Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Lyngby 23.10.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det ligner et godt bud på den opstilling der er mest kraftfuld. Jeg kan dog godt være i tvivl om der bliver for langt mellem def. midt med JJT og JD hvis Okosun skal være meget i feltet, og om haner god nok til at servicere Jebali og Sabbi som de 2 helt på toppen.
    Men så kan Frø ja trækkes lidt tilbage og fylde der.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Haha ja, muligvis. Præmissen er selvf. at JJT og Drachmann skal spille. Okosun får pladsen på den offensive midt. Der kan selvf. blive en plads hvis Frø trænger til en pause
      Ja tror mere på at det bliver Frø som ofres desværre
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det ligner et godt bud på den opstilling der er mest kraftfuld. Jeg kan dog godt være i tvivl om der bliver for langt mellem def. midt med JJT og JD hvis Okosun skal være meget i feltet, og om haner god nok til at servicere Jebali og Sabbi som de 2 helt på toppen.
        Det har du ret i, og det er derfor, jeg så gerne vil have, at Frø kommer mere ind centralt. Han er jo ikke wing. Det er helt fint at have udgangspunkt på kanten, men han skal have en mere fri rolle. Mod FCK trak han meget ind og ned i banen. Siden har han været alt for stationær på kanten, og har ret beset spillet jævnt ringe.

        Jeg synes, at det ligner et taktisk oplæg, at han skal holde sin kant. Det er jeg uforstående over for.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Ja tror mere på at det bliver Frø som ofres desværre
          Helt enig. Kløve tager buret før bænken. Michelsens Jønsson. Trænere skal åbenbart have én spiller der SKAL spille. Men måske er kløve måske vigtigere for vores spil, end lægmand kan se.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Et tremandsforsvar fast, som én forslår, er jeg ikke tilhænger af. M. Lund er ikke god nok. DH havde nok ikke været en dum idé, host host. Okosun på 6eren køber jeg heller ikke.

            I min verden er dette OBs idealopstilling:

            OC
            RL - KL - Tver - JS
            JD - JJT - Okosun
            Sabbi - Jebali - Frø

            Frø med direkte besked om at trække mere ind og ned i banen. JD og JJT tilbagetrukket, Okosun som 8er og mest muligt i boksen.
            Kan stadig ikke se JJT som defensivt orienteret midtbanespiller .. i mine øjne skal han ligge og servicere de andre med gode afleveringer fra midt ud på kant og i dybden ...

            JD er defensivt orienteret og god nok når han er klar ..
            Men selvom der blev lukket godt ned i går er Holdet for offensivt orienteret .. RL kan begge dele godt nok men JS har mangler defensivt

            OC
            RL. KL. JT. JS
            JJT. JD. Frø
            Sabbi. Okusun. Jebali.

            Der mangler nogle gode kantspillere men så længe at RL og JS kan komme i overlap og smide bolden ind på de tre forreste tænker jeg at det går .. direkte på Okusun der enten kan forsøge sig at lægge af til de to andre, alternativt til JJT og Frø der står uden for feltet ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Et tremandsforsvar fast, som én forslår, er jeg ikke tilhænger af. M. Lund er ikke god nok. DH havde nok ikke været en dum idé, host host. Okosun på 6eren køber jeg heller ikke.

              I min verden er dette OBs idealopstilling:

              OC
              RL - KL - Tver - JS
              JD - JJT - Okosun
              Sabbi - Jebali - Frø

              Frø med direkte besked om at trække mere ind og ned i banen. JD og JJT tilbagetrukket, Okosun som 8er og mest muligt i boksen.
              Måske skal vi ikke fokusere på at alle de bedste skal passes ind i én opstilling. Måske skal fokus mere være på, at vi med JD retur har en stærkere bænk, hvilket virkelig har været en mangelvare i over et halvt år. Synes vi er blevet svækket i flere kampe, når der er blevet skiftet ind.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Ja tror mere på at det bliver Frø som ofres desværre
                Det kan man sagtens frygte .. jeg håber dog at tilliden til talentet holder endnu. Frø har ganske vist ikke været specielt prangende de seneste kampe, men han har arbejdet godt defensivt synes jeg, måske det koster i de offensive indsatser. Det er imø et svært valg hvis det ender der for JM. Kløve er altid garant for en solid indsats og har et rimeligt godt skud.

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Det har du ret i, og det er derfor, jeg så gerne vil have, at Frø kommer mere ind centralt. Han er jo ikke wing. Det er helt fint at have udgangspunkt på kanten, men han skal have en mere fri rolle. Mod FCK trak han meget ind og ned i banen. Siden har han været alt for stationær på kanten, og har ret beset spillet jævnt ringe.

                  Jeg synes, at det ligner et taktisk oplæg, at han skal holde sin kant. Det er jeg uforstående over for.
                  Frø som central pt vil være en katastrofe. Han smider alt væk pt og tager alt for mange chancer i sit spil til at spille centralt i 4-3-3
                  Det bedste jeg har set fra ham er som venstre kant agtigt i 4-4-2 eller 4-3-3 men han trænger nok til en tur på bænken

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Frø som central pt vil være en katastrofe. Han smider alt væk pt og tager alt for mange chancer i sit spil til at spille centralt i 4-3-3
                    Det bedste jeg har set fra ham er som venstre kant agtigt i 4-4-2 eller 4-3-3 men han trænger nok til en tur på bænken
                    Tjaa,joo. Frø er en ung spiller, så udfald er forventeligt. Desværre er truppen sat sådan sammen, at han allerede har fået rollen som en af de bærende spillere. Men ellers enig, vi skal få mere ud af mandens kompetencer.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Tjaa,joo. Frø er en ung spiller, så udfald er forventeligt. Desværre er truppen sat sådan sammen, at han allerede har fået rollen som en af de bærende spillere. Men ellers enig, vi skal få mere ud af mandens kompetencer.
                      Vi skal have tålmodighed med de unge ja. Men man skal heller ikke gøre dem en bjørnetjeneste og bare lade dem spille uden bare lidt konsekvens. De skal sgu en tur på bænken også hvis de spiller dårligt 4 kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Vi skal have tålmodighed med de unge ja. Men man skal heller ikke gøre dem en bjørnetjeneste og bare lade dem spille uden bare lidt konsekvens. De skal sgu en tur på bænken også hvis de spiller dårligt 4 kampe i træk.
                        Ja det har du ret i men den konsekvens burde jo gælde hele vejen rundt og ikke bare ved de unge.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Ja det har du ret i men den konsekvens burde jo gælde hele vejen rundt og ikke bare ved de unge.
                          Korrekt. Men unge har brug for lidt mere snor for at udvikle sig end en 28 årig har. Så lidt forskel er der

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Korrekt. Men unge har brug for lidt mere snor for at udvikle sig end en 28 årig har. Så lidt forskel er der
                            Ja, men tror Magge mener at Kløve også burde en tur på bænken så :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Ja, men tror Magge mener at Kløve også burde en tur på bænken så :)
                              Kommer nu an på hvem der erstatter ham

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Korrekt. Men unge har brug for lidt mere snor for at udvikle sig end en 28 årig har. Så lidt forskel er der
                                Netop , og derfor skal det ikke bare være de unge som får en bænke tur efter nogle sløje indsatser, det ser jeg gerne “ profilerne” også får.
                                De unge skal imo have rigtig lang snor.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X