Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AGF-OB 27.9.20
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDrenge... Ingen klandrer OC for præstationen idag.. Jeg savner bare at han snart begynder at blive kampafgørende. På den gode måde.
At vi ser udvikling fra sidste sæson.
Jeg vil våge den påstand at mange målmænd i SL kunne have taget en enkelt af de 3 første og vippet den sidste på stangen."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVejle spiller noget flot fodbold mod FCK. De bliver svære at holde fra at score på søndag, så OB kan sagtens tabe den kamp. Krise kan hurtigt blive til virkelighed igen.
Jeg synes det er svært at vurdere holdenes styrke i år. OB kan blive alt fra 6 - 12 pt.
Comment
-
Hehehe! Plastikklubben kun med ét point efter tre kampe. Det hjælper lidt over dagens skuffelse. :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVejle spiller noget flot fodbold mod FCK. De bliver svære at holde fra at score på søndag, så OB kan sagtens tabe den kamp. Krise kan hurtigt blive til virkelighed igen.
Jeg synes det er svært at vurdere holdenes styrke i år. OB kan blive alt fra 6 - 12 pt.
OB bliver ikke nr. 12. Den tager Horsens. Nr. 2 nedrykker bliver nok Lyngby.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHehehe! Plastikklubben kun med ét point efter tre kampe. Det hjælper lidt over dagens skuffelse. :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
Puha. Kan blive en svær kamp på søndag. Vejle virker meget solide over hele banen.
OB bliver ikke nr. 12. Den tager Horsens. Nr. 2 nedrykker bliver nok Lyngby.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Tror også at Bo efgekten koster Horsens livet. Offensivt er vi til top 3, midtbanen 6-8 og forsvar 8-11."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Tror også at Bo efgekten koster Horsens livet. Offensivt er vi til top 3, midtbanen 6-8 og forsvar 8-11.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægUnderlig vurdering, og sært at dele op på den måde synes jeg. AGF er uhyggeligt kyniske og effektive i dag og scorer 4 klassemål på 5 afslutninger. Vores midtbane havde sidste sæsons bronzehold i sækken i store dele af kampen og angrebet scorede 2 og havde stolpeskud-ud. Jeg tænker at i dag betaler vi den dyreste pris for at have en mere offensiv stil og jeg mener ikke at hverken forsvar eller målmand alvorligt kan klandres for meget ved de 4 mål, men måske en Drachmann på toppen kunne have gjort en forskel ved 3 scoring af PM, men det er meget hypotetisk. Det er klart at der påhviler JM og HH en opgave i løbet af ugen og at næste kamp skal vindes.
Comment
Comment