Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK 13.9.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • obcph
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Fantastisk med 3 point. Men holdet kæmper stadig med at præstere over en hel kamp. Hold kæft det var ved at gå galt. Hvordan kan man miste alt initiativ på baggrund af den 1. halvleg - jeg synes, at det er bekymrende.
    Jeg synes også at corona reglerne er til fordel for tophold som FCK. Ståle kan bruge udskiftningerne meget mere aggressivt med den bænk han råder over og med 5 udskiftninger.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Fantastisk med 3 point. Men holdet kæmper stadig med at præstere over en hel kamp. Hold kæft det var ved at gå galt. Hvordan kan man miste alt initiativ på baggrund af den 1. halvleg - jeg synes, at det er bekymrende.
    Vi tabte initiativen heldigvis ikke for tidligt. Synes den første del af anden halvleg var en jævnbyrdig kamp af begge hold hvor vi kunne have lukket den med en fjerde scoring.
    Det blev svært da vi blev trætte og man må vel se at vi har ikke den kvalitet på bænken som FCK og så blev det svært.
    Så vi måtte fighter den hjem i sted af spille den hjem.
    Men at vi kunne levere sådan en kvalitet som vi viste i første halvleg, det havde ikke forventet. Stort ros til drengene og træneren

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Fuck det. 3 point mod FCK tager jeg til enhver tid og vi spillede dem ud af banen i første halveg. Smukt og godt kæmpet da vi ikke så helt så godt ud i perioder i anden halveg

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Fantastisk med 3 point. Men holdet kæmper stadig med at præstere over en hel kamp. Hold kæft det var ved at gå galt. Hvordan kan man miste alt initiativ på baggrund af den 1. halvleg - jeg synes, at det er bekymrende.
    Så er glasset godt nok også halvt tomt da...

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Kæmpe taktisk brøler af træneren (og MH, hvis han har lavet de fede ændringer, som SU1978 påstår), at droppe det høje pres. Vi er ikke komfortable i at stå og sparke væk.
    Træneren sparre måske med sportschefen. Men han skal ikke blandesig i trænerens ansvarsområder

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Lidt for spændende kamp. Bedste tabte væddemål længe. FLOT

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hold nu op, hvor var det en lang 2.halvleg. Men alt i alt en kanon kamp, hvor Jebali var helt on fire, og Frø var kanongod, så længe kræfterne rakte. Også lækkert at se Kasper Larsen spille en sikker og stabil kamp - Tverskov som altid super, JJ var også virkeligt god. Så dejlig kamp, der blev alt for spændende.
    Koster Tver ikke 1,5 mål

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Vi er i Top6.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Fantastisk med 3 point. Men holdet kæmper stadig med at præstere over en hel kamp. Hold kæft det var ved at gå galt. Hvordan kan man miste alt initiativ på baggrund af den 1. halvleg - jeg synes, at det er bekymrende.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Hold nu op, hvor var det en lang 2.halvleg. Men alt i alt en kanon kamp, hvor Jebali var helt on fire, og Frø var kanongod, så længe kræfterne rakte. Også lækkert at se Kasper Larsen spille en sikker og stabil kamp - Tverskov som altid super, JJ var også virkeligt god. Så dejlig kamp, der blev alt for spændende.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Jaaaaa!! Kæft hvor er det flot

    Leave a comment:


  • Toke HC
    replied
    Sådan!!

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    YES YES YES. Sådan man!!! Fandme dejligt at vi ikke falder helt sammen, det havde været ubærligt. Og hold nu kæft en kamp af Jebali. Hvis han kan begynde at levere på det her niveau, så bliver han vores største profil.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Den er hjemme!!!!!!!!!!

    Leave a comment:

Working...
X