Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK 13.9.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hold nu op, hvor var det en lang 2.halvleg. Men alt i alt en kanon kamp, hvor Jebali var helt on fire, og Frø var kanongod, så længe kræfterne rakte. Også lækkert at se Kasper Larsen spille en sikker og stabil kamp - Tverskov som altid super, JJ var også virkeligt god. Så dejlig kamp, der blev alt for spændende.
    Koster Tver ikke 1,5 mål

    Comment


      Lidt for spændende kamp. Bedste tabte væddemål længe. FLOT
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Kæmpe taktisk brøler af træneren (og MH, hvis han har lavet de fede ændringer, som SU1978 påstår), at droppe det høje pres. Vi er ikke komfortable i at stå og sparke væk.
        Træneren sparre måske med sportschefen. Men han skal ikke blandesig i trænerens ansvarsområder

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Fantastisk med 3 point. Men holdet kæmper stadig med at præstere over en hel kamp. Hold kæft det var ved at gå galt. Hvordan kan man miste alt initiativ på baggrund af den 1. halvleg - jeg synes, at det er bekymrende.
          Så er glasset godt nok også halvt tomt da...

          Comment


            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Fuck det. 3 point mod FCK tager jeg til enhver tid og vi spillede dem ud af banen i første halveg. Smukt og godt kæmpet da vi ikke så helt så godt ud i perioder i anden halveg
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Fantastisk med 3 point. Men holdet kæmper stadig med at præstere over en hel kamp. Hold kæft det var ved at gå galt. Hvordan kan man miste alt initiativ på baggrund af den 1. halvleg - jeg synes, at det er bekymrende.
                Vi tabte initiativen heldigvis ikke for tidligt. Synes den første del af anden halvleg var en jævnbyrdig kamp af begge hold hvor vi kunne have lukket den med en fjerde scoring.
                Det blev svært da vi blev trætte og man må vel se at vi har ikke den kvalitet på bænken som FCK og så blev det svært.
                Så vi måtte fighter den hjem i sted af spille den hjem.
                Men at vi kunne levere sådan en kvalitet som vi viste i første halvleg, det havde ikke forventet. Stort ros til drengene og træneren
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Fantastisk med 3 point. Men holdet kæmper stadig med at præstere over en hel kamp. Hold kæft det var ved at gå galt. Hvordan kan man miste alt initiativ på baggrund af den 1. halvleg - jeg synes, at det er bekymrende.
                  Jeg synes også at corona reglerne er til fordel for tophold som FCK. Ståle kan bruge udskiftningerne meget mere aggressivt med den bænk han råder over og med 5 udskiftninger.

                  Comment


                    En nedtakt på TV3 efter en OB-sejr over FCK handler 95% om FCK...

                    Comment


                      Fremragende kamp af drengene! Virkelig flot kaempet til sidst og en Jebali i hoppla. Flere spillere som yder en flot indsats. Sabbi bidrager med floote löb bag forsvaret og arbejder staerkt i forsvaret. Men det var ikke en kamp for svage nerver, jeg var meget nervöst i midten af anden halvleg. Forhaabentlig fölger der en lige saa godt indsats i naeste weekend mod Nordsjaelland-
                      Forza Odense!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Så er glasset godt nok også halvt tomt da...
                        Med 5 indskiftninger så skifter FCK spillere ind for en værdi af - et slag på tasken - 3 x OBs værdi...

                        Tror vi skal være varsomme med at være for negative efter denne kamp.

                        Comment


                          Drenge, det er så fedt, man! Kæmpe succes! Vores 4-3-3 fuldstændig ydmyger FCK i 45 minutter. Det bedste jeg har set os spille siden 2010.

                          Selvfølgelig kan du ikke holde FCK fra fadet i 90 min.

                          Vi har 16 skud, 12 af dem på mål. FCK har 11 skud, 5 af dem rammer mål. Vi tackler mere end dem. Oliver har kun 3 målredninger i kampen.

                          Ja, der er masser at arbejde med, og vi må ikke lade os forblænde - men vi har fucking slået Ståle og FCK i Odense.

                          DET ER SÅ FEDT!!!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            En nedtakt på TV3 efter en OB-sejr over FCK handler 95% om FCK...
                            Vil tro at andelen af TVseere og sponsorer etc. Nok også er i 95/5 FCK favør ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg

                              Med 5 indskiftninger så skifter FCK spillere ind for en værdi af - et slag på tasken - 3 x OBs værdi...

                              Tror vi skal være varsomme med at være for negative efter denne kamp.
                              Helt enig! Man skal være sortseer per excellence hvis man kan se det negative efter en åbningssejr over FCK, især med så flotte præstationer. Og så synes jeg faktisk også det er positivt hvor forholdsvist lidt FCK kommer frem til efter de kommer på 2-3. Jeg var ret overbevist om at vi ikke ville holde den, men FCK kommer så vidt jeg husker faktisk ikke frem til mere end et par halve chancer efterfølgende..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Vil tro at andelen af TVseere og sponsorer etc. Nok også er i 95/5 FCK favør ...
                                Og?

                                Comment

                                Working...
                                X