Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Det er sguda for fanden ikke for dyrt at lægge en hybridbane. Nu må de sku tag sig sammen!!!
    En Hybrid bane koster nok 8-10 mill som OB skal betale ud af egen lomme. Den plejer vel at blive afskrevet over 10 år. Satme da ærgeligt at pløje den op om 1-2 år da det lyder til at man gerne vil igang med stadion ombygning hurtigst muligt. Man vurderer åbenbart at der ved afslutningen af byggeriet skal anlægges ny bane igen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      En Hybrid bane koster nok 8-10 mill som OB skal betale ud af egen lomme. Den plejer vel at blive afskrevet over 10 år. Satme da ærgeligt at pløje den op om 1-2 år da det lyder til at man gerne vil igang med stadion ombygning hurtigst muligt. Man vurderer åbenbart at der ved afslutningen af byggeriet skal anlægges ny bane igen
      Arrghhh mon dog ikke vi kan få det lidt billigere ?
      https://viborg-folkeblad.dk/artikel/...-på-rughavevej
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Arrghhh mon dog ikke vi kan få det lidt billigere ?
        https://viborg-folkeblad.dk/artikel/...-på-rughavevej
        Måske. Men har altså set priser op mod 10 mill. Ved dog ikke hvorfor der er så stor forskel

        Comment


          Ingen nye skattekroner til fodboldforretningen som den kører nu. Hvis OB bliver et stort gode for byen, skal det overvejes. Og stadionændringer ændrer ikke på præstationerne. Klubben skal vise den kan levere stort engagement og tilskuerstal før kommunen skal overveje at give så meget som en sølle en-krone.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Lige ankommet til stadion kan jeg glæde mig over moderniseringen af stadion er på plads .


            Der er kommet halvtag over udskiftningsbænkene :-)
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Lige ankommet til stadion kan jeg glæde mig over moderniseringen af stadion er på plads .


              Der er kommet halvtag over udskiftningsbænkene :-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Lige ankommet til stadion kan jeg glæde mig over moderniseringen af stadion er på plads .


                Der er kommet halvtag over udskiftningsbænkene :-)
                Feeeeeedt! Vi viser endelig ambitioner!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  OB igen i bunden

                  https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-05...en-bedste-bane

                  Kun Farum plastic var dårligere

                  Comment


                    Var der forresten nogen der så den episode hvor bolden sprang 1,5 m op i luften under en aflevering tror det var 2. Halvleg
                    Ved ikke om det var et sprinkler hoved eller en knold. Men det så fandme sjovt ud. Ved ikke hvor tydelig den var på tv

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      OB igen i bunden

                      https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-05...en-bedste-bane

                      Kun Farum plastic var dårligere
                      Pinligt Odense!!
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Var der forresten nogen der så den episode hvor bolden sprang 1,5 m op i luften under en aflevering tror det var 2. Halvleg
                        Ved ikke om det var et sprinkler hoved eller en knold. Men det så fandme sjovt ud. Ved ikke hvor tydelig den var på tv
                        På stadion lagde jeg ikke mærke til situationen, men da jeg efter at have læst ovennævnte indlæg genså kampen på TV, var det tydeligt, at bolden må have ramt et sprinklerhoved, idet der samtidigt med boldens opspring kom en vandsøjle på ca. 0,5 m op i luften. Det har jeg godt nok aldrig set før.

                        Comment


                          Status og billeder på det nye græstæppe på stadion

                          https://fyens.dk/artikel/500-000-kro...dste-græstæppe

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Status og billeder på det nye græstæppe på stadion

                            https://fyens.dk/artikel/500-000-kro...dste-græstæppe
                            Godt nytår til alle OB fans.
                            Spændende hvad 2022 vil bringe os det holder med OB. Som Ricardo så klogt sagde, så er der intet der pynter bedre på et holdbillede end hvis der er lidt sølvtøj med ;-)
                            Jeg håber også der snart kommer gang i snakken omkring modernisering af Odense Stadion (Lars Høgh Stadion ;-). Byen, klubben og alle stribede fans fortjener simpelthen bedre rammer.
                            Når det så er sagt, så vil jeg sende en stor tak til de greenkeepere der arbejder med græstæppet på Stadion. Det har virkelig været en forbedret grønsvær vi spiller på efter arbejdet der blev lagt i sommers.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Godt nytår til alle OB fans.
                              Spændende hvad 2022 vil bringe os det holder med OB. Som Ricardo så klogt sagde, så er der intet der pynter bedre på et holdbillede end hvis der er lidt sølvtøj med ;-)
                              Jeg håber også der snart kommer gang i snakken omkring modernisering af Odense Stadion (Lars Høgh Stadion ;-). Byen, klubben og alle stribede fans fortjener simpelthen bedre rammer.
                              Når det så er sagt, så vil jeg sende en stor tak til de greenkeepere der arbejder med græstæppet på Stadion. Det har virkelig været en forbedret grønsvær vi spiller på efter arbejdet der blev lagt i sommers.
                              Også et ønske om godt nytår til alle striwer herfra.

                              Er det kommunen eller OSE som står for bane pleje?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Også et ønske om godt nytår til alle striwer herfra.

                                Er det kommunen eller OSE som står for bane pleje?
                                Det er kommunen. De har et super crew der tager sig af de kommunale sportslige områder derude omkring bolbro

                                Comment

                                Working...
                                X