"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det var da ellers et aldeles tilskuere venligt tidspunkt, virkelig fremmende for pokalturneringen.
Hånden på hjertet, er der nogen der interesserer sig for den turnering? Det er vel først hvis man når finalen der kommer lidt interessere.
Det er både DBU og klubberne der er skyld i den manglende interesse. Det er simpelthen dårlig markedsføring fra deres side.
Hånden på hjertet, er der nogen der interesserer sig for den turnering? Det er vel først hvis man når finalen der kommer lidt interessere.
Det er både DBU og klubberne der er skyld i den manglende interesse. Det er simpelthen dårlig markedsføring fra deres side.
Der er dog nogle stykker OB fans herovre, som ville kunne opnå en gylden mulighed for at se holdet. Inklusive mig selv.
Det gør jeg i hvert fald ... altså, interesseret mig, så længe OB er en del af den.
DBU kan vel ikke finde på at afklare det ved en lodtrækning. Der må være noget præcedens i sådanne sager.
Spændende, men det er jo BSF der ikke stiller op. Så hvis OB løber på banen er de vel "vindere" uagtet at BSF ikke må. Kan man evt. tænke sig at der kan blive tale om at OB sørger for det nødvendige i fht. coronatests til BSF så reglerne overholdes på det punkt
Comment