Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Helt uenig - forstår da godt han syntes OB mangler ambitioner. Han er den eneste i truppen som med sikkerhed har top 6 niveau. Der er nogle som er tæt på, men vi har jo langt fra et top 6 hold i stærkeste opstilling
    Synes ikke jeg har en fornemmelse af, at han er utilfreds med ambitionerne i klubben? Han roser truppen og staben. Han vil bare ikke spille på et bundhold. Så lad os skilles, mens vi kan.

    Det er jo også en del af kvalitetsvurderingen, om han kan indgå i et fællesskab. Gøre de andre gode, samtidig med han selv er god. Der synes jeg han har klare mangler.
    og så synes jeg vi har folk der kan tage over.

    vi skal have spillere der vil OB.

    Comment


      Jeg synes Jebalis fremtid i klubben afhænger meget af, hvad det er for et projekt vi skal til at i gang med.

      Hvis projektet er, at vi skal fortsætte med den nuværende kurs med en trup med mange ældre og erfarne spillere, og at kravet er top 6 og helst mere til i næste sæson, så er der ingen fornuft i at prøve at komme af med Jebali. Han er klart en af vores bedste spillere, den spiller med det højeste top niveau, og til sommer har vi brugt to år på at køre ham ind og få ham til at falde til. Jeg har svært ved at se, hvem vi skulle hente der vil være ligeså god eller bedre, så han skal kun sælges hvis et godt bud kommer, og ikke aktivt forsøges at sendes videre.

      Skal vi i gang med et helt nyt projekt, hvor træneren skal til at bygge et nyt hold op og folk som Drachmann, Tverskov, Ryan, JJT, 2x Lund, Lieder, AJA osv. skal til at sendes videre, så kan vi også ligeså godt få Jebali afsted. Jeg tror ikke, at Jebali kan motivere sig til at skulle ud og spille, hvad der nok bliver en mellemsæson hvor der skal sættes et hold sammen med en del nye spillere og måske også en del akademispillere, og han bliver helt sikkert ikke mere værd med hans alder, så kan man ligeså godt få ham sendt afsted i mens der stadig er klubber derude der vil betale lidt for ham. At få ham ud af lønbudgettet vil altså også frigøre nogle ret store midler der kan bruges på nogle spillere med et lidt længere perspektiv.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg synes Jebalis fremtid i klubben afhænger meget af, hvad det er for et projekt vi skal til at i gang med.

        Hvis projektet er, at vi skal fortsætte med den nuværende kurs med en trup med mange ældre og erfarne spillere, og at kravet er top 6 og helst mere til i næste sæson, så er der ingen fornuft i at prøve at komme af med Jebali. Han er klart en af vores bedste spillere, den spiller med det højeste top niveau, og til sommer har vi brugt to år på at køre ham ind og få ham til at falde til. Jeg har svært ved at se, hvem vi skulle hente der vil være ligeså god eller bedre, så han skal kun sælges hvis et godt bud kommer, og ikke aktivt forsøges at sendes videre.

        Skal vi i gang med et helt nyt projekt, hvor træneren skal til at bygge et nyt hold op og folk som Drachmann, Tverskov, Ryan, JJT, 2x Lund, Lieder, AJA osv. skal til at sendes videre, så kan vi også ligeså godt få Jebali afsted. Jeg tror ikke, at Jebali kan motivere sig til at skulle ud og spille, hvad der nok bliver en mellemsæson hvor der skal sættes et hold sammen med en del nye spillere og måske også en del akademispillere, og han bliver helt sikkert ikke mere værd med hans alder, så kan man ligeså godt få ham sendt afsted i mens der stadig er klubber derude der vil betale lidt for ham. At få ham ud af lønbudgettet vil altså også frigøre nogle ret store midler der kan bruges på nogle spillere med et lidt længere perspektiv.
        Det har du helt ret i. Meget afhænger af ham, fordi der er så langt imellem at Sabbi og Frø rammer bare middel niveauet.
        Jeg ser gerne der bygges op og tænkes langsigtet. Problemet er, at vi er en sælgende klub, så opbygningen med egne talenter kan blive en never ending story.
        Normalt ville det være godt at bygge op omkring truppens bedste spiller, men alder og at OB ikke er hjerteklubben gør, at opbygningen må være uden Jebali. Opbygningen kunne være omkring JJT - men han vil vel også udenlands inden så længe.
        Så er der vel kun Kasper, eller OC tilbage. JT er vel efterhånden også rigtig OBer.
        Det er ret tydeligt, at der ikke er mange på holdet hvor OB er hjerteklubben.

        Comment


          Jeg har ikke tilgivet Jebali at han sad og gloede i sin telefon under et vigtigt OB-arrangement (kan ikke huske hvilket) da han lige var kommet til klubben. Han har altid spillet for sig selv, og selvom det har været godt for holdet til tider, græder jeg tørre tårer over hans afgang.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Vi fans skriger år efter år efter spillere, der ikke taler i floskler og automatsvar. Omsider har vi en spiller, der er ærlig og nøgtern i sin udtalelse om hans fremtid. Manden virker til at være solgt et andet projekt end det, han står i. Jeg er med på, at han bør gøre sit for at skubbe projektet i den rigtige retning, men det synes jeg også han gør på banen. Han involverer sig, nogle gange lidt for meget, men jeg synes han giver sit til holdet.

            Jeg ser det ikke som, at han taler ned til klubben eller lignende. Han forholder sig til, at vi gang på gang underpræsterer i forhold til den sportslige ledelses (urealistiske) forventninger. Og med den alder og efterår han har haft, kan jeg da godt forstå, at han ser sig om efter noget andet. Måske det også var en del af klubbens plan for at lokke ham til at underskrive kontrakten, at han ville få lov til at skifte, hvis muligheden opstår. Det kan være de betingelser han har haft for at skrive under.

            Jeg er enig i, at vi ikke skal bygge holdet op om ham. Men jeg kan da godt glædes over at have ham på holdet i en begrænset periode, hvor han forhåbentligt bidrager lige så meget som han gjorde i efteråret. Han skal nok give den gas, og hvad så om han motiveres af et skifte til en større klub. Hvis vi kun vil have spillere rendende, der brænder for OBs udvikling og ikke i høj grad også egne ambitioner, så kommer vi aldrig i top 6.

            Comment


              Måske dette betyder at Marco Lund ikke er på vej væk alligevel?

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...g-med-ny-klub/

              Comment


                Så kan vi vidst roligt lukke det EfB/Marco Lund rygte

                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...eteran/8431275

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så kan vi vidst roligt lukke det EfB/Marco Lund rygte

                  https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...eteran/8431275
                  Efb har måske spillet på to heste og fravalgt Marco til sidst. Fint for mig, hvis han er her i foråret. Fin backup.
                  til sommer kan vi så hente en 30-årig tonser til cf, og dermed sikre vi bremser Vestergaards mest muligt. Win-win.

                  Det var sidste var sortseende sarkasme, men er så utrolig lidt imponeret af Hemmingsen, så vil ikke udelukke det scenarie.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Efb har måske spillet på to heste og fravalgt Marco til sidst. Fint for mig, hvis han er her i foråret. Fin backup.
                    til sommer kan vi så hente en 30-årig tonser til cf, og dermed sikre vi bremser Vestergaards mest muligt. Win-win.

                    Det var sidste var sortseende sarkasme, men er så utrolig lidt imponeret af Hemmingsen, så vil ikke udelukke det scenarie.
                    Så sortseer er jeg dog ikke. Tror man er udemærket tilfreds med AJA som 1. Reserve og så bruge Vestergaard/Oli i nødstilfælde

                    Comment


                      Leif Rasmussen mener vi er nød til at finde en løsning på VB inden vinduet lukker

                      https://fyens.dk/artikel/derfor-skal...e-i-en-ny-back

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Leif Rasmussen mener vi er nød til at finde en løsning på VB inden vinduet lukker

                        https://fyens.dk/artikel/derfor-skal...e-i-en-ny-back
                        Det bliver da allerhøjest en lejeaftale for foråret, men jeg tror ikke der sker en skid. Jeg er helt enig i, at det er et problem med Skjelvik og hans skader, hvilket bare vender tilbage til, at vi aldrig skulle have signet ham på en lang kontrakt med hans niveau, alder og skadeshistorik i klubben. Men nu har vi altså lavet den tossede aftale og givet Brems to år for sommer, så der bør reelt ikke ske noget på venstre back i de næste par år.

                        Vi må klare os med Lund og Brems hvis Skjelvik ikke er klar, det er der nok ikke noget at gøre ved. Og så har jeg i øvrigt svært ved at se, hvad en venstre back der er hentet på en kort aftale som reserve til Skjelvik skal kunne flytte for os. Jeg må antage, at en spiller der er interesseret i potentielt at sidde på bænken i det meste af foråret i OB, nok ikke har et særligt højt niveau.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Det bliver da allerhøjest en lejeaftale for foråret, men jeg tror ikke der sker en skid. Jeg er helt enig i, at det er et problem med Skjelvik og hans skader, hvilket bare vender tilbage til, at vi aldrig skulle have signet ham på en lang kontrakt med hans niveau, alder og skadeshistorik i klubben. Men nu har vi altså lavet den tossede aftale og givet Brems to år for sommer, så der bør reelt ikke ske noget på venstre back i de næste par år.

                          Vi må klare os med Lund og Brems hvis Skjelvik ikke er klar, det er der nok ikke noget at gøre ved. Og så har jeg i øvrigt svært ved at se, hvad en venstre back der er hentet på en kort aftale som reserve til Skjelvik skal kunne flytte for os. Jeg må antage, at en spiller der er interesseret i potentielt at sidde på bænken i det meste af foråret i OB, nok ikke har et særligt højt niveau.
                          Der kommer ikke til at ske noget.

                          Hvis man hører godt efter i SFÅ podcasten “så er der ingen tvivl om” at han ser en stor stjerne i Skjelvik og tror han kan sælges videre inden hans kontrakt udløber.
                          Det vil jeg nu godt vædde en øl i lufthavnen på ikke sker. Det bliver udløb eller ophævning.
                          Det er komisk at vi er så tyndt besat på de 2 backpladser med de ambitioner vi har samtidig med at de førstevalg vi har nok ikke spiller mere en halvdelen af kampene i hver sæson

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus

                            Enig. Håber Hemmmingsen kan se problemet. Det er bare lidt sent, hvis han først nu skal til at afsøge markedet.
                            I SFÅ lød det til at han følte vi var godt dækket ind på de 2 pladser. Men afviste ikke at hente nyt til backs hvis der kom noget ud først

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Der kommer ikke til at ske noget.

                              Hvis man hører godt efter i SFÅ podcasten “så er der ingen tvivl om” at han ser en stor stjerne i Skjelvik og tror han kan sælges videre inden hans kontrakt udløber.
                              Det vil jeg nu godt vædde en øl i lufthavnen på ikke sker. Det bliver udløb eller ophævning.
                              Det er komisk at vi er så tyndt besat på de 2 backpladser med de ambitioner vi har samtidig med at de førstevalg vi har nok ikke spiller mere en halvdelen af kampene i hver sæson
                              Håber virkelig ikke han har udtalt at han kan sælges videre - det er da helt hen i vejret

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Håber virkelig ikke han har udtalt at han kan sælges videre - det er da helt hen i vejret
                                Jo det mente han da bestemt der var mulighed for med Skjelvik så vidt jeg husker

                                Comment

                                Working...
                                X