Oprindeligt indsendt af Københavnstinker
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AGF-OB 27.9.20
Collapse
X
-
https://twitter.com/JRenulle/status/...894931456?s=09
Viser hvor dårligt forsvaret er, og hvor ineffektive angriberne er.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://twitter.com/JRenulle/status/...894931456?s=09
Viser hvor dårligt forsvaret er, og hvor ineffektive angriberne er.
- Likes 1
Comment
-
Vi spiller en god kamp i Aarhus og har dem vel i tovene i lange perioder - og i de perioder, hvor vi er allerbedst og presser hårdest på, scorer AGF ud af det blå... Pissefrustrerende, men når man ser på helheden (og statistikkerne!) er det jo en kamp vi kun taber måske hver 10. gang, med det kampforløb.
Præstationen var rigtig god, og det har den været i alle tre kampe. Det lover sgu da godt fremadrettet. Op med ho’erne, hængerøve (selvom det er nedtur i dag).
Synes det er halvtyndt, at kritisere Oliver for ikke at have redninger nok. Der er ingen af målene han skal ta. Prøv evt at se 4-2-målet i naturlig hastighed en gang til og påstå så, at han skal tage den? Det der langsom gengivelse er utaknemmeligt - det får ind i mellem målmanden til at se dum ud. Havde han nappet den, havde det været Høghen-niveau - det kan vi næppe forlange af ham endnu (eller nogensinde)
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlægVi spiller en god kamp i Aarhus og har dem vel i tovene i lange perioder - og i de perioder, hvor vi er allerbedst og presser hårdest på, scorer AGF ud af det blå... Pissefrustrerende, men når man ser på helheden (og statistikkerne!) er det jo en kamp vi kun taber måske hver 10. gang, med det kampforløb.
Præstationen var rigtig god, og det har den været i alle tre kampe. Det lover sgu da godt fremadrettet. Op med ho’erne, hængerøve (selvom det er nedtur i dag).
Synes det er halvtyndt, at kritisere Oliver for ikke at have redninger nok. Der er ingen af målene han skal ta. Prøv evt at se 4-2-målet i naturlig hastighed en gang til og påstå så, at han skal tage den? Det der langsom gengivelse er utaknemmeligt - det får ind i mellem målmanden til at se dum ud. Havde han nappet den, havde det været Høghen-niveau - det kan vi næppe forlange af ham endnu (eller nogensinde)
Men kan det det blive skide godt? Ja selvfølgelig. Men det skal da ikke betyde at man ikke må vurdere på ham efter snart 40 superliga kampe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Altid farligt at kritisere en af vores egne unge. Han laver ingen fejl idag nej men redder heller ikke point og har ikke gjort det længe.. Ingen der påstår han er dårlig eller sættes af. Vi er bare nogen der ikke er så fandens imponeret pt
Men kan det det blive skide godt? Ja selvfølgelig. Men det skal da ikke betyde at man ikke må vurdere på ham efter snart 40 superliga kampe
Tror i øvrigt ikke at tomme Corona-tribuner er til hans fordel. Anser OC for at været god under pres og som en der elsker, når fansene er bag ham (som de første mange hjemmekamp) eller når modstanderfans presser ham (som første gang ude imod Brøndby). De her tomme tribuner og den flade stemning, skærper på ingen måde den unge mand, i mine øjne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlægVi spiller en god kamp i Aarhus og har dem vel i tovene i lange perioder - og i de perioder, hvor vi er allerbedst og presser hårdest på, scorer AGF ud af det blå... Pissefrustrerende, men når man ser på helheden (og statistikkerne!) er det jo en kamp vi kun taber måske hver 10. gang, med det kampforløb.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker
Ja, og du er dum som en dør"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Godt nok den mest frustrerende kamp siden vi tabte kampen mod Brøndby hjemme i slutspillet forrige sæson. Synes vi spiller en rigtig flot kamp. Vi har lige et par problemer i vores venstre side, hvor AGF pisser forbi os, men ellers synes jeg generelt vi styre kampen i 70-80 min. Så er det bare pisse uheldigt og enormt svært at dæmme op for 4 mål scores udenfor feltet. At klandre Oliver synes jeg er at lede efter skurke, for de er satme bare sat ind de 4 kasser der, men jeg er med på at vi snart skal se et par store redninger fra ham. Det kunne han godt bruge.
Så kan man klandre vores angriberes effektivitet, men altså vi scorer to mål, er to millimeter fra Sabbi og Fenger scorer, hvis ikke Tingager får et tilfældigt hoved på en header langt inde i det lille felt. Der er så meget utur i den kamp her, hvor imod AGF render ind i en kamp, hvor alt de hakker på kassen lander i oppe eller nede i OB's målhjørne. Det krydret med en absurd Var-dom som jeg i alle kampe fra udlandet jeg har set, bliver takseret som et straffespark. Det er bare en rigtig øv-dag på kontoret, hvor vi skal tage spillet med videre og så kommer vi til at få rigtig mange point fremover.
- Likes 2
Comment
-
Drenge... Ingen klandrer OC for præstationen idag.. Jeg savner bare at han snart begynder at blive kampafgørende. På den gode måde.
At vi ser udvikling fra sidste sæson.
Jeg vil våge den påstand at mange målmænd i SL kunne have taget en enkelt af de 3 første og vippet den sidste på stangen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægGodt nok den mest frustrerende kamp siden vi tabte kampen mod Brøndby hjemme i slutspillet forrige sæson. Synes vi spiller en rigtig flot kamp. Vi har lige et par problemer i vores venstre side, hvor AGF pisser forbi os, men ellers synes jeg generelt vi styre kampen i 70-80 min. Så er det bare pisse uheldigt og enormt svært at dæmme op for 4 mål scores udenfor feltet. At klandre Oliver synes jeg er at lede efter skurke, for de er satme bare sat ind de 4 kasser der, men jeg er med på at vi snart skal se et par store redninger fra ham. Det kunne han godt bruge.
Så kan man klandre vores angriberes effektivitet, men altså vi scorer to mål, er to millimeter fra Sabbi og Fenger scorer, hvis ikke Tingager får et tilfældigt hoved på en header langt inde i det lille felt. Der er så meget utur i den kamp her, hvor imod AGF render ind i en kamp, hvor alt de hakker på kassen lander i oppe eller nede i OB's målhjørne. Det krydret med en absurd Var-dom som jeg i alle kampe fra udlandet jeg har set, bliver takseret som et straffespark. Det er bare en rigtig øv-dag på kontoret, hvor vi skal tage spillet med videre og så kommer vi til at få rigtig mange point fremover.
Comment
-
På forhånd havde jeg ikke troet vi ville få så mange chancer. Det er det positive. Det negative er at vi er passive så GF score på alt der kunne gå ind og så er dommeren heller ikke venlig stemt. Nu bliver Vejlekampen vigtig og de spiller lige op med FCK eller lidt bedre, men er bagud. Så de skal ikke undervurderes.
Comment
Comment