Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

            http://www.bold.dk/nyt/Lejeaftale-maaske-aktuel-for-Enoch-Adu

            http://www.transfermarkt.de/de/enoch-kofi-adu/profil/spieler_88239.html

            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

              Plum:http://www.bold.dk/nyt/Lejeaftale-maaske-aktuel-for-Enoch-Adu

              http://www.transfermarkt.de/de/enoch-kofi-adu/profil/spieler_88239.html
              skulle vi ikke undgå flere lejeaftaler - syntes virkeligt ikke det hidtil har vidst sig som vejen frem

              Comment


                Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                wieben:Azer kommer simpelthen 2 gange? Både fra Vejle OG på fri transfer!?
                "Derudover har vi sikret os Azer Busuladzic fra Vejle, så der kommer til at ske lidt nyt, siger Hansen.OB skrev tidligt på efteråret kontrakt med midtbanespilleren Busuladzic, der kommer til på en fri transfer".

                Det ene er et citat og det andet er en forklaring .. Hvorfor skulle han ikke kunne komme fra Vejle på en fri transfer?

                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                  mhbp:
                  Plum:http://www.bold.dk/nyt/Lejeaftale-maaske-aktuel-for-Enoch-Adu

                  http://www.transfermarkt.de/de/enoch-kofi-adu/profil/spieler_88239.html
                  skulle vi ikke undgå flere lejeaftaler - syntes virkeligt ikke det hidtil har vidst sig som vejen frem
                  Skal vi have tilgange så bliver det nok ikke meget anderledes ... riget fattes penge .. kan vi undvære?

                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                    jeg forstår sagtens argumentet med at holdet bliver bedre jo mere det spiller sammen - og at man derfor vil have ro på over vinteren.

                    Men hvis man ser på hvor mange der har kontraktudløb til sommer så skubber man bare problemet foran sig, så medmindre man vil hen og forlænge flere af kontrakterne så så jeg meget gerne man begyndte med et par tilgange så overgangen blev lidt mere glidende.

                    - Ruud smutter - det ved vi

                    - emil har stadig kontrakt men tvivler stærkt på han bliver så længe

                    - vadocz regner jeg bestemt ikke med får forlænget

                    - amc....tja tjo man kunne måske tage et år mere

                    - skoubo - syntes vi har set hvor vigtig han kan være for vores opspil, men alt for mange mål bliver det jo ikke til. Og så skal han nok gå lidt ned i løn hvis det skal blive til en forlængelse

                    - Radza regner jeg bestemt med får en forlængelse

                    - Mos, Djuric og JBL alle 3 lejeaftaler - umiddelbart kunne man sagtens beholde alle 3

                    - Jeppe og vemmelund, talenter til de yderste mandater til bænken



                    Og så skal truppen vel også forstærkes generelt - hvis ambitionen begynder at pege på at vi skal til at blande os i toppen, hvis ellers der er råd til det.

                    og så er der stadig lidt oprydning der skal til så hvis man kunne slippe af bodul og n'koum så ville det sgu være smukt.



                    men et "stille transfervindue" er jo noget af en gummibetegnelse....der kan jo sagtens komme et par folk ind uden der har været så stor gennemtræk som i sommers....jeg tror ikke så meget på det - men håber

                    Comment


                      Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                      Plum:
                      mhbp:
                      Plum:http://www.bold.dk/nyt/Lejeaftale-maaske-aktuel-for-Enoch-Adu

                      http://www.transfermarkt.de/de/enoch-kofi-adu/profil/spieler_88239.html
                      skulle vi ikke undgå flere lejeaftaler - syntes virkeligt ikke det hidtil har vidst sig som vejen frem
                      Skal vi have tilgange så bliver det nok ikke meget anderledes ... riget fattes penge .. kan vi undvære?
                      ja det påstås jo - jeg er ikke klar over hvor slemt det står til

                      - at man har indført nogle andre og mere fornuftige lønstrukture for at få det hele til at hænge bedre sammen er jo ikke nødvendigvis ensbetydende med at man ikke har råd til at hente nye folk.

                      - men klart; vi køber ikke nogen fri for +5 mill den tid er nok forbi...

                      Comment


                        Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                        Kan sagtens følge dig men hvis man vitterligt er bange for at rykke ned er det måske ikke tidspunktet at hente nye spillere og forlænge med de eksisterende ..

                        Kan man frygte at når nu TC er stoppet og JC svarer direkte til direktionen at OB som sådan er dømt til at klare sig selv økonomisk .. tærring efter næring ..

                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                          Plum:Kan sagtens følge dig men hvis man vitterligt er bange for at rykke ned er det måske ikke tidspunktet at hente nye spillere og forlænge med de eksisterende ..

                          Kan man frygte at når nu TC er stoppet og JC svarer direkte til direktionen at OB som sådan er dømt til at klare sig selv økonomisk .. tærring efter næring ..
                          det er jo lige det....bliver spillet fremover som mod agf behøver vi næppe bekymre os

                          - men det har jo været sindsygt svingende, og så er ligaen jo bare latterlig tæt i år - 3 point mellem os og 11pladsen efter 17 runder!

                          Comment


                            Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                            Plum:Kan sagtens følge dig men hvis man vitterligt er bange for at rykke ned er det måske ikke tidspunktet at hente nye spillere og forlænge med de eksisterende ..

                            Kan man frygte at når nu TC er stoppet og JC svarer direkte til direktionen at OB som sådan er dømt til at klare sig selv økonomisk .. tærring efter næring ..


                            Jesper Christiansen ?

                            Comment


                              Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                              Mine juleønsker... Jeg har fødselsdag til sommer, så jeg laver bare en gardering og slår mine juleønsker og fødselsdagsønsker sammen. Here goes:

                              1. Når Espen Ruud forsvinder, uagtet om det bliver til vinter eller til sommer, synes jeg stadig, at Daniel A. Pedersen fra Silkeborg kunne være en spændende og billig erstatning.

                              2. Med tilgangen af Azer Busuladzic synes jeg, at vores centrale midtbane er ved at være overbefolket. Den vil i så fald tælle Busuladzic, Spelmann, Schoop, O'Brien, Vadócz og den lejede Djuric. Derudover har vi tre spillere i form af Skúlason, Diarra og Kasper Larsen, der alle er tiltænkt en anden plads, men kan vikariere på midtbanen. Jeg så derfor gerne, at Vadócz bliver solgt i januar, da hans løn ikke står mål med spilletiden.

                              3. Til sommer kommer OB til at mangle angribere, da vi kun har Bodul og Kadrii der. Derfor skal kontrakten forlænges med en af de eksisterende eller der skal hentes en ny. Jeg ser allerhelst, at Skoubo får en ny kontrakt med en ordentlig lønnedgang. Alternativt kunne Mos købes fri af lejeaftalen eller måske endda Dusan Djuric, der kunne ligge som hængende angriber. Andre mulige emner kunne være Torgeir Børven fra konkurstruede Vålerenga eller Thomas Dalgaard, der kan være meget billig til sommer, hvis Viborg rykker ned.

                              4. Med ophøret af Löfquists lejeaftale og problemer med N'Koum, begynder vores fløje at se lidt tynde ud. Forstærkninger hertil er dog ikke så påkrævet, som det er til andre positioner. Med to sprudlende guldfugle som Rasmus Falk og Emil Larsen kan det dog komme på tale. Vi har reelt kun Falk, Larsen og Bashkim Kadrii, hvoraf den sidste forhåbentlig er tiltænkt en angrebsplads. Nå ja, og så N'Koum der selvfølgelig stadig er på kontrakt. Et par bud på forstærkninger kunne være Jacob Barrett Laursen eller Dusan Djuric, der allerede kender klubben. Andre bud kunne være Lucas Jensen fra Viborg eller Jeppe Illum fra Silkeborg.

                              Comment


                                Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                                Printzlau:Mine juleønsker... Jeg har fødselsdag til sommer, så jeg laver bare en gardering og slår mine juleønsker og fødselsdagsønsker sammen. Here goes:

                                1. Når Espen Ruud forsvinder, uagtet om det bliver til vinter eller til sommer, synes jeg stadig, at Daniel A. Pedersen fra Silkeborg kunne være en spændende og billig erstatning.

                                2. Med tilgangen af Azer Busuladzic synes jeg, at vores centrale midtbane er ved at være overbefolket. Den vil i så fald tælle Busuladzic, Spelmann, Schoop, O'Brien, Vadócz og den lejede Djuric. Derudover har vi tre spillere i form af Skúlason, Diarra og Kasper Larsen, der alle er tiltænkt en anden plads, men kan vikariere på midtbanen. Jeg så derfor gerne, at Vadócz bliver solgt i januar, da hans løn ikke står mål med spilletiden.

                                3. Til sommer kommer OB til at mangle angribere, da vi kun har Bodul og Kadrii der. Derfor skal kontrakten forlænges med en af de eksisterende eller der skal hentes en ny. Jeg ser allerhelst, at Skoubo får en ny kontrakt med en ordentlig lønnedgang. Alternativt kunne Mos købes fri af lejeaftalen eller måske endda Dusan Djuric, der kunne ligge som hængende angriber. Andre mulige emner kunne være Torgeir Børven fra konkurstruede Vålerenga eller Thomas Dalgaard, der kan være meget billig til sommer, hvis Viborg rykker ned.

                                4. Med ophøret af Löfquists lejeaftale og problemer med N'Koum, begynder vores fløje at se lidt tynde ud. Forstærkninger hertil er dog ikke så påkrævet, som det er til andre positioner. Med to sprudlende guldfugle som Rasmus Falk og Emil Larsen kan det dog komme på tale. Vi har reelt kun Falk, Larsen og Bashkim Kadrii, hvoraf den sidste forhåbentlig er tiltænkt en angrebsplads. Nå ja, og så N'Koum der selvfølgelig stadig er på kontrakt. Et par bud på forstærkninger kunne være Jacob Barrett Laursen eller Dusan Djuric, der allerede kender klubben. Andre bud kunne være Lucas Jensen fra Viborg eller Jeppe Illum fra Silkeborg.
                                1. Vi har allerede en erstatning i Diarra. Men vi kunne da godt bruge en backup til ham.

                                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                                Comment

                                Working...
                                X