Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK 13.9.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Det er ikke en public service kanal så de tækkes kunderne ..
    Du tror ikke, de har forpligtet sig på en nogenlunde balanceret dækning, når de har købt rettighederne? Det udvandrer jo Superligaen som produkt, hvis et eller to hold får al opmærksomheden (og derfor selvforstærkende kommer til at dominere endnu mere på fan- og sponsorsiden). Derudover signalerer set-up'et jo også, at det skal være en neutral dækning med påståede neutrale eksperter, sportsjournalister mm. Ellers må man jo melde rent flag og kalde det FCK klub-tv...
    Altså, jeg forstår godt der er mere fokus på FCK og BIF generelt ud fra kommercielle hensyn og deres respektive fanbaser. Jeg synes bare det til tider bliver ekstremt og det tror jeg ikke på sigt gavner Superligaen som produkt eller vidner om god journalistik. Jebalis pragtpræstation, Frøkjærs eksplosive udvikling og Sabbis debut er alle oplagte vinkler, man kunne have forfulgt og have brugt i hvert fald halvdelen eller bare en fjerdedel af tiden på. I stedet brugte man 80 % på FCKs dårlige første halvleg, 15 % på Wilczek og vel 5 % på OB.

    Noget helt andet: har de fleste FCK fans alligevel ikke slukket for TVet efter sådan et nederlag og sådan en præstation?

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    Bedste 1. Halvleg i 10 år. Det var simpelthen en fornøjelse at se på!

    Jebali var fantastisk kampen igennem. Opondo, JJ, Frøkjær, Sabbi og Kasper var dælme også skarpe idag!

    Generelt skulderklap til hele banden idag

    Top6 bliver ikke et problem, hvis vi kan arbejde hen imod 1.halvlegs niveau konsekvent.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Katten er ude af sækken. Hold kæft et niveau i 1. Halvleg, hold kæft en trækken buksen af en halvgammel gnaven mand som mig, den bedste 1. Halvleg i mange år. Jeg var målløs. Hvornår har vi sidst holdt en modstander med det niveau nede på nul målchancer samtidigt med 3-0, og gode muligheder for flere mål? Det er sådan noget, der skaber begejstring. Men katten er ude af sækken. Top niveauet ser jo helt vildt ud, så hvordan er bundniveauet? Der skal følges op! Men fuck it: YEAHHHHH!

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Jeg kan ikke huske en bedre oplevelse på stadion i flere år. Den kamp havde bare alt.

    Men hold nu kæft hvor er Jebali bare god. Det var en sindssygt god kamp fra hans side idag og nu har han endelig fået rigtig hul på rollen som rigtig angriber.
    Opondo,Frø,JJ,Sabbi med flere spillede også fantastisk og når det så er mod FCK er det bare endnu bedre.

    Glæder mig allerede til søndag

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Bare ... hvad er chancen for at de ikke tror at de kan det hele og dummer sig mod FCN i næste weekend ...

    Nå, ja hatten på ..
    Og FCN må også være lidt shaky efter 2-0 også alligevel tabe.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Så skal vi bare holde FCM og FCK bag os. ​​​​​​
    Det er et godt rygstød i et hårdt startprogram.
    Bare ... hvad er chancen for at de ikke tror at de kan det hele og dummer sig mod FCN i næste weekend ...

    Nå, ja hatten på ..

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Og?
    Det er ikke en public service kanal så de tækkes kunderne ..

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Så skal vi bare holde FCM og FCK bag os. ​​​​​​
    Det er et godt rygstød i et hårdt startprogram.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Vil tro at andelen af TVseere og sponsorer etc. Nok også er i 95/5 FCK favør ...
    Og?

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg

    Med 5 indskiftninger så skifter FCK spillere ind for en værdi af - et slag på tasken - 3 x OBs værdi...

    Tror vi skal være varsomme med at være for negative efter denne kamp.
    Helt enig! Man skal være sortseer per excellence hvis man kan se det negative efter en åbningssejr over FCK, især med så flotte præstationer. Og så synes jeg faktisk også det er positivt hvor forholdsvist lidt FCK kommer frem til efter de kommer på 2-3. Jeg var ret overbevist om at vi ikke ville holde den, men FCK kommer så vidt jeg husker faktisk ikke frem til mere end et par halve chancer efterfølgende..

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    En nedtakt på TV3 efter en OB-sejr over FCK handler 95% om FCK...
    Vil tro at andelen af TVseere og sponsorer etc. Nok også er i 95/5 FCK favør ...

    Leave a comment:


  • jonashj0305
    replied
    Drenge, det er så fedt, man! Kæmpe succes! Vores 4-3-3 fuldstændig ydmyger FCK i 45 minutter. Det bedste jeg har set os spille siden 2010.

    Selvfølgelig kan du ikke holde FCK fra fadet i 90 min.

    Vi har 16 skud, 12 af dem på mål. FCK har 11 skud, 5 af dem rammer mål. Vi tackler mere end dem. Oliver har kun 3 målredninger i kampen.

    Ja, der er masser at arbejde med, og vi må ikke lade os forblænde - men vi har fucking slået Ståle og FCK i Odense.

    DET ER SÅ FEDT!!!

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Så er glasset godt nok også halvt tomt da...
    Med 5 indskiftninger så skifter FCK spillere ind for en værdi af - et slag på tasken - 3 x OBs værdi...

    Tror vi skal være varsomme med at være for negative efter denne kamp.

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Fremragende kamp af drengene! Virkelig flot kaempet til sidst og en Jebali i hoppla. Flere spillere som yder en flot indsats. Sabbi bidrager med floote löb bag forsvaret og arbejder staerkt i forsvaret. Men det var ikke en kamp for svage nerver, jeg var meget nervöst i midten af anden halvleg. Forhaabentlig fölger der en lige saa godt indsats i naeste weekend mod Nordsjaelland-
    Forza Odense!

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    En nedtakt på TV3 efter en OB-sejr over FCK handler 95% om FCK...

    Leave a comment:

Working...
X