Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021
Collapse
X
-
Ser ud til at Marco Lund smutter videre allerede i denne uge
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...hente-ober-nu/
Lidt risikabelt eller bare fint for satsningen på unge som Vestergaard?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSer ud til at Marco Lund smutter videre allerede i denne uge
Det giver muligheden at køre Vestergaard ind. I foråret Og hvis alt går galt så kan AJA også spille cf."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Synes det er helt o.k. medmindre Tverskovs problemer med lysken ville holde ham ude onsdsg. Men det lydt ja som man ville bare være forsigtigt med den udskiftning i går.
Det giver muligheden at køre Vestergaard ind. I foråret Og hvis alt går galt så kan AJA også spille cf.
Men jeg er en af dem der gerne ser Vestergaard få noget spilletid. Så det passer mig fint og chancen må tages
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSer ud til at Marco Lund smutter videre allerede i denne uge
Vi skal ikke være bange for at tro på de her spillere. Hvornår er det sket i Superligaens historie, at det er endt helt galt for et hold der satsede med at have to talentfulde 18 og 19-årige som backups til deres midterforsvar? Jeg tror ikke der er nogle eksempler. Og vi har endda to lottokuponer her, hvis bare en af dem viser sig at have et fint niveau nu, så kommer vi jo ikke til at savne Lund. Lad os bare få ham videre.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Præcis. Stadig lidt risky hvis det ikke er fordi der falder en god transfer af.
Men jeg er en af dem der gerne ser Vestergaard få noget spilletid. Så det passer mig fint og chancen må tages
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
"Risikoen" er vel bare, at vi skal spiller Vestergaard og Østrøm i stedet for Lund. Antalsmæssigt er vi jo stadig fint med. At vi skal spille med Vestergaard og Østrøm i stedet, ser jeg bare som en helt indlysende konsekvens af den situation vi står i lige nu, hvor vi har en mikroskopisk chance for at rykke ud, og hvor vi vores top 6 chancer stadig hænger i en tynd tråd. Jeg har svært ved at se, hvad det er vi risikerer. Og hvis vi skal tro på, at Vestergaard og Østrøm er store talenter, så kan de ikke være så meget dårligere end en middelmådig spiller som Marco Lund, så holdet ligefrem bliver markant dårligere. I første omgang skal de jo bare være backups.
Vi skal ikke være bange for at tro på de her spillere. Hvornår er det sket i Superligaens historie, at det er endt helt galt for et hold der satsede med at have to talentfulde 18 og 19-årige som backups til deres midterforsvar? Jeg tror ikke der er nogle eksempler. Og vi har endda to lottokuponer her, hvis bare en af dem viser sig at have et fint niveau nu, så kommer vi jo ikke til at savne Lund. Lad os bare få ham videre.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Tror ikke vi ser det store til Vestergaard alligevel. Ryan er snart klar på backen, og så kan aja være reserve til cf. Michelsen har vist, at han ikke har nogen intention om at bruge de unge. Vestergaard må vente til næste sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg føler mig overbevist om at Vestergaard nok skal få en rolle i løbet af sæsonen. Jeg tror ikke at Ryan og Skjelvik holder sig skadesfri og når Marco så smutter bliver der kortere til spilletid. Men realistisk set er det nok også bedst for Vestergaard med en masse træning og tilvænning efter lange skadesperioder de sidste 2-3 år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Håber du får ret. Og håber Vestergaard har talentet til at være med allerede nu.
Comment
-
Twitter ifølge 817.dk:
Vandrørssnak fra Ådalen: 1. Kadrii er fløjet til Hamborg og kørt videre til Odense. Den transfer virker næsten hjemme. 2. Marco Lund spillede formentlig sin sidste kamp for OB i går #obdk #sldk #andellerej
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægTwitter ifølge 817.dk:
Vandrørssnak fra Ådalen: 1. Kadrii er fløjet til Hamborg og kørt videre til Odense. Den transfer virker næsten hjemme. 2. Marco Lund spillede formentlig sin sidste kamp for OB i går #obdk #sldk #andellerej
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægTwitter ifølge 817.dk:
Vandrørssnak fra Ådalen: 1. Kadrii er fløjet til Hamborg og kørt videre til Odense. Den transfer virker næsten hjemme. 2. Marco Lund spillede formentlig sin sidste kamp for OB i går #obdk #sldk #andellerej"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Marco Lund har spillet sin sidste kamp for OB. Han har sagt farvel til holdkammeraterne i Ådalen.
http://obstruktion.dk/marco-lund-rykker-til-sverige-nu/
- Likes 1
Comment
Comment