Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCK 13.9.20
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægKæmpe taktisk brøler af træneren (og MH, hvis han har lavet de fede ændringer, som SU1978 påstår), at droppe det høje pres. Vi er ikke komfortable i at stå og sparke væk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægFantastisk med 3 point. Men holdet kæmper stadig med at præstere over en hel kamp. Hold kæft det var ved at gå galt. Hvordan kan man miste alt initiativ på baggrund af den 1. halvleg - jeg synes, at det er bekymrende.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægFantastisk med 3 point. Men holdet kæmper stadig med at præstere over en hel kamp. Hold kæft det var ved at gå galt. Hvordan kan man miste alt initiativ på baggrund af den 1. halvleg - jeg synes, at det er bekymrende.
Det blev svært da vi blev trætte og man må vel se at vi har ikke den kvalitet på bænken som FCK og så blev det svært.
Så vi måtte fighter den hjem i sted af spille den hjem.
Men at vi kunne levere sådan en kvalitet som vi viste i første halvleg, det havde ikke forventet. Stort ros til drengene og træneren
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Comment
-
Fremragende kamp af drengene! Virkelig flot kaempet til sidst og en Jebali i hoppla. Flere spillere som yder en flot indsats. Sabbi bidrager med floote löb bag forsvaret og arbejder staerkt i forsvaret. Men det var ikke en kamp for svage nerver, jeg var meget nervöst i midten af anden halvleg. Forhaabentlig fölger der en lige saa godt indsats i naeste weekend mod Nordsjaelland-
Forza Odense!
- Likes 4
Comment
-
Drenge, det er så fedt, man! Kæmpe succes! Vores 4-3-3 fuldstændig ydmyger FCK i 45 minutter. Det bedste jeg har set os spille siden 2010.
Selvfølgelig kan du ikke holde FCK fra fadet i 90 min.
Vi har 16 skud, 12 af dem på mål. FCK har 11 skud, 5 af dem rammer mål. Vi tackler mere end dem. Oliver har kun 3 målredninger i kampen.
Ja, der er masser at arbejde med, og vi må ikke lade os forblænde - men vi har fucking slået Ståle og FCK i Odense.
DET ER SÅ FEDT!!!
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægEn nedtakt på TV3 efter en OB-sejr over FCK handler 95% om FCK..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
Med 5 indskiftninger så skifter FCK spillere ind for en værdi af - et slag på tasken - 3 x OBs værdi...
Tror vi skal være varsomme med at være for negative efter denne kamp.
Comment
Comment