Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK 13.9.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Så måske det alligevel var meget godt det MH har gået og rodet med mht. at optimere træning mv? Synes, det er tydeligt, at der er kommet flere ideer siden han for alvor kom ind i rollen.


    Jeg er så naiv at tro, at det er træneren som er ansvarlig for at optimere træningen.... men hvad ved jeg
    Last edited by Online; 13-09-2020, 18:11.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Kampen er IKKE slut endnu - hvornår har OB spillet 90 minutter på højt niveau - der plejer altid at kommer 35 dårlige minutter Det ser ikke sådan ud i dag - men jeg er stadig nervøs....
    Enig, derfor skal vi fortsætte og ikke trække os tilbage om ikke at bringe FCK i kampen. Ståle vil vel også se at de spilles på røv og albuer og gribe ind neden for ændring så håber JM finder det rigtige svar.
    Ville være forfærdeligt at give det væk. Men er bare begejstret om hvad holdet viser, det er langt mere end jeg havde forventet

    Leave a comment:


  • SydFyn
    replied
    Hvem er ham der render rundt i Opondos trøje? Han spiller på et helt andet niveau

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Så måske det alligevel var meget godt det MH har gået og rodet med mht. at optimere træning mv? Synes, det er tydeligt, at der er kommet flere ideer siden han for alvor kom ind i rollen.
    Spændende påstand...

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Kampen er IKKE slut endnu - hvornår har OB spillet 90 minutter på højt niveau - der plejer altid at kommer 35 dårlige minutter Det ser ikke sådan ud i dag - men jeg er stadig nervøs....
    Enig... FCK skal for alt i verden ikke have en hurtig kasse og lidt tro på tingene for så kan anden halvleg godt blive rigtig lang!

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Så måske det alligevel var meget godt det MH har gået og rodet med mht. at optimere træning mv? Synes, det er tydeligt, at der er kommet flere ideer siden han for alvor kom ind i rollen.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Chapeau! Chapeau! Chapeau!
    Jeg var virkelig bekymret de sidste uger. Men hvad JM bragte på banen i dag det er virkelig fantastisk.
    Et hold fuld af selvtillid!
    Perfekt indstillet!
    Et systemskifte som passer perfekt!
    Vores forsvar udstråler absolute sikkerhed!
    Press of bolderobringer sidder på pladsen!
    En Jebali som bliver vel Superligaens topstjerbe hvis han holder niveauet han viser i dag!
    Og en Sabbi fuld af spilleglæde!

    Vi skal nu bare fortsætte og ikke trække os tilbage så er det den absolut perfekte sæsonstart.
    Kampen er IKKE slut endnu - hvornår har OB spillet 90 minutter på højt niveau - der plejer altid at kommer 35 dårlige minutter Det ser ikke sådan ud i dag - men jeg er stadig nervøs....

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    PER Frimand siger der er Fcks dårligste halvleg i 20 år. Men det tager intet fra en super god aggressiv OB opsætning. Nu må de ikke blive selvfede og glemme at den stadig skal kriges hjem.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Enig med alle roserne....og derudover hvad satan har Opondo spist nøj han gør det altså også rigtigt godt

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Chapeau! Chapeau! Chapeau!
    Jeg var virkelig bekymret de sidste uger. Men hvad JM bragte på banen i dag det er virkelig fantastisk.
    Et hold fuld af selvtillid!
    Perfekt indstillet!
    Et systemskifte som passer perfekt!
    Vores forsvar udstråler absolute sikkerhed!
    Press of bolderobringer sidder på pladsen!
    En Jebali som bliver vel Superligaens topstjerbe hvis han holder niveauet han viser i dag!
    Og en Sabbi fuld af spilleglæde!

    Vi skal nu bare fortsætte og ikke trække os tilbage så er det den absolut perfekte sæsonstart.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Jebali og Frøkjær ejede den halvleg totalt. Hold nu kæft, hvor har de været gode. Og flot flot halvleg hele vejen rundt.
    Frø er så meget klasse, Jebali rigtig god i dag og syntes også JJ er god igen i dag. Faktisk ikke let at pege på en som har været skidt.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    FCK spiller på 55% Men imponerende at se Frøkjær være fucking ligeglad - han tørrer bare den spiller, der er i nærheden
    Frøkjær får da i hvert fald vist, at hans gennembrud i foråret ikke kun skyldtes modstandernes lavere kvalitet

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Verdensklasse halvleg! Så simpelt kan det siges. Det må vi simpelthen ikke smide.
    Fantastisk halvleg

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Jebali og Frøkjær ejede den halvleg totalt. Hold nu kæft, hvor har de været gode. Og flot flot halvleg hele vejen rundt.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    FCK spiller på 55% Men imponerende at se Frøkjær være fucking ligeglad - han tørrer bare den spiller, der er i nærheden

    Leave a comment:

Working...
X