Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB Webshop tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Hvad hvis vi spiller mod feks Lyngby ude som er helt blå. Hvad mon så vi gør?
    Vi kommer i Top 6, de rykker ned. Problemet er løst.
    Men helt seriøst: har ikke alle hold har to forskellige trøjer plus en tredje som reserve? Jan ikke forestille mig at der opstår et problem.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Vi kommer i Top 6, de rykker ned. Problemet er løst.
      Men helt seriøst: har ikke alle hold har to forskellige trøjer plus en tredje som reserve? Jan ikke forestille mig at der opstår et problem.
      Jeg synes jo vi bør spille i vores første-/hjemmebanetrøje så ofte som muligt... Derfor forstår jeg heller ikke den nye trøje. Hvis vi spiller i hjemmebane så ofte som muligt, så er trøjen kun relevant mod FCK, AGF, Lyngby og AaB der alle har enten blå eller hvid i deres dragt. Her kan vi ikke bruge den i 1/4 af tilfældene, det synes jeg virkelig er tosset.
      Desuden synes jeg trøjen er uopfindsom idet man bare har skiftet hvid ud med sort.

      Som det sidste vil jeg sige, jeg synes det er en kæmpefejl at man har ændret vores logo (jo, en farveændring er også en ændring!) på den nye trøje. Jeg vil faktisk gå så langt som til at sige det er tæt på at være en skændsel i mine øjne. Jeg gad også godt vide om Albani har accepteret at man har ændret deres logo på trøjen.

      Men det er vel ikke rette tråd, så jeg skal nok pakke sammen.

      Comment


        #63
        Unisport har halv pris på Miraklet i Madrid-trøjen. Jeg var for nærig til at give 600 kr for den - nu er der en medium og large på vej så jeg er sikker på den passer. Har stadig traumer over Puma-trøjen der var mindst en størrelse for lille.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          #64
          Jeg sælger 1 stk. ny Miraklet i Madrid-trøje i medium for 300 kr + fragt. Send en privat besked hvis du vil købe den.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Unisport har halv pris på Miraklet i Madrid-trøjen. Jeg var for nærig til at give 600 kr for den - nu er der en medium og large på vej så jeg er sikker på den passer. Har stadig traumer over Puma-trøjen der var mindst en størrelse for lille.
            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Jeg sælger 1 stk. ny Miraklet i Madrid-trøje i medium for 300 kr + fragt. Send en privat besked hvis du vil købe den.
            Jojo, vintertid og julekager, så blev det vel den L-størrelse? Det kender jeg godt. Kæmper om ikke at bruge alt for mange X foran den L... ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              Jeg er lige på grænsen! Men maven buler for meget ud i en medium
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                #67
                Er der nogen der har OB tallerkener/skåle/kopper (til børn) liggende som ikke bliver brugt, og vil sælge videre til mig? ​​​​​​

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                  Er der nogen der har OB tallerkener/skåle/kopper (til børn) liggende som ikke bliver brugt, og vil sælge videre til mig? ​​​​​​
                  Kan desværre ikke hjælpe. Men hvis du også skulle være interesseret i Top6-ambitioner som ikke bliver brugt så kan du ja henvende dig til NT, måske han er ja interesseret at sælge de...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment

                  Working...
                  X