Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Vildt at det bare har været tænkt. Stadion på postterminal grunden. jeg tænker dog at det havde været svært at få gennemført, men vild tanke https://fyens.dk/artikel/ob-s-vilde-...trum-af-odense
    Ej, hvor fedt! Jeg har længe gerne ville have Odense Stadion ind i centrum. Den nævnte grund er måske logistisk vanskelig ifht. (bil)parkeringsmuligheder. Jeg har altid tænkt på havneområdet som et oplagt område for et stadion.

    Uanset - spændende bliver det. Jeg er ikke i tvivl om, at den rigtige løsning er et nyt stadion, der kan facilitere byudviklingen yderligere, men jeg tvivler på, at det ikke ender med en renovering af mellemkrigsmonumentet.

    Comment


      Peter RJ afviser fuldstændigt et nyt stadion med OK der smider 150 mill

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-nyt-stadion

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Peter RJ afviser fuldstændigt et nyt stadion med OK der smider 150 mill

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-nyt-stadion
        Det bedste ville være et nyt stadion uden kommunen, placeret ved motorvejen. Men det er nok svært at få til at løbe rundt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Det bedste ville være et nyt stadion uden kommunen, placeret ved motorvejen. Men det er nok svært at få til at løbe rundt.
          Hvis den skulle have en chance for at løbe rundt skal der være mulighed for tag og ligge centralt i 5000 C.
          Så kan man lige pludselig lave alle mulige events ved siden af fodbold der kan gøre den rentabel.

          Hvad det så vil betyde for selve græstæppet mm skal jeg lade være usagt. Om det ville kunne fungere samtidig med man vil spille god fodbold på et godt græstæppe

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Det bedste ville være et nyt stadion uden kommunen, placeret ved motorvejen. Men det er nok svært at få til at løbe rundt.
            Helt uenig. Det ville være det bedste for en del bilister, men for byen og klubben ville et stadion centralt ændre mange ting.

            Comment


              Vi får sgu ikke andet end nogle lappeløsninger desværre.
              To betontårne i de to hjørner ved den billige langside og nok en forlængelse af VIP tribunen.
              siden 1887

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Vi får sgu ikke andet end nogle lappeløsninger desværre.
                To betontårne i de to hjørner ved den billige langside og nok en forlængelse af VIP tribunen.
                Det kommer vi ikke til, da det er krav i reglementet at taget skal dække alle pladser fra 2028, så der vil også blive gjort noget ved taget.
                Så er der selvfølgelig snakken om, hvorvidt fundamentet kan klarer mere vægt ved forlængelse af taget.

                Jeg er mere selv optimistisk og tror på vi får dækket af med kontorbygninger og sæder der kommer til at harmonere godt sammen.
                Dette vil give god mulighed for udlejning af kontorlokaler eller have flere lokaler ledige til events.

                Nyt stadion tvivler jeg på bliver realistisk desværre

                Comment


                  Byg nu bare i etaper, ud fra én samlet helhedsplan ... om det så skal tage 10 år at stå med noget ordentligt, så må det jo gøre det!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Helt uenig. Det ville være det bedste for en del bilister, men for byen og klubben ville et stadion centralt ændre mange ting.
                    Der er jo intet centralt der er stort nok.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Peter RJ afviser fuldstændigt et nyt stadion med OK der smider 150 mill

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-nyt-stadion
                      Det er jo nok også en af grundende til at OSE undersøger flere muligheder (bl.a. posthusgrunden).
                      Det lugter dog mest af at det bliver en noget billigere og skrabet version (end Rambølls) af en renovering af det nuværende stadion.
                      Så vidt jeg husker lykkedes det Silkeborg kommune og JYSK at opføre et helt nyt stadion til 130 mill..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Der er jo intet centralt der er stort nok.
                        Det har man jo vurderet, at området ved Postterminalen var, da man gjorde sig tanker om at bygge dér.

                        Som jeg skrev: Havneområdet ville være oplagt.

                        Comment


                          Jeg kan godt lide Odense stadion, det er betydeligt mere charmerende end f.eks. dem i Lyngby, AGF eller parken - har aldrig interesseret mig for om der nu også er varmt vand i hanen på toilettet, bare at man kan vaske hænder, eneste klage er at jeg har opgivet at køre dertil i bil, så jeg håber et letbanen bliver et reelt alternativ til cyklen (som endda blev stjålet under en kamp ...)

                          Håber at man renoverer så at det bliver et charmerende stadion med endnu bedre stemning og at der er business i det for OB på den lange bane, FCK blev en stor klub pga. parken og den forretning som man opbyggede ved siden af fodbold-forretningen - der er desværre ikke penge nok til overdækning så at stadion kan bruges på samme måde som parken

                          Comment


                            https://ift.tt/2ERzpnq
                            Nogen der kan referer den her?
                            siden 1887

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                              https://ift.tt/2ERzpnq
                              Nogen der kan referer den her?
                              Det bare Abildtrup der mener striberne på sæderne er for stribede!
                              We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                              Comment


                                Synes det kunne være fedt hvis OB kunne bygge deres helt eget stadion, så skal man ikke høre på alle de andre klubber, og så kunne Odense Kommune havde deres eget stadion, som de ikke kan bruge til noget

                                Comment

                                Working...
                                X