Friløber til Aron. Og han scorede sikkert. Flot mål startet af Mande
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hillerød-OB i Pokalen 7/10
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlægHvis vi så bare et par gange i de omtrent 10 år, hvor det ikke er lykkedes at opnår noget særligt i ligaen, havde kunnet opnår noget i pokalturneringen. Mon det lykkes i år, eller ryger vi, igen, ud til et hold vi skal kunne slå?Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg har ikke mulighed for at se kampen Hvordan går det med Okusun
Frø - som jeg betragter som OBs med afstand største talent - har derimod ikke sat en fod rigtigt. Han skal til at hanke op i sig selv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg har ikke mulighed for at se kampen Hvordan går det med OkusunGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Frø - som jeg betragter som OBs med afstand største talent - har derimod ikke sat en fod rigtigt. Han skal til at hanke op i sig selv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Æv. Han startede så fremragende ud mod FCK, men siden da har han da været i opløbet som en af vores ringeste i alle kampe. Måske har man ikke helt fundet hans rolle og position endnu.
Jeg så ham stadig gerne længere tilbage - eller i hvert fald mere fri til at trække ind og ned. Lige nu er han ret stationær på kanten.
Comment
-
Kan ikke se kampen men lyder som en god idé med Aron i start-11. Mål og assist!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment