Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 27.9.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Frøkjær og Oliver C. - kampens spillere.
    Ja det må give dig en ordenlig fjeder på.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      https://twitter.com/JRenulle/status/...894931456?s=09
      Viser hvor dårligt forsvaret er, og hvor ineffektive angriberne er.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        https://twitter.com/JRenulle/status/...894931456?s=09
        Viser hvor dårligt forsvaret er, og hvor ineffektive angriberne er.
        Ja ham Jebali er godt nok ringe

        Comment


          Vi spiller en god kamp i Aarhus og har dem vel i tovene i lange perioder - og i de perioder, hvor vi er allerbedst og presser hårdest på, scorer AGF ud af det blå... Pissefrustrerende, men når man ser på helheden (og statistikkerne!) er det jo en kamp vi kun taber måske hver 10. gang, med det kampforløb.
          Præstationen var rigtig god, og det har den været i alle tre kampe. Det lover sgu da godt fremadrettet. Op med ho’erne, hængerøve (selvom det er nedtur i dag).

          Synes det er halvtyndt, at kritisere Oliver for ikke at have redninger nok. Der er ingen af målene han skal ta. Prøv evt at se 4-2-målet i naturlig hastighed en gang til og påstå så, at han skal tage den? Det der langsom gengivelse er utaknemmeligt - det får ind i mellem målmanden til at se dum ud. Havde han nappet den, havde det været Høghen-niveau - det kan vi næppe forlange af ham endnu (eller nogensinde)

          Comment


            Vundet, uafgjort, tabt ... kedelig trend ... uagtet hvor godt man spiller ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
              Vi spiller en god kamp i Aarhus og har dem vel i tovene i lange perioder - og i de perioder, hvor vi er allerbedst og presser hårdest på, scorer AGF ud af det blå... Pissefrustrerende, men når man ser på helheden (og statistikkerne!) er det jo en kamp vi kun taber måske hver 10. gang, med det kampforløb.
              Præstationen var rigtig god, og det har den været i alle tre kampe. Det lover sgu da godt fremadrettet. Op med ho’erne, hængerøve (selvom det er nedtur i dag).

              Synes det er halvtyndt, at kritisere Oliver for ikke at have redninger nok. Der er ingen af målene han skal ta. Prøv evt at se 4-2-målet i naturlig hastighed en gang til og påstå så, at han skal tage den? Det der langsom gengivelse er utaknemmeligt - det får ind i mellem målmanden til at se dum ud. Havde han nappet den, havde det været Høghen-niveau - det kan vi næppe forlange af ham endnu (eller nogensinde)
              Altid farligt at kritisere en af vores egne unge. Han laver ingen fejl idag nej men redder heller ikke point og har ikke gjort det længe.. Ingen der påstår han er dårlig eller sættes af. Vi er bare nogen der ikke er så fandens imponeret pt

              Men kan det det blive skide godt? Ja selvfølgelig. Men det skal da ikke betyde at man ikke må vurdere på ham efter snart 40 superliga kampe

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Altid farligt at kritisere en af vores egne unge. Han laver ingen fejl idag nej men redder heller ikke point og har ikke gjort det længe.. Ingen der påstår han er dårlig eller sættes af. Vi er bare nogen der ikke er så fandens imponeret pt

                Men kan det det blive skide godt? Ja selvfølgelig. Men det skal da ikke betyde at man ikke må vurdere på ham efter snart 40 superliga kampe
                Selvfølgelig må vi vurdere ham, og den slags er jo subjektivt:-) Jeg synes fx at han har været fornuftig uden at være ligefrem prangende.
                Tror i øvrigt ikke at tomme Corona-tribuner er til hans fordel. Anser OC for at været god under pres og som en der elsker, når fansene er bag ham (som de første mange hjemmekamp) eller når modstanderfans presser ham (som første gang ude imod Brøndby). De her tomme tribuner og den flade stemning, skærper på ingen måde den unge mand, i mine øjne.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                  Vi spiller en god kamp i Aarhus og har dem vel i tovene i lange perioder - og i de perioder, hvor vi er allerbedst og presser hårdest på, scorer AGF ud af det blå... Pissefrustrerende, men når man ser på helheden (og statistikkerne!) er det jo en kamp vi kun taber måske hver 10. gang, med det kampforløb.
                  Præstationen var rigtig god, og det har den været i alle tre kampe. Det lover sgu da godt fremadrettet. Op med ho’erne, hængerøve (selvom det er nedtur i dag).

                  Synes det er halvtyndt, at kritisere Oliver for ikke at have redninger nok. Der er ingen af målene han skal ta. Prøv evt at se 4-2-målet i naturlig hastighed en gang til og påstå så, at han skal tage den? Det der langsom gengivelse er utaknemmeligt - det får ind i mellem målmanden til at se dum ud. Havde han nappet den, havde det været Høghen-niveau - det kan vi næppe forlange af ham endnu (eller nogensinde)
                  Jeg så ikke kampen, men har lige set målene og jeg er enig med dig .. det er lidt vanskeligt at klandre OC for nogen af målene. Måske ser han lidt tung ud ved 2-1 målet, men som du selv siger så er der ikke meget tid at reagere i så jeg synes det vil være hårdt at give ham den på kappen. Ikke mange andre hold kommer til at lave 4 så flotte mål på os i én kamp så et slag er tabt .. nu er tiden til at vinde et nyt.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker

                    Ja, og du er dum som en dør
                    Kære moderator-team. For anden gang: hvorfor er denne bruger her?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker

                      Ja, og du er dum som en dør
                      Nu kan en dør til mindst have to forskellige tilstande: den kan være åben eller lukket. Mens dine vurderinger kender vel kun én tilstand: ensidig rettet imod vores unge som kommer fra akademiet.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        AGF kendte deres besøgstid idag.
                        Men vi dummer os også, især 1-3 målet er dumt.
                        Og så skal man kapitalisere at sit gode spil, det koster ikke at gøre det. Men der er passer af gode ting af tage med videre.

                        Comment


                          Godt nok den mest frustrerende kamp siden vi tabte kampen mod Brøndby hjemme i slutspillet forrige sæson. Synes vi spiller en rigtig flot kamp. Vi har lige et par problemer i vores venstre side, hvor AGF pisser forbi os, men ellers synes jeg generelt vi styre kampen i 70-80 min. Så er det bare pisse uheldigt og enormt svært at dæmme op for 4 mål scores udenfor feltet. At klandre Oliver synes jeg er at lede efter skurke, for de er satme bare sat ind de 4 kasser der, men jeg er med på at vi snart skal se et par store redninger fra ham. Det kunne han godt bruge.
                          Så kan man klandre vores angriberes effektivitet, men altså vi scorer to mål, er to millimeter fra Sabbi og Fenger scorer, hvis ikke Tingager får et tilfældigt hoved på en header langt inde i det lille felt. Der er så meget utur i den kamp her, hvor imod AGF render ind i en kamp, hvor alt de hakker på kassen lander i oppe eller nede i OB's målhjørne. Det krydret med en absurd Var-dom som jeg i alle kampe fra udlandet jeg har set, bliver takseret som et straffespark. Det er bare en rigtig øv-dag på kontoret, hvor vi skal tage spillet med videre og så kommer vi til at få rigtig mange point fremover.

                          Comment


                            Drenge... Ingen klandrer OC for præstationen idag.. Jeg savner bare at han snart begynder at blive kampafgørende. På den gode måde.
                            At vi ser udvikling fra sidste sæson.
                            Jeg vil våge den påstand at mange målmænd i SL kunne have taget en enkelt af de 3 første og vippet den sidste på stangen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Godt nok den mest frustrerende kamp siden vi tabte kampen mod Brøndby hjemme i slutspillet forrige sæson. Synes vi spiller en rigtig flot kamp. Vi har lige et par problemer i vores venstre side, hvor AGF pisser forbi os, men ellers synes jeg generelt vi styre kampen i 70-80 min. Så er det bare pisse uheldigt og enormt svært at dæmme op for 4 mål scores udenfor feltet. At klandre Oliver synes jeg er at lede efter skurke, for de er satme bare sat ind de 4 kasser der, men jeg er med på at vi snart skal se et par store redninger fra ham. Det kunne han godt bruge.
                              Så kan man klandre vores angriberes effektivitet, men altså vi scorer to mål, er to millimeter fra Sabbi og Fenger scorer, hvis ikke Tingager får et tilfældigt hoved på en header langt inde i det lille felt. Der er så meget utur i den kamp her, hvor imod AGF render ind i en kamp, hvor alt de hakker på kassen lander i oppe eller nede i OB's målhjørne. Det krydret med en absurd Var-dom som jeg i alle kampe fra udlandet jeg har set, bliver takseret som et straffespark. Det er bare en rigtig øv-dag på kontoret, hvor vi skal tage spillet med videre og så kommer vi til at få rigtig mange point fremover.
                              Meget enig

                              Comment


                                På forhånd havde jeg ikke troet vi ville få så mange chancer. Det er det positive. Det negative er at vi er passive så GF score på alt der kunne gå ind og så er dommeren heller ikke venlig stemt. Nu bliver Vejlekampen vigtig og de spiller lige op med FCK eller lidt bedre, men er bagud. Så de skal ikke undervurderes.

                                Comment

                                Working...
                                X