Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 27.9.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

    Det er ikke en smuk tanke, men jeg deler den, de får lov til alt.
    Jeg har det på samme måde. Bryder mig slet ikke om at tænke sådan. Men de laver små og store frispark hele tiden og de brokker sig kontant. Og så er de endda 2-3 gule kort bagud ift. fortjent.

    Comment


      #47
      Synes Frø er lidt væk i dag.

      Comment


        #48
        Nuuuj
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Vi har ikke længere fortjent at være bagud... øv øv

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

            Jeg har det på samme måde. Bryder mig slet ikke om at tænke sådan. Men de laver små og store frispark hele tiden og de brokker sig kontant. Og så er de endda 2-3 gule kort bagud ift. fortjent.
            Jeg er helt enig, men tror tanken kommer af ren frustration, når det ikke er fairplay.

            Comment


              #51
              Simpelthen ikke til at blive klog på Oli

              Comment


                #52
                Tænk hvis Jørgen og Oli havde samme kvaliteter defensivt som offensiv

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                  Tænk hvis Jørgen og Oli havde samme kvaliteter defensivt som offensiv
                  Synes nu ellers personligt at Oli's stærkeste side er hans defensive men ellers enig med Jørgen

                  Comment


                    #54
                    Uden en rigtig sekser og 2 backs der dårligt kan forsvare, kan det jo ikke være en overraskelse, at vi ser skrøbelige ud defensivt. Nu må vi så gøre op for det med at par kasser i den anden ende.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Synes nu ellers personligt at Oli's stærkeste side er hans defensive men ellers enig med Jørgen
                      What, han laver mindst 5 juniorfejl i hver kamp og 1-2 hjerneblødninger

                      Comment


                        #56
                        Det er pisseærgerligt at vi er bagud. Vi var det bedre hold i 30 af de 45 minutter men ødelæggede det med sløj defensivarbejde hvor vi var amatøragtig passiv to gange.
                        Dertil kommer at dommeren tog kun kort med til kampen for vores spillere og det gør det endnu mere riskant nu med gult allerede for Olli og Tverskov. Måske vi skulle skifte Ryan ind, men om han allerede er klar for 45 minutter?
                        Frø kommer ikke rigtig i kampen hidtil, måske skulle Fenger snart få chancen i offensiven.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Synes nu ellers personligt at Oli's stærkeste side er hans defensive men ellers enig med Jørgen
                          Synes du virkelig? Jeg er med på, at han er god i duellerne og fighter 100%, men rent taktisk er han jo et kæmpe problem. Han har aldrig fattet, hvordan han skal placere sig, det var også et stort problem første gang han var her, og han tager nogle frygtelige beslutninger med bolden i nogle farlige situationer. Jeg synes han har været klart bedst hos os, når han har været wingback og har kunne spille længere fremme på banen og spille lidt mere bekymringsløst.

                          Comment


                            #58
                            Ryan kommer endnu ikke ind.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Det er pisseærgerligt at vi er bagud. Vi var det bedre hold i 30 af de 45 minutter men ødelæggede det med sløj defensivarbejde hvor vi var amatøragtig passiv to gange.
                              Dertil kommer at dommeren tog kun kort med til kampen for vores spillere og det gør det endnu mere riskant nu med gult allerede for Olli og Tverskov. Måske vi skulle skifte Ryan ind, men om han allerede er klar for 45 minutter?
                              Frø kommer ikke rigtig i kampen hidtil, måske skulle Fenger snart få chancen i offensiven.
                              Det ville godt nok være trist hvis vi kommer ud af de tre første kampe - hvor vi har spillet til 7-9 point - med 4 og 1,33 i snit.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Synes du virkelig? Jeg er med på, at han er god i duellerne og fighter 100%, men rent taktisk er han jo et kæmpe problem. Han har aldrig fattet, hvordan han skal placere sig, det var også et stort problem første gang han var her, og han tager nogle frygtelige beslutninger med bolden i nogle farlige situationer. Jeg synes han har været klart bedst hos os, når han har været wingback og har kunne spille længere fremme på banen og spille lidt mere bekymringsløst.
                                Tror nu den skal forstås sådan, at han er ringe offensivt
                                OBeliever

                                Comment

                                Working...
                                X