Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der må da næsten værre noget på vej, hvis man vil afholde EM i Odense og ikke i Aarhus?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Der må da næsten værre noget på vej, hvis man vil afholde EM i Odense og ikke i Aarhus?
      Det nye stadion i Århus står tidligst færdigt i 2026 altså et år efter slutrunden.
      Hvis vi får slutrunden så håber jeg også der bliver shinet op på det nuværende stadion, eksempelvis nye sæder og en hybridbane.
      Nye omklædningsrum mm.. er der vist allerede sat penge af til kommunalt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Imponeret af dit "navn" og kendskab til toiletter for kvinder... får du overhovedet set nogle kampe ?
        Det kræver såmænd ikke mere end en tissetur i pausen til at se, hvordan det står til. Skal man gå udenom tissekøen til kvindetoiletterne bag RMN i pausen til en kamp som imod Silkeborg med fuldt hus på tribunen, så skal man næsten ud forbi indgangen. Hatten af for de kvinder der sluger den kamel for at se bold på stadion. Det er sgu fans!!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Det kræver såmænd ikke mere end en tissetur i pausen til at se, hvordan det står til. Skal man gå udenom tissekøen til kvindetoiletterne bag RMN i pausen til en kamp som imod Silkeborg med fuldt hus på tribunen, så skal man næsten ud forbi indgangen. Hatten af for de kvinder der sluger den kamel for at se bold på stadion. Det er sgu fans!!
          Enig. Det er vildt nok at Odense ikke kan tilbyde bedre stadionforhold. Det ser jo ganske flot ud på TV når der er fuldt hus, men det er jo et sminket lig.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Det nye stadion i Århus står tidligst færdigt i 2026 altså et år efter slutrunden.
            Hvis vi får slutrunden så håber jeg også der bliver shinet op på det nuværende stadion, eksempelvis nye sæder og en hybridbane.
            Nye omklædningsrum mm.. er der vist allerede sat penge af til kommunalt.
            Er slutrunden ikke ansøgt med Odense som den ene værtsby?
            Det var fremme tidligere, at det eneste det krævede var en renovering af omklædningsrum. Det blev der sat penge af til via den pulje som kommunen har afsat tidligere til renoveringen. Så altså bedre forhold til aktørerne , men ikke tilskuerene.
            Kan være jeg husker forkert.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              De skal fikse omklædningsforhold og lyset, hvis der skal spilles i Odense. Kommunen har afsat pengene der tages af det beløb, som der er afsat til stadion. Det er håbløst at der ikke tænkes mere langsigtet. Den stirrekonkurrence må snart ophøre, så der kan igangsættes noget ordenligt.

              Comment


                Odense Kommune hverken kan eller skal bygge et nyt stadion til Thorborg/OSE/OB. Men det virker som om, at kvinderne skal have bedre forhold. Det kan jeg godt gå med til. En håndfuld toiletvogne eller lignede .
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Odense Kommune hverken kan eller skal bygge et nyt stadion til Thorborg/OSE/OB. Men det virker som om, at kvinderne skal have bedre forhold. Det kan jeg godt gå med til. En håndfuld toiletvogne eller lignede .
                  Men Odense Kommune har vel en forpligtelse/ interesse i at medvirke til at rammerne på det kommunalt ejede (delvist) Stadion er tidssvarende og dermed kan tiltrække fodboldkampe på superliga og landskamp niveau ? At du kan “gå med til” at kvinderne skal have opstillet toiletvogne eller lignende lyder i mine ører helt på månen , de skal da som alle andre tilskuere have ordentlige toiletforhold, ellers holder de op med at komme på stadion og det kan da ikke være godt - velkommen i 2022 ….

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Odense Kommune hverken kan eller skal bygge et nyt stadion til Thorborg/OSE/OB. Men det virker som om, at kvinderne skal have bedre forhold. Det kan jeg godt gå med til. En håndfuld toiletvogne eller lignede .
                    I flere andre byer/kommuner har det ladet sig gøre at bygge nye stadions. Det er selvfølgelig ikke kommunen der skal betale hele gildet, men det burde kunne lade sig gøre som andre steder, hvor klub, kommune og sponsorere finder en fælles løsning.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      I flere andre byer/kommuner har det ladet sig gøre at bygge nye stadions. Det er selvfølgelig ikke kommunen der skal betale hele gildet, men det burde kunne lade sig gøre som andre steder, hvor klub, kommune og sponsorere finder en fælles løsning.
                      Aarhus

                      Comment


                        Hvem gider at sponsere noget for en milliardær der kunne klare det hele selv bare med en underskrift?
                        Dem der skal ligge penge i det skal kunne se en forretning i det på den lange bane

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Er slutrunden ikke ansøgt med Odense som den ene værtsby?
                          Det var fremme tidligere, at det eneste det krævede var en renovering af omklædningsrum. Det blev der sat penge af til via den pulje som kommunen har afsat tidligere til renoveringen. Så altså bedre forhold til aktørerne , men ikke tilskuerene.
                          Kan være jeg husker forkert.
                          Jeg tror du husker rigtigt ifht slutrundeansøgningen og de krav der var.
                          Men det ændrer ikke på at der er mange andre områder hvor Odense Stadion trænger til en større opgradering. Om nogle år lever stadion eksempelvis ikke op til flere af de krav der stilles. Men så må vi jo spille i Vejle, som vist også har fået en ordentlig græsplæne (hybrid).

                          Comment


                            Der kommer “BREAKING NEWS” inden længe….

                            Comment


                              Odense Stadion får Hybridbane til sommer!

                              Nyt: Odense Stadion skal have Hybridbane - OBstruktion

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Odense Stadion får Hybridbane til sommer!

                                Nyt: Odense Stadion skal have Hybridbane - OBstruktion
                                Himlen være lovet! Forhåbentlig venter der nye tribuner, lukkede hjørner og faciliteter bagefter

                                Comment

                                Working...
                                X