Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Ayo Simon Okosun
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægEr der andre end mig der, som træner/arbejdsgiver for Okosun ville anbefale en omskoling til centerforsvarsspiller? Hans værktøjer er jo helt ideelle til pladsen som centerstopper.
Jeg savner nogle gode argumenter for, hvorfor han skulle være i stand til at kunne lære at bliver midterforsvarer. Hvis han havde haft talentet for det og indstillingen til det, er det da underligt, at han ikke er blevet prøvet af endnu, når han er blevet prøvet på så mange andre positioner. Og så synes jeg grundlæggende, at det virker underligt, at man vil flytte en midtbanespiller, hvis klare styrker har vist sig at være i det offensive, ned i forsvaret.
Hvis vi vil have en stor midterforsvarer, så køb en stor midterforsvarer der ved hvad det handler om at spille der. Hvis vi ikke synes, at den midtbanespiller/angriber vi har købt er god nok på den plads, så forsøg at kom af med ham og erstat ham med en der forhåbentligt er bedre. Jeg har fået nok af at se på omskolingsprojekter af færdigudviklede spillere i OB.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Dårlige indlæg er efterhånden blevet et OB varemærke. Ifølge en mediano-podcast jeg netop har hørt ligger OB i bund 3-4 stykker ifht at skabe store chancer i kampene.
Comment
-
Vi har snakket med Okosun om hans nuværende situation på holdet, om kampen mod Vejle, og opbakningen fra fansene.
http://obstruktion.dk/okosun-om-sin-...an-haaber-paa/
- Likes 2
Comment
-
I går satte vi Ayo Simon Okosun i stævne for at optage en podcast om hans karriere. Han har arbejdet hårdt for at nå til, hvor han er i dag. Det og meget mere fortæller han om her.
Podcast - Portræt af Ayo Simon Okosun - OBstruktion
Den kan selvfølgelig også findes, hvor du ellers lytter til dine podcasts.
- Likes 2
Comment
Comment