Oprindeligt indsendt af JrEwing
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AGF-OB 27.9.20
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Jeg har det på samme måde. Bryder mig slet ikke om at tænke sådan. Men de laver små og store frispark hele tiden og de brokker sig kontant. Og så er de endda 2-3 gule kort bagud ift. fortjent.
Comment
-
Det er pisseærgerligt at vi er bagud. Vi var det bedre hold i 30 af de 45 minutter men ødelæggede det med sløj defensivarbejde hvor vi var amatøragtig passiv to gange.
Dertil kommer at dommeren tog kun kort med til kampen for vores spillere og det gør det endnu mere riskant nu med gult allerede for Olli og Tverskov. Måske vi skulle skifte Ryan ind, men om han allerede er klar for 45 minutter?
Frø kommer ikke rigtig i kampen hidtil, måske skulle Fenger snart få chancen i offensiven."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Synes nu ellers personligt at Oli's stærkeste side er hans defensive men ellers enig med Jørgen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDet er pisseærgerligt at vi er bagud. Vi var det bedre hold i 30 af de 45 minutter men ødelæggede det med sløj defensivarbejde hvor vi var amatøragtig passiv to gange.
Dertil kommer at dommeren tog kun kort med til kampen for vores spillere og det gør det endnu mere riskant nu med gult allerede for Olli og Tverskov. Måske vi skulle skifte Ryan ind, men om han allerede er klar for 45 minutter?
Frø kommer ikke rigtig i kampen hidtil, måske skulle Fenger snart få chancen i offensiven.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Synes du virkelig? Jeg er med på, at han er god i duellerne og fighter 100%, men rent taktisk er han jo et kæmpe problem. Han har aldrig fattet, hvordan han skal placere sig, det var også et stort problem første gang han var her, og han tager nogle frygtelige beslutninger med bolden i nogle farlige situationer. Jeg synes han har været klart bedst hos os, når han har været wingback og har kunne spille længere fremme på banen og spille lidt mere bekymringsløst.OBeliever
Comment
Comment