Oprindeligt indsendt af Depeche
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Modernisering af stadion
Collapse
X
-
Har aldrig været i FarumOprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det bliver ihvertfald 1000 gange federe end dit favoritholds stadion i Farum ;-)
Det eneste jeg synes er interessant ved den klub er måden de finder, udvikler og sælger spillere dyrt på (2 milliarder på 5 år, hvilket vel svarer til hele omsætningen i OS&E i samme periode)
- Likes 1
Comment
-
Er egentlig også ligeglad hvem du holder med. Min kommentar skal primært ses som en reaktion på det som jeg tolker som en nedladende og spydig kommentar til Odenses stadionrenovering, som jeg personligt ser meget frem til.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Har aldrig været i Farum
Det eneste jeg synes er interessant ved den klub er måden de finder, udvikler og sælger spillere dyrt på (2 milliarder på 5 år, hvilket vel svarer til hele omsætningen i OS&E i samme periode)
Eller var min tolkning helt forkert?...og hvis den var beklager jeg ;-)
- Likes 4
Comment
-
Intet at beklage, da jeg godt kan se, at min kommentar kunne misforstås/læses anderledes end intentionenOprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Er egentlig også ligeglad hvem du holder med. Min kommentar skal primært ses som en reaktion på det som jeg tolker som en nedladende og spydig kommentar til Odenses stadionrenovering, som jeg personligt ser meget frem til.
Eller var min tolkning helt forkert?...og hvis den var beklager jeg ;-)
Glæder mig også meget til et nyrenoveret stadion, men frygter at tidsplanen ikke kan holdes... men den tid den sorg
Comment
-
Så vil jeg råde dig til at være mere tydelig i din kommunikation når det du skriver er:Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Intet at beklage, da jeg godt kan se, at min kommentar kunne misforstås/læses anderledes end intentionen
Glæder mig også meget til et nyrenoveret stadion, men frygter at tidsplanen ikke kan holdes... men den tid den sorg
"Virkelig imponerende - super ingeniørkunst"
.
....men det du så påstår du mente med kommentaren var: at så tvivl om hvorvidt tidsplanen holder.
Hvis du vil have fjernet min mistanke om at du primært her her på forum for at provokere og at netop det giver dig et kick, så er det her blot en af mange kommentarer du skal stramme op på.
- Likes 2
Comment
-
Nej, det var faktisk det med at arbejde i små rum/snævre steder. Kranføreren kan ikke se nedtagningen nedefra, så derfor skal der koordineres med en kollega i bomliften. Altid svært når du opererer din maskinen i "blinde".
Jeg er her ikke for at provokere, men føler ofte at folk lader sig provokerer, når nogle sætter spørgsmålstegn ved deres påstande/meget ukritiske positive vinkler.
Men tager da dit råd til mig og håber mange andre gør det samme
- Likes 1
Comment
-
4 ord.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Så vil jeg råde dig til at være mere tydelig i din kommunikation når det du skriver er:
"Virkelig imponerende - super ingeniørkunst"
.
....men det du så påstår du mente med kommentaren var: at så tvivl om hvorvidt tidsplanen holder.
Hvis du vil have fjernet min mistanke om at du primært her her på forum for at provokere og at netop det giver dig et kick, så er det her blot en af mange kommentarer du skal stramme op på.
Tolkes åbenbart meget forskelligt.
Måske skal man i virkeligheden bare læse hvad der står.
- Likes 3
Comment
-
Taget hilste lige på idrætshallen ;-)Oprindeligt indsendt af Online Se indlægNej, det var faktisk det med at arbejde i små rum/snævre steder. Kranføreren kan ikke se nedtagningen nedefra, så derfor skal der koordineres med en kollega i bomliften. Altid svært når du opererer din maskinen i "blinde".
Jeg er her ikke for at provokere, men føler ofte at folk lader sig provokerer, når nogle sætter spørgsmålstegn ved deres påstande/meget ukritiske positive vinkler.
Men tager da dit råd til mig og håber mange andre gør det samme
https://faa.dk/sport/tag-floej-ind-i...r-kun-svaerere
- Likes 1
Comment
-
Takker - kendte ikke artiklen, men understøtter vel bare mit indlægOprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Det er mega svært at arbejde under sådanne omstændigheder, så stor respekt til dem, som håndterer det
Men det er jo altid nemmere, at tilgå mine indlæg med en negativ vinkel end at læse, hvad jeg reelt skriver... takker igen for at du ikke faldt i den grøft
Edit: Fandt lige mit lidt over etårige gamle indlæg, hvor jeg påpegede problematikken.
https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...805#post360805
Så er bare imponeret over løsningen
Last edited by Online; i dag, 17:13.
Comment
-
Jeps. Jeg synes kun det er dejligt at læse med herinde uanset hvem der skriver indlæg.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Takker - kendte ikke artiklen, men understøtter vel bare mit indlæg
Det er mega svært at arbejde under sådanne omstændigheder, så stor respekt til dem, som håndterer det
Men det er jo altid nemmere, at tilgå mine indlæg med en negativ vinkel end at læse, hvad jeg reelt skriver... takker igen for at du ikke faldt i den grøft
Edit: Fandt lige mit lidt over etårige gamle indlæg, hvor jeg påpegede problematikken.
https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...805#post360805
Så er bare imponeret over løsningen
Så man får input for og imod ting der sker omkring OB.
Det tror jeg er sundt for alle. Jeg synes da også dine indlæg giver stof til eftertanke. Selv med henvisnibg til Bocasio eller Palmehaven :-)Last edited by tjdebat; i dag, 17:40.
- Likes 2
Comment
-
Takker, det er jeg rigtig glad for at høre, da jeg virkelig har et meget STORT OB-hjerteOprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Jeps. Jeg synes kun det er dejligt at læse med herinde uanset hvem der skriver indlæg.
Så man får input for og imod ting der sker omkring OB.
Det tror jeg er sundt for alle. Jeg synes da også dine indlæg giver stof til eftertanke. Selv med henvisnibg til Bocasio eller Palmehaven :-)
Ja, det var de gode gamle dage (dog var jeg lidt for ung til Palmehaven... eksisterer den egentligt stadigvæk ? Fik flækket mit øjenbryn udenfor Boccasio af en fyr som mente at mine penge burde være hans den aften)
- Likes 1
Comment
Comment