Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 27.9.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Drenge... Ingen klandrer OC for præstationen idag.. Jeg savner bare at han snart begynder at blive kampafgørende. På den gode måde.
    At vi ser udvikling fra sidste sæson.
    Jeg vil våge den påstand at mange målmænd i SL kunne have taget en enkelt af de 3 første og vippet den sidste på stangen.
    Jeg tror også Mande kunne have snuppet en enkelt. Men siger ikke han er bedre end OC. Næppe. Der er nogle ting en rutineret keeper kan bedre. Og han er klart mere erfaren.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Vejle spiller noget flot fodbold mod FCK. De bliver svære at holde fra at score på søndag, så OB kan sagtens tabe den kamp. Krise kan hurtigt blive til virkelighed igen.
      Jeg synes det er svært at vurdere holdenes styrke i år. OB kan blive alt fra 6 - 12 pt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Drenge... Ingen klandrer OC for præstationen idag.. Jeg savner bare at han snart begynder at blive kampafgørende. På den gode måde.
        At vi ser udvikling fra sidste sæson.
        Jeg vil våge den påstand at mange målmænd i SL kunne have taget en enkelt af de 3 første og vippet den sidste på stangen.
        Til gengæld så AGF keeperen ikke godt ud på Jebalis sidste kasse ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Kære moderator-team. For anden gang: hvorfor er denne bruger her?
          Må han ikke være her?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Til gengæld så AGF keeperen ikke godt ud på Jebalis sidste kasse ...
            Han er vel nok også den mest udskældte keeper i Suppen. I hvert fald ikke en jeg ville bytte med.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Vejle spiller noget flot fodbold mod FCK. De bliver svære at holde fra at score på søndag, så OB kan sagtens tabe den kamp. Krise kan hurtigt blive til virkelighed igen.
              Jeg synes det er svært at vurdere holdenes styrke i år. OB kan blive alt fra 6 - 12 pt.
              Det bliver en svær kamp ja, men jeg synes også FCK spiller lidt som mod os. De sidder overhovedet ikke i deres pres, og lader sig også overrumple af Vejles pres, hvortil de laver opspilsfejl. De er godt nok langt fra at være et mesterhold, som de spiller lige nu!!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                Må han ikke være her?
                Næ. Det er anden uge i træk, at han bliver personlig over for en bruger. Men nok om det. Det tager en moderator sig vel af.

                Comment


                  Hehehe! Plastikklubben kun med ét point efter tre kampe. Det hjælper lidt over dagens skuffelse. :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Vejle spiller noget flot fodbold mod FCK. De bliver svære at holde fra at score på søndag, så OB kan sagtens tabe den kamp. Krise kan hurtigt blive til virkelighed igen.
                    Jeg synes det er svært at vurdere holdenes styrke i år. OB kan blive alt fra 6 - 12 pt.
                    Puha. Kan blive en svær kamp på søndag. Vejle virker meget solide over hele banen.
                    OB bliver ikke nr. 12. Den tager Horsens. Nr. 2 nedrykker bliver nok Lyngby.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Hehehe! Plastikklubben kun med ét point efter tre kampe. Det hjælper lidt over dagens skuffelse. :-)
                      Vi skal stå stærkt når vi skal møde VB, ellers ender det med en røvfuld. De var uheldige med agf og har nu vist hvad de kan. Vores defensiv må IKKE give noget væk og det SKAL scores på samtlige chancer, ellers ender det galt..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                        Puha. Kan blive en svær kamp på søndag. Vejle virker meget solide over hele banen.
                        OB bliver ikke nr. 12. Den tager Horsens. Nr. 2 nedrykker bliver nok Lyngby.
                        Tror også at Bo efgekten koster Horsens livet. Offensivt er vi til top 3, midtbanen 6-8 og forsvar 8-11.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Næ. Det er anden uge i træk, at han bliver personlig over for en bruger. Men nok om det. Det tager en moderator sig vel af.
                          Så sarte er vores moderatorer nok næppe.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Tror også at Bo efgekten koster Horsens livet. Offensivt er vi til top 3, midtbanen 6-8 og forsvar 8-11.
                            Synes problemet er mere den manglende kvalitets-6er end forsvaret. De scorede ja udefra feltet mod os og der manglede midtbanens defensivarbejde. Der skal klandres midtbanen i højere grad som forsvaret for dagens nederlag.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Tror også at Bo efgekten koster Horsens livet. Offensivt er vi til top 3, midtbanen 6-8 og forsvar 8-11.
                              Underlig vurdering, og sært at dele op på den måde synes jeg. AGF er uhyggeligt kyniske og effektive i dag og scorer 4 klassemål på 5 afslutninger. Vores midtbane havde sidste sæsons bronzehold i sækken i store dele af kampen og angrebet scorede 2 og havde stolpeskud-ud. Jeg tænker at i dag betaler vi den dyreste pris for at have en mere offensiv stil og jeg mener ikke at hverken forsvar eller målmand alvorligt kan klandres for meget ved de 4 mål, men måske en Drachmann på toppen kunne have gjort en forskel ved 3 scoring af PM, men det er meget hypotetisk. Det er klart at der påhviler JM og HH en opgave i løbet af ugen og at næste kamp skal vindes.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Underlig vurdering, og sært at dele op på den måde synes jeg. AGF er uhyggeligt kyniske og effektive i dag og scorer 4 klassemål på 5 afslutninger. Vores midtbane havde sidste sæsons bronzehold i sækken i store dele af kampen og angrebet scorede 2 og havde stolpeskud-ud. Jeg tænker at i dag betaler vi den dyreste pris for at have en mere offensiv stil og jeg mener ikke at hverken forsvar eller målmand alvorligt kan klandres for meget ved de 4 mål, men måske en Drachmann på toppen kunne have gjort en forskel ved 3 scoring af PM, men det er meget hypotetisk. Det er klart at der påhviler JM og HH en opgave i løbet af ugen og at næste kamp skal vindes.
                                Opondo griber ikke ind, er bagefter ved de 2 første mål, JJT bliver viftet væk på nummer 3. Det 4. Mål er jo klasse men dumt at lave frispark. Husker ikke hvem der lavede dey.

                                Comment

                                Working...
                                X