Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg

    Jeg mener at Fenger gjorde sig fortjent til den i foråret og der er langt mere udviklingspotentiale i ham.

    Jebali er et cirkus, underholdende men det fører hverken til indtægter i klubkassen eller top 6 placeringer.
    Fenger har været skadet i opstarten, men det ser da ud til han får spillertid de næste kampe .. hvis han er klar.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Fodboldloven og måden den bliver fortolket på er komplet latterlig! For et par år siden da Santander lavede det her nummer mod os, var der masser af dommertyper der kunne fortælle os, at det ikke skulle give rødt, fordi at der ikke var tale om "meget voldsom adfærd". Hvordan er det Jebali gør anderledes fra nedenstående? Det giver ingen mening.

      https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...ser-roedt-kort
      https://twitter.com/LeandinhoDK/stat...35858236858370
      Du må ikke sparke en spiller ned og slet ikke når bolden er væk, meget klart rødt. Lyt til Bischoff.
      Last edited by Entusiastens; 04-10-2020, 14:04.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Det røde kort er dog helt korrekt, Jebali sparker en spiller umotiveret, bolden er væk ... og umiddelbart også det gule til Ojala, han blokerer med armen og bolden er end ikke inden for spilafstand.
        Men der mangler stadig 1 gult til både sousa for hands og til muccoli(staveplade) For at forhindre en omstilling....synes satme han dømmer ringe...men ja det røde kan sagtens forsvares, undre mig dog over han ikke skal ud og se den selv virker mest som om det er VAR vognen der kalder den rødt..
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Det røde kort er dog helt korrekt, Jebali sparker en spiller umotiveret, bolden er væk ... og umiddelbart også det gule til Ojala, han blokerer med armen og bolden er end ikke inden for spilafstand.
          Helt enig.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Du må ikke sparke en spiller ned og slet ikke når bolden er væk, meget klart rødt.
            Ja, det må du jo så åbenbart godt, når bare det ikke er for voldsomt. Jeg er sådan set ligeglad med, om det skal give rødt eller ej, bare det er ens for alle, og det er det tydeligvis ikke.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Fodboldloven og måden den bliver fortolket på er komplet latterlig! For et par år siden da Santander lavede det her nummer mod os, var der masser af dommertyper der kunne fortælle os, at det ikke skulle give rødt, fordi at der ikke var tale om "meget voldsom adfærd". Hvordan er det Jebali gør anderledes fra nedenstående? Det giver ingen mening.

              https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...ser-roedt-kort
              https://twitter.com/LeandinhoDK/stat...35858236858370
              Det er en joke. Der er ikke nogen linje. Det er det samme med hånd på bolden og straffe/ikke straffe.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Fodboldloven og måden den bliver fortolket på er komplet latterlig! For et par år siden da Santander lavede det her nummer mod os, var der masser af dommertyper der kunne fortælle os, at det ikke skulle give rødt, fordi at der ikke var tale om "meget voldsom adfærd". Hvordan er det Jebali gør anderledes fra nedenstående? Det giver ingen mening.

                https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...ser-roedt-kort
                https://twitter.com/LeandinhoDK/stat...35858236858370
                Sådan har jeg det også. Enhver kan argumentere for det er korrekt, pga. sparket er umotiveret. Men ligesom vi et hav af gange har set straffespark, som det AGF lavede i sidste uge med hånden, så har vi også et hav af gange set den type taklinger her blot giver gult eller i nogen tilfælde ingenting. Det mest frustrerende er bare at Jebali giver dommerne muligheden for at hive kortet frem. Hvad frustrere dog manden i en duel midt på banen 7 begyndelsen af kampen så meget, at han synes det er nødvendigt? Mit bud er at han havde fået en skidt start, nøjagtig som i flere af de kampe, hvor albuerne fløj til højre og venstre, og det er nok også med det in mente at han får det røde. Havde JJ gjort det samme, så var den nok dårligt blevet omtalt. Men så er vi så også tilbage til at JJ nok aldrig havde reageret så voldsomt. Trist trist vi nu sandsynligvis igen smider vigtige point. Der er sgu ikke råd til de her fodfejl, dårlige dommere eller ej

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg

                  Jeg mener at Fenger gjorde sig fortjent til den i foråret og der er langt mere udviklingspotentiale i ham.

                  Jebali er et cirkus, underholdende men det fører hverken til indtægter i klubkassen eller top 6 placeringer.
                  Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal stille an med af argumentation til dig, hvis ikke hans præstationer taler for sig selv. Du synes simpelthen at en mand, der har scoret 4 mål for os i indeværende sæson og kåret til månedens spiller, ikke er kvalificeret starter, fordi Fenger gjorde det godt i slutningen af sidste sæson?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                    Men der mangler stadig 1 gult til både sousa for hands og til muccoli(staveplade) For at forhindre en omstilling....synes satme han dømmer ringe...men ja det røde kan sagtens forsvares, undre mig dog over han ikke skal ud og se den selv virker mest som om det er VAR vognen der kalder den rødt..
                    Jeg tror at VAR hjalp med den ja.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Sikke noget vrøvl. 4 mål er 4 mål. Igen - sikke noget vrøvl, der må være en nedre grænse.
                      Den sætter du selv, når du kommenterer.

                      Facts vi kan ikke følge med AGF, FCK, Midtjylland eller BIF for den sags skyld på budgettet.

                      Hvorfor vi burde kigge mere i retning af en FCN model, hvor vi satser mere på udvikling af egne talenter.

                      At du imponeres over at han har scoret 4 mål de sidste 3 kampe og glemt alt om de 5 på 20-25 kampe vidner om at din hukommelse ikke er super objektiv eller skarp.

                      Comment


                        #56
                        Sabbi bliver stemplet af ham forsvaren der fil gult for Vejle...

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Fenger har været skadet i opstarten, men det ser da ud til han får spillertid de næste kampe .. hvis han er klar.
                          Vi skal have Fenger ind nu, Frø er der ikke i dag
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                            Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal stille an med af argumentation til dig, hvis ikke hans præstationer taler for sig selv. Du synes simpelthen at en mand, der har scoret 4 mål for os i indeværende sæson og kåret til månedens spiller, ikke er kvalificeret starter, fordi Fenger gjorde det godt i slutningen af sidste sæson?
                            Han scorede 3 mål i 22 kampe sidste sæson - så fordi han gør det godt i 3 kampe så skal vi være duperet?

                            dagens niveau minder mere om sidste sæsons.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                              Vi skal have Fenger ind nu, Frø er der ikke i dag

                              Comment


                                #60
                                Vi skal bare holde den indtil d.88 så ind med hylle og Bang...
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X