Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Selvom spillet langt fra var godt i dag, så synes jeg det er herfra vi skal lave den opbygning af sin stil. Med to defensivt orienterede midtbanespiller bag okosun, som kan få mandat til at løbe i boksen. To flagrende kanter i frø og Sabbi som skal få et bedre samspil op og køre med deres backs, så de får plads og så bare massere indlæg. Jebali, tjaa i en eller anden facon kan jeg jo godt se ham som en falsk 9'er, som kan "hjælpe" okosun med at være mindre på bolden og tage opmærksomhed, så han kan snige sig i boksen, hvor jeg allerhelst vil have ham. I dag var han bare alt for stationær og det synes jeg generelt han har været i kampene efter hans røde kort. Han virkede til at være i højere spillehumør i kampene før hans røde kort. Det er bekymrende, for når vi har så meget leverpostej, så er vi afhængige af han præsterer. Hvis ikke kan vi ligeså godt starte med Gudjohnsen og så smide flere høje indlæg ind omkring ham og Okosun, en facon jeg også kunne tænke mig blev prøvet af, for jeg vil give Bo H ret i dag. Vi slår for få indlæg ind omkring, hvor det gør ondt.
Leave a comment: