Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hillerød-OB i Pokalen 7/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jebali står da på listen. Er det ikke Gudjonsson, der mangler?
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Mon ikke vi bare indstiller os på at spille uden ham i de kommende SL-kampe, så kan man ligeså godt starte mod Hillerød.
    Sorry. My bad. Det er Sveinn der mangler ja. Han er med U21. Syntes sgu bare at Jebali manglede da jeg postede det

    Comment


      #32
      Vi tager det ikke for let og stiller med en rigtig stærk trup:
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-hilleroed-ob/

      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Nogen der kan lure formationen? Jeg kan se st vi stiller med både JJT, Kløve, Okosun, Aron og frøkjær fra start - er det en 5 mands midtbane med jebali på toppen eller er der en Midtbanespiller der tager Sabbis plads i den vante 4-3-3?

        Comment


          #34
          Det er godt nok sært, at Fenger og Hylle ikke starter inde. De gjorde det fremragende for måneder siden; skyld nu ikke det væk.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Det er godt nok sært, at Fenger og Hylle ikke starter inde. De gjorde det fremragende for måneder siden; skyld nu ikke det væk.
            Enig, jeg ved godt at JM satser meget på pokalen og for alt i verden vil undgå at blive slået ud så tidligt, men mod Hillerød bør man kunne spille med et talent eller to. Man så lidt det samme sidste år hvor en spiller som Eske ikke en gang fik lov at komme ind mod Otterup - hvornår hulen skal de så få spilletid?

            Comment


              #36
              Aron som højre kant? Vor herre til hest. Dét ville jeg være træt af som ungt talent.

              Jeg er moderat glad for JM, men ovenstående er idiotisk.

              Comment


                #37
                1-0 Hillerød.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #38
                  Jeg fatter intet af den opstilling. Hvorfor Aron på som offensiv kant? Er det Bayern vi møder eller hvad?

                  1-0 til Hillerød efter indlæg, Big shock.

                  Comment


                    #39
                    Nå, skulle vores træner stoppe fjolleriet og få en reel spiller ind på vores højre wing. Selv på det her niveau er Aron udfordret teknisk, og han har næppe haft en førsteberøring, der ikke var den sidste.

                    Comment


                      #40
                      Hovedstødsmål til Hillerød. Upresset og Mande mærkeligt placeret. Let at heade over.
                      Kort efter flot mål af Jebali men lidt offside.
                      Okasun ser godt ud. Det gør Aron ikke.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #41
                        Jebali på stolpen
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #42
                          Ja... det bliver nok stolpe ud og 2-1 :-(

                          Comment


                            #43
                            Ser ud til at Hillerød forsøger at spare på kræfterne så de ikke løbes helt over ende til sidst. De har ingen spillere der kunne komme i vores trup.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #44
                              Hvis vi så bare et par gange i de omtrent 10 år, hvor det ikke er lykkedes at opnår noget særligt i ligaen, havde kunnet opnår noget i pokalturneringen. Mon det lykkes i år, eller ryger vi, igen, ud til et hold vi skal kunne slå?

                              Comment


                                #45
                                1-1
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X