Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ke-ny-kontrakt
    Vigtigt at de lader den løbe ud. Bundniveauet er alt for lavt og en latent bombe på banen.
    Qgod indstilling men nu skal der ryddes op
    For mig ville det være helt o.k. at skrive forlængelse med ham. Han er en altmuligmand med de forskellige positioner han kan bruges og den skulle man have i truppen. Og med den fighterindstilling og erfaring han bringer med er det godt at have ham i truppen. Tror han kan give meget til de unge, især når det løber ikke så godt og de oplever en bølgedal.
    Men vil gerne tilgive at min vurdering er lidt farvet, har bare en solid mancrush med spillere som viser sådan en krigermentalitet og ved at slås på banen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      For mig ville det være helt o.k. at skrive forlængelse med ham. Han er en altmuligmand med de forskellige positioner han kan bruges og den skulle man have i truppen. Og med den fighterindstilling og erfaring han bringer med er det godt at have ham i truppen. Tror han kan give meget til de unge, især når det løber ikke så godt og de oplever en bølgedal.
      Men vil gerne tilgive at min vurdering er lidt farvet, har bare en solid mancrush med spillere som viser sådan en krigermentalitet og ved at slås på banen.
      100% indsats, 100 % uden bund niveau, og 5 juniorfejl i 95% af kampene. Vi må spille de unge ind i stedet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        100% indsats, 100 % uden bund niveau, og 5 juniorfejl i 95% af kampene. Vi må spille de unge ind i stedet.
        Men Olli kan lære de ja glidende vanvidstacklinger. ;-)
        Tror bare en never-give-up-kriger er vigtigt især når man oplever modgang. Ikke kun på banen, også for holdånd.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oliver og Marco Lund skal IKKE forlænges. Så er jeg ret ligeglad med hvor fleksibel og likeable Oli er og at Marco er tæt på start 11.

          Vi skal tage flere chancer med vores unge i fremtiden og turde give dem chancen når 1. Valget er skadet eller lign. Specielt hvis alternativet er de her 2.
          Ud med leverpostejen og ind med profiler eller unge. En kombi ville være at foretrække.

          Nu hænger vi stadig på Alexander Juel og han må så være reserve for Ryan på højreback imens han kæmper for spilletid med Tverskov og Kasper i midtforsvaret. Her må Obbekjær,Vestergaard og Østrøm kæmpe med. Venstreback er Skjelviks med Brems som backup

          Er tilgange velkommen?? Yeps i højeste grad. Men så er det profiler der skal gå direkte ind i start 11 eller et kæmpetalent udefra

          Comment


            Fra Twitter så ikk mit rygte

            OB er tæt på at lukke en aftale med Viborg om en overgang af midtbaneprofilen Jeppe Grønning. Grønning kan dermed vende hjem til Fyn. En handel der skulle indbringe VFF tæt på 2 millioner kroner #transferdk #obdk #Viborgff

            Comment


              2 millioner for en 29 årig første divisionsspiller? For guds skyld ikke!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                2 millioner for en 29 årig første divisionsspiller? For guds skyld ikke!
                For år tilbage, var han flere gange på min ønskeliste.
                Har ikke set ham spille længe, men jeg er positiv.
                I den grad ikke et navn, men i den grad rette position.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                  Fra Twitter så ikk mit rygte

                  OB er tæt på at lukke en aftale med Viborg om en overgang af midtbaneprofilen Jeppe Grønning. Grønning kan dermed vende hjem til Fyn. En handel der skulle indbringe VFF tæt på 2 millioner kroner #transferdk #obdk #Viborgff
                  Er der nogen der steger flæskesteg?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                    Fra Twitter så ikk mit rygte

                    OB er tæt på at lukke en aftale med Viborg om en overgang af midtbaneprofilen Jeppe Grønning. Grønning kan dermed vende hjem til Fyn. En handel der skulle indbringe VFF tæt på 2 millioner kroner #transferdk #obdk #Viborgff
                    Det ville ikke undre mig at man igen henter spillere fra lavere rækker, og sylter vores talenter. Mener at Tarik Ibrahimagic også kan spille samme plads, og han skulle være et ret stort talent.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                      Fra Twitter så ikk mit rygte

                      OB er tæt på at lukke en aftale med Viborg om en overgang af midtbaneprofilen Jeppe Grønning. Grønning kan dermed vende hjem til Fyn. En handel der skulle indbringe VFF tæt på 2 millioner kroner #transferdk #obdk #Viborgff
                      Det er Twitterprofilen Vandrøret, en af flere profiler der skyder i øst og vest. De få gange profiler som disse har ramt noget, så har det været et rygte man har hørt tidligere. Vandrøret kaldte Cifuentes til AaB lige før jul, men allerede dengang havde hans navn været sat i forbindelse med AaB et utal af gange.

                      Selv om Jeppe Grønning er en fin spiller, så er alderen, positionen og prisen noget vi ikke bør gå efter.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                        Fra Twitter så ikk mit rygte

                        OB er tæt på at lukke en aftale med Viborg om en overgang af midtbaneprofilen Jeppe Grønning. Grønning kan dermed vende hjem til Fyn. En handel der skulle indbringe VFF tæt på 2 millioner kroner #transferdk #obdk #Viborgff
                        Den ville ikke engang være sjov som aprilsnar
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Tipsbladet giver tre af seks stjerner for vores handlinger i sommervinduet. Frygter desværre at vintervinduet bliver endnu værre.
                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-superligaen
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Hvad er det præcis der er succeskriteriet for vinterens transfervindue? Det ser us som om vi fortsætter med JM, men kun indtil sommer. I lyset af den hjernedøde beslutning bør der ikke ske noget med førsteholdstruppen før der. JM bør naturligvis ikke skulle ind over nye spillertilgange når han er fortid til sommer og det sidste jeg ønsker at hofnarren Hemmingsen skal til at “bygge” et hold uden at vi aner hvem der kommer til som ny træner til sommer. Peger Tony på en ung udefra til akademiet så tommel op for en tilgang, ellers må vi klare os med dem nuværrende trup indtil ledelsen præsentere deres næste dead-man-walking til trænersædet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                              Hvad er det præcis der er succeskriteriet for vinterens transfervindue? Det ser us som om vi fortsætter med JM, men kun indtil sommer. I lyset af den hjernedøde beslutning bør der ikke ske noget med førsteholdstruppen før der. JM bør naturligvis ikke skulle ind over nye spillertilgange når han er fortid til sommer og det sidste jeg ønsker at hofnarren Hemmingsen skal til at “bygge” et hold uden at vi aner hvem der kommer til som ny træner til sommer. Peger Tony på en ung udefra til akademiet så tommel op for en tilgang, ellers må vi klare os med dem nuværrende trup indtil ledelsen præsentere deres næste dead-man-walking til trænersædet.
                              Lige derfor frygter det bliver et røvkedeligt, intetsigende vintervinduet. Bare spild af tid.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Lige derfor frygter det bliver et røvkedeligt, intetsigende vintervinduet. Bare spild af tid.
                                Røvkedeligt og intetsigende kan det meget vel blive. Desværre holder vi bare med en klub hvor røvkedeligt og intetsigende langt fra ville være det værste outcome som Hemmingsen og ledelsen ville kunne diske op med. Min tillid til de fjolser er så langt væk at jeg fortrækker status quo indtil der kommer en ny træner som kan være med til at præge det hold som vedkommende skal træne.

                                Comment

                                Working...
                                X