Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Man forventer at vælge entreprenør i Maj og selve arbejdet kan gå igang i 2. Halvår af 2026

https://fyens.dk/ob/odense-stadion-s...6534c65b41a-12

Det bliver en tight deadline
    Jeg gætter på at både tidsplan og budget overskrides.

Der står at lokalplanen giver mulighed for lysmaster op til 40 meter og en lys- og telemast på op til 48 meter.

Er der nogen der ved hvor høje de nuværende lysmaster er?.

Under alle omstændigheder bliver det godt med en opgradering af vores stadion.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg gætter på at både tidsplan og budget overskrides.

Der står at lokalplanen giver mulighed for lysmaster op til 40 meter og en lys- og telemast på op til 48 meter.

Er der nogen der ved hvor høje de nuværende lysmaster er?.

Under alle omstændigheder bliver det godt med en opgradering af vores stadion.

Det er jo næsten givet på forhånd, så det er vist en gratis omgang.
      Hovedsagen er vi kommer i gang hurtigst muligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er jo næsten givet på forhånd, så det er vist en gratis omgang.
        Hovedsagen er vi kommer i gang hurtigst muligt.
        Ja, hvis der først indgås kontrakt i maj, skal der bruges en del tid på endelige kontraktindgåelser (scope, økonomi, risikoafdækning, tidsramme, organisation m.m.) med underleverandører samt bestilling/indkøb af materialer, maskiner, personale o.lign.

Så tvivler stærkt på at hverken budget eller tidsplan holder, hvilket vi jo også allerede har påpeget et par gange.

Jeg er desuden spændt på, hvordan man manøvrerer med materialer og maskiner omkring stadion (specielt mod hallen), når der også skal tages store sikkerhedshensyn (sikkerhedsafstande).

Hvor skal maskiner, materiale, skurvogne m.m. stå, så det er muligt at afvikle kampe samtidigt med renoveringen

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, hvis der først indgås kontrakt i maj, skal der bruges en del tid på endelige kontraktindgåelser (scope, økonomi, risikoafdækning, tidsramme, organisation m.m.) med underleverandører samt bestilling/indkøb af materialer, maskiner, personale o.lign.

Så tvivler stærkt på at hverken budget eller tidsplan holder, hvilket vi jo også allerede har påpeget et par gange.

Jeg er desuden spændt på, hvordan man manøvrerer med materialer og maskiner omkring stadion (specielt mod hallen), når der også skal tages store sikkerhedshensyn (sikkerhedsafstande).

Hvor skal maskiner, materiale, skurvogne m.m. stå, så det er muligt at afvikle kampe samtidigt med renoveringen

Comment

Working...
          X